Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 17:28
Verwijderd
En dan bedoel ik van die modepopjes van een jaar of 8.

Ik werk in de bibliotheek en dan zie ik op de jeugdafdeling veel jonge kinderen die de mode op de voet volgen. Meisjes willlen graag ouder lijken en ik zie dus regelmatig meisjes van een jaar of 10 met een handtas rondlopen. Vorige week zag ik een jongen van een jaar of 10 in de nieuwste puma's en met het david beckham kapsel. Ook zie ik in de bieb meisjes van die leeftijd bladeren door de hitkrant en de fancy. Kinderen luisteren liever naar Britney Spears en Christina dan naar kinderen voor kinderen. Een keer in de metro hoorde ik een meisje van jaar of 9 haar moeder vertellen dat Shakira jaloers was op de dikke billen van J.Lo, want haar man viel op vrouwen met dikke billen...

Kinderen lijken steeds eerder volwassen te worden. Of lijkt dat alleen maar zo? En wat vinden jullie ervan dat kinderen zich steeds veel volwassener gaan gedragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 17:31
qghp
qghp is offline
En sinds waneer ben je volwassen als je naar britney spears luistert?

Ik noem iemand volwassen als hij of zij zich zo gedraagt, en niet als ze een bepaald soort schoenen dragen of een bepaalde muzieksmaak hebben.

Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 17:34.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Eigenlijk vind ik het vrij belachelijk, vooral nog op jonge leeftijd. En dan bedoel ik vooral dat ze zo modebewust gekleed zijn. Ik zie ze zelf namelijk ook wel es rondhupsen, van die kindjes van 8 helemaal uitgedost, en dan vraag ik me af waar die ouders mee bezig zijn.

Ikzelf heb bijvoorbeeld nooit speciale kleren aangehad, gewone, normale. Tenminste, dat zie ik aan de foto's die gemaakt zijn toen ik klein was. Zelf weet ik daar absoluut niets meer van. Ik ben verder nooit gepest ofzo omdat ik er 'stommer uit zou zien dan anderen' etc. Ik denk daarom dat het eerder stom gedrag is van ouders 'kijk mijn kind es leuk gekleed zijn' dan zogenaamde volwassenheid van de kindertjes, wat trouwens ook niet eens iets te maken heeft met kleren die worden gedragen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:38
Spirit
Spirit is offline
Ik vind het wel schattig vooral die overhippe kindertjes vind ik TOP! En waarom zouden ze er nie modebewust uit mogen zien toch?
zo klede ik mij vroeger echt niet... maar tijden veranderen!

maar of ze liever naar Britney Spears luisteren weet ik nog nie zo zeker denk aan K3 nog steeds popu bij veel kids
of is dat alleen bij hele jonge kids naja ...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:39
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
bertbart schreef:
En dan bedoel ik van die modepopjes van een jaar of 8.

Ik werk in de bibliotheek en dan zie ik op de jeugdafdeling veel jonge kinderen die de mode op de voet volgen. Meisjes willlen graag ouder lijken en ik zie dus regelmatig meisjes van een jaar of 10 met een handtas rondlopen. Vorige week zag ik een jongen van een jaar of 10 in de nieuwste puma's en met het david beckham kapsel. Ook zie ik in de bieb meisjes van die leeftijd bladeren door de hitkrant en de fancy. Kinderen luisteren liever naar Britney Spears en Christina dan naar kinderen voor kinderen. Een keer in de metro hoorde ik een meisje van jaar of 9 haar moeder vertellen dat Shakira jaloers was op de dikke billen van J.Lo, want haar man viel op vrouwen met dikke billen...

Kinderen lijken steeds eerder volwassen te worden. Of lijkt dat alleen maar zo? En wat vinden jullie ervan dat kinderen zich steeds veel volwassener gaan gedragen?
Jah dat valt me ook erg op...Ik ben een tijdje leidster geweest in een jeugdbeweging (hihi) en jezus, wat een verschil met toen wij klein waren...

