Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zat zeker niet met geborduurde spijkerbroeken met wijduitlopende pijp met hip ondergoed met pijpjes ( ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben vroeger wel heel erg gepest omdat ik er 'stommer' uitzag dan de rest, ik had ook best gewild dat mijn moeder me een beetje anders had gekleed destijds maargoed, tegenwoordig vind ik het soms wel erg ver gaan. Net als wat bertbart zei: kindertjes van tien met een handtas ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb er geen problemen mee als kinderen zich vrijwillig laten toetakelen door hun ouders. Maar als ouders tegen de wil hun kinderen en dure kleding laten lopen, vind ik dat een beetje jammer. Kinderen moeten gewoon buiten kunnen spelen en kunnen voetballen, zonder zich zorgen te hoeven te maken of hun kleding niet vies wordt... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zag pas in R'dam een meisje lopen van een jaar of 8 met een kort rokje en hoge zwarte laarzen. EN makeup op d'r smoel. Ik vind 't echt belachelijk. Kinderen horen nog gewoon kind te zijn, ze moeten zich niet bezig houden met wat trendy is en wat niet. Wat helemaal ziek is is dat kleine kindjes er ook sexy uit moeten zien, ik bedoel, de HEMA verkoopt kinderstrings!
Pedofielen van Nederland, sla uw slag... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2 Je mag best aan DE handtas zitten als je mn spullen maar niet kwijt maakt. (sommigen willen niet dat je aan DE handtas zit misschien omdat ze zich schamen voor iets, geen idee ![]() 3 Ik neem DE handtas (bijna) overal mee naartoe omdat er toch spullen inzitten die ik nodig heb en die dus handig zijn om bij me te hebben. Nog iets anders wat meneer wil weten, ik zal u bedienen ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ach die droeve ouders wenden hun eigen zogenaamde, sociale mislukkingen af tot hun eigen kinderen. Hun eigen kinderen dienen als verlengstuk van hun eigen behoeften en verlangens. Kapotgaand onder de last van het huwelijk, voelt men zich ongelukkig, onbemind, en onaantrekkelijk, en voelt men zich genoodzaakt de kinderen dit voor hen goed te laten maken. Kinderen moeten hippe kleding dragen, kinderen moeten vriendjes en vriendinnetjes maken, en vooral zo vroeg mogelijk daten. Kinderen moeten tof zijn en moderne taal gebruiken. Het zal me niet verbazen als een kind van drie in de toekomst, nadat hij van zijn oma de nieuwste Puma's in maat 26 cadeau heeft gekregen, hard 'vet trui' uitschreeuwt, en een high-five doet met zijn oma.
Ook het eindexamen Nederlands handelde hierover, me dunkt. Kinderen die geen kind meer konden zijn en daardoor op latere leeftijd veel vaker teruggrepen naar kinderlijke zaken... |
![]() |
|
Ik zou mijn kinderen ook hippe kleding aantrekken
![]() ![]() - 1 paar grove laarzen - 1 plooirokje met schotse ruit - 1 chearleaders shirt (zo'n college shirtje weet je wel) - een miniriempje met ministuds. Ge-wel-dig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm, ik krijg daar een beetje het 'Little Miss America'-verkiezingen-beeld bij :/ Gelukkig is mijn zusje (net 12) nog zoiemand die niet zoveel om merken geeft. Zolang het maar okee zit, hoor je haar niet. Ze vind make-up nu wel interessant, ze heeft een beautycase
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
pff kuddegedrag.. mensen raken vervreemd van zichzelf.. weten niet meer wat te doen. grijpen zich vast aan bepaalde idealen omdat ze anders geen controle meer hebben.. downward spiral dus.
en vaak zijn ze te blind om dit in te zien.. i dont care.. je moet r gewoon ff doorheen kieken. bla |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verbaas me er ook al een hele tijd over...
Ik was echt zo anders op die leeftijd...en ik was denk ik wel kinderachtig, maar de kindjes van nu zijn echt bizar "volwassen". Allemaal mode tutjes die met make up bezig zijn enzo, de leeftijdsgrens voor dingen wordt steeds lager. Ze willen allemaal zo graag volwassen zijn, en als ze eenmaal volwassen zijn willen ze niets liever dan weer kind zijn. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic; ik vind het ook echt vreselijk.. ik kan me voorstellen dat je het als moeder soms leuk zou vinden om je dochtertje helemaal hip te laten zijn maar tis geen aankleedpop... Bij mij op school zit een groepje meisjes van net 16 die dag in, dag uit in Gucci en Armani lopen, naaldhakjes, colbertjes, dikke make-up, dure tassen ![]() Moet er niet aan denken dat ik later zo'n dochter in huis heb, en ik denk dat je dat als ouder ook best wel kunt beinvloeden. Je hoeft je 9-jarige dochter tenslotte niet in Shakira-kleren te laten lopen.
|
Kinderen horen buiten te spelen en dom te lopen klooien. Niet zich bezig houden met de meest rare make-up etc.
Maar aan de andere kant ik zie het bij mn zusje ook. Ze is 11, zit in groep 8 en loopt iedere dag met oogschaduw, knalblauw, je ziet ook serieus eerst dr ogen en daarna de rest, de hele dag naar Pink te luisteren etc. Gewoon omdat ze aan het uitproberen zijn. Misschien dat het ook wel scheelt dat ze een oudere zus heeft. Of omdat kinderen steeds meer er van bewust zijn dat ze snel op uiterlijk worden beoordeelt. of omdat knikkeren te überalto is ![]()
|
Laatst zag ik idd ook van die meisjes lopen. Helemaal volgens de laatste mode enzow. Ik vind het dus echt vreemd En vind het er echt niet schattig uit zien ofzo want de meeste hebben er al zo een arrogant hoofd bijgekweekt.
In mijn tijd ![]() ![]()
|
ik heb niks tegen een beetje makeup maar vandaag zat ik te fietsen en er liep een meisje van 10 of zo de hond uit te laten en ik zag haar van achter en ik d8 echt dat het een lilliputter was en toen ik haar voorbij was keek ik echt goed maar ik zag pas na een paar sec dat ze 10 jaar was
ik twijfel er nu nog over
|
mijn nichtje is zo'n poppekindje
en ik vind het maar wat leuk! wat wij vroeger met prinsessejurken en verkleedkisten deden, doen zij nu in het echt, met echte mode en dingen. het punt is, die kinderen willen het zelf... kinderen willen altijd op grote zussen, nichtjes of buurmeisjes lijken, dat is van alle tijden. toen ik met heupbroeken rondliep probeerde mijn nichtje uit alle macht een heupbroek te vinden in haar maat, onmogelijk natuurlijk... nu is ze iets ouder, en enorm gegroeid (ja, ze is groot voor haar leeftijd) en eindelijk kon ze zo'n broek kopen. dolblij was ze, tja, het is iets van de nieuwe tijd denk ik...
|
Verwijderd
|
Als ik soms kinderen zie...vreselijk, ik snap eigenlijk niet dat ouders hun kinderen zo rond laten lopen. Ik snap best dat kinderen bv. zo'n heupbroek aan willen ed, dat mogen ze van mij ook gerust.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
deze avond kwam er een vriendinnetje van mijn elfjarig zusje slapen, had dat kind gelijk heel haar beautycase mee
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed, ik zal even opsommen wat men zoal meeneemt: -sleutels, -telefoon, -portemonnee, -tramabonnement, -lippenspul, -geurtje, -elastiekje, -kauwgom, -tampons -borstel, -handschoenen, -aansteker, -roze pijltjes-pistool -geheim WTF?? moet je dat allemaal meeslepen? Ik neem mee: - m'n sleutels, nou dat gaat makkelijk in m'n broekzak omdat ik niet -zoals m'n zusje- de vreemde neiging heb om letterlijk 20 sleutelhangers en frutseltjes eraan te hangen - m'n portemonnee, nou die zou ik niet eens in een tas WILLEN doen, veel te onveilig die gaat gewoon in m'n kontzak - en dan sinds kort een telefoon die gaat ook wel in m'n zak Maar waar je nou in godesnaam een lippenspul een geurtje en eenroze pijltjes pistool voor nodig heb?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jan diederik zit op pianoles en vioolles en natuurlijk in een zangkoor en in t weekend altijd hockeyen als da nie in de knel zit met zijn korfbal dan natuurlijk.... bah |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 11-07-2007 08:47 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben de enige die nog nooit verkeering heeft gehad Jennita | 70 | 11-07-2004 11:55 |