Zo zijn die meisjes (9-10 jaar!) voortdurend bezig met hun kapsel, komen ze naar echt vuile spelen in de modder in hun mooiste en hipste outfit, terwijl wij vroeger gewoon een kapotte jeans en vuile t-shirt zouden aangetrokken hebben...
Er waren ook meisjes van 8 jaar ofzo, die echt van die diep- uitgesneden luipaardmotief-badpakken droegen of van die zwarte met heel veel kant aan...en dan zitten vergelijken wie het meest aangekomen is ... Of elkaars 'stijl' becommentariëren: " Hé jij bent wel casual" of " Misschien moet je je haar es zo doen, dat is classy-er"

Ok er zijn natuurlijk nog wel speelse kinderen, maar ik vind het een beetje beangstigend dat er blijkbaar zelfs bij kinderen zo'n groot (onhaalbaar) schoonheids/hipheids-ideaal is gekomen...Zodat kinderen die minder hip zijn en er minder mee bezig zijn, dit ook zo beginnen aan te voelen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
En sinds waneer ben je volwassen als je naar britney spears luistert?

Ik noem iemand volwassen als hij of zij zich zo gedraagt, en niet als ze een bepaald soort schoenen dragen of een bepaalde muzieksmaak hebben.
Mee dan; ze willen volwassen LIJKEN. Ik heb een zusje van 10, als ik zie wat die allemaal zegt en draagt Toen ik 10 was zat ik gewoon in m'n spijkerbroekje op de fiets te crossen ofzo.
Ik zat zeker niet met geborduurde spijkerbroeken met wijduitlopende pijp met hip ondergoed met pijpjes ( ) mijn shakira cd te luisteren.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:01
AtHell
AtHell is offline
Waarom doet dit me denken aan de lokale +- 10 jarige molukker jongens en meisjes.. ja best jammer.
Oud 30-01-2003, 18:12
Dying Bride
Dying Bride is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Mee dan; ze willen volwassen LIJKEN. Ik heb een zusje van 10, als ik zie wat die allemaal zegt en draagt Toen ik 10 was zat ik gewoon in m'n spijkerbroekje op de fiets te crossen ofzo.
Ik zat zeker niet met geborduurde spijkerbroeken met wijduitlopende pijp met hip ondergoed met pijpjes ( ) mijn shakira cd te luisteren.
Onze zusjes zijn volgens mij een beetje van hetzelfde

Ik ben vroeger wel heel erg gepest omdat ik er 'stommer' uitzag dan de rest, ik had ook best gewild dat mijn moeder me een beetje anders had gekleed destijds maargoed, tegenwoordig vind ik het soms wel erg ver gaan. Net als wat bertbart zei: kindertjes van tien met een handtas ik lach me rot als ik m'n zusje zo voorbij zie gaan... zo vond ik het ook bestwel een beetje vreemd dat m'n zusje van toen nog negen een mobiele telefoon kreeg.... zo vreemd allemaal...
Oud 30-01-2003, 18:15
Evito
Evito is offline
Ik was verliefd toen ik 9 was. Totdat ik 12 was op één meisje. En eerlijk gezegd dacht ik daar toen de hele dag aan. 3 jaar lang. En aan buiten spelen enzo. Mode, nah, dat was voor vrouwen op de catwalk!
Nu doe ik trouwens nog steeds niet aan mode hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Dying Bride schreef:
Net als wat bertbart zei: kindertjes van tien met een handtas
Ik snap ook wel dat moeders het leuk vinden om hun dochters leuk aan te kleden en met hen te gaan shoppen. Maar om die kinderen nou een handtas te geven? Die kinderen dragen gelukkig nog geen make-up, dus waar hebben ze dat ding nou voor nodig?

Maar ik heb er geen problemen mee als kinderen zich vrijwillig laten toetakelen door hun ouders. Maar als ouders tegen de wil hun kinderen en dure kleding laten lopen, vind ik dat een beetje jammer. Kinderen moeten gewoon buiten kunnen spelen en kunnen voetballen, zonder zich zorgen te hoeven te maken of hun kleding niet vies wordt...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:32
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
bertbart schreef:

Maar als ouders tegen de wil hun kinderen en dure kleding laten lopen, vind ik dat een beetje jammer.
Als ik nog 10 was zou'k ut nie erg vindne als me ouders me in dure kleding zoude willen heisen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Spirit schreef:
Als ik nog 10 was zou'k ut nie erg vindne als me ouders me in dure kleding zoude willen heisen
nee, ok, maar dan mag je ook niet meer in bomen mogen klimmen, op straat voetballen, etc...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:53
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik snap ook wel dat moeders het leuk vinden om hun dochters leuk aan te kleden en met hen te gaan shoppen. Maar om die kinderen nou een handtas te geven? Die kinderen dragen gelukkig nog geen make-up, dus waar hebben ze dat ding nou voor nodig?
Er zit niet alleen make-up in een handtas hoor
Oud 30-01-2003, 18:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag pas in R'dam een meisje lopen van een jaar of 8 met een kort rokje en hoge zwarte laarzen. EN makeup op d'r smoel. Ik vind 't echt belachelijk. Kinderen horen nog gewoon kind te zijn, ze moeten zich niet bezig houden met wat trendy is en wat niet. Wat helemaal ziek is is dat kleine kindjes er ook sexy uit moeten zien, ik bedoel, de HEMA verkoopt kinderstrings!
Pedofielen van Nederland, sla uw slag...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:58
Evito
Evito is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Er zit niet alleen make-up in een handtas hoor
Wat dan nog meer? Pepper-spray voor mensen die de handtas willen jatten?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:04
Verwijderd
Da's 1 van de mysteries van vrouwen waar ik nog steeds niet achter ben... "wat zit er in De handtas?"

en "waarom mag niemand aan De handtas zitten?"
en "waarom nemen ze Hem overal mee naartoe?"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:12
Evito
Evito is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik was ook zo'n geilerd op mn tiende Inclusief buikshirtjes zonder tieten En strakke broeken zonder kont.. hehe
Maar ik knikkerde wel gewoon hoor.
Huh,
was dat toen ook niet koel dan?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
eXo schreef:
Da's 1 van de mysteries van vrouwen waar ik nog steeds niet achter ben... "wat zit er in De handtas?"

Wees gerust, ik ben zo'n vrouwmens, en ik weet het ook niet. Een handtas is totaal niet nuttig. Een rugzak wel, dat hoef je tenminste niet de hele tijd onder je oksel te klemmen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:27
Pharmacon
Pharmacon is offline
het lijkt er tegenwoordig op dat kinderen geen kind meer mogen zijn...
Oud 30-01-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Da's 1 van de mysteries van vrouwen waar ik nog steeds niet achter ben... 1"wat zit er in De handtas?"

en 2"waarom mag niemand aan De handtas zitten?"
en 3"waarom nemen ze Hem overal mee naartoe?"
1 In DE handtas zit bij mij: sleutels, telefoon, portemonnee, tramabonnement, lippenspul, geurtje, elastiekje, kauwgom, en tampons als ik ongesteld ben. Dit omdat dit alles niet in mijn broekzakken en andere zakken past.
2 Je mag best aan DE handtas zitten als je mn spullen maar niet kwijt maakt. (sommigen willen niet dat je aan DE handtas zit misschien omdat ze zich schamen voor iets, geen idee heb ik ook nooit gesnapt)
3 Ik neem DE handtas (bijna) overal mee naartoe omdat er toch spullen inzitten die ik nodig heb en die dus handig zijn om bij me te hebben.

Nog iets anders wat meneer wil weten, ik zal u bedienen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:47
feline
feline is offline
Citaat:
eXo schreef:
Telefoon, lipgloss, geld, borstel, sleutels, handschoenen, tampons en de rest houden wij vrouwen lekker geheim

Citaat:
Omdat mensen erin gaan snuffelen, en dat is ronduit irritant. Ook voelen we ons dan weer kaal. Trouwens: de handtas is en blijft heilig.

Citaat:
Omdat wij ons anders kaal voelen, en omdat wij al onze bezittingen niet in enorme zakken kwijtkunnen. (En wie gaat er nu ergens naartoe zonder lipgloss )
Oud 30-01-2003, 19:59
Evito
Evito is offline
Ach die droeve ouders wenden hun eigen zogenaamde, sociale mislukkingen af tot hun eigen kinderen. Hun eigen kinderen dienen als verlengstuk van hun eigen behoeften en verlangens. Kapotgaand onder de last van het huwelijk, voelt men zich ongelukkig, onbemind, en onaantrekkelijk, en voelt men zich genoodzaakt de kinderen dit voor hen goed te laten maken. Kinderen moeten hippe kleding dragen, kinderen moeten vriendjes en vriendinnetjes maken, en vooral zo vroeg mogelijk daten. Kinderen moeten tof zijn en moderne taal gebruiken. Het zal me niet verbazen als een kind van drie in de toekomst, nadat hij van zijn oma de nieuwste Puma's in maat 26 cadeau heeft gekregen, hard 'vet trui' uitschreeuwt, en een high-five doet met zijn oma.

Ook het eindexamen Nederlands handelde hierover, me dunkt. Kinderen die geen kind meer konden zijn en daardoor op latere leeftijd veel vaker teruggrepen naar kinderlijke zaken...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:05
Pan Am
Pan Am is offline
Ik zou mijn kinderen ook hippe kleding aantrekken Ik vind dat juist geweldig staan; een klein mesije of jongetje met "volwassen" kleding Heb mijn nichtje ooit eens mee uit winkelen genomen, resultaat:
- 1 paar grove laarzen
- 1 plooirokje met schotse ruit
- 1 chearleaders shirt (zo'n college shirtje weet je wel)
- een miniriempje met ministuds.
Ge-wel-dig
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Ik zou mijn kinderen ook hippe kleding aantrekken Ik vind dat juist geweldig staan; een klein mesije of jongetje met "volwassen" kleding Heb mijn nichtje ooit eens mee uit winkelen genomen, resultaat:
- 1 paar grove laarzen
- 1 plooirokje met schotse ruit
- 1 chearleaders shirt (zo'n college shirtje weet je wel)
- een miniriempje met ministuds.
Ge-wel-dig
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:41
Hukkie
Hukkie is offline
Hmm, ik krijg daar een beetje het 'Little Miss America'-verkiezingen-beeld bij :/ Gelukkig is mijn zusje (net 12) nog zoiemand die niet zoveel om merken geeft. Zolang het maar okee zit, hoor je haar niet. Ze vind make-up nu wel interessant, ze heeft een beautycase , maar ze is absoluut geen popje ofzo.
Oud 31-01-2003, 11:43
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Evito schreef:

Ook het eindexamen Nederlands handelde hierover, me dunkt. Kinderen die geen kind meer konden zijn en daardoor op latere leeftijd veel vaker teruggrepen naar kinderlijke zaken...
Daar komen die 'stop mij in een luier en geef me de fles'-festishes vandaan
Oud 31-01-2003, 17:35
Verwijderd
pff kuddegedrag.. mensen raken vervreemd van zichzelf.. weten niet meer wat te doen. grijpen zich vast aan bepaalde idealen omdat ze anders geen controle meer hebben.. downward spiral dus.

en vaak zijn ze te blind om dit in te zien..

i dont care.. je moet r gewoon ff doorheen kieken.

bla
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:30
blacky
blacky is offline
Nee, die kinderen zijn niet volwassen. Ze doen alleen maar alsof, maar juist door naar JLo en Britney te luisteren merken we wel weer wat voor kindjes het nog zijn.
Oud 03-02-2003, 17:41
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
blacky schreef:
Nee, die kinderen zijn niet volwassen. Ze doen alleen maar alsof, maar juist door naar JLo en Britney te luisteren merken we wel weer wat voor kindjes het nog zijn.
dat slaat ook nergens op. Er zijn misschien mensen die britney spears en Jlo wel goed vinden en geen kindjes zijn. Als mensen van 9 jaar naar marlin manson luisteren zijn het dan ineens geen kindjes meer ofzo? dat vind ik maar vaag hoor, muzieksoort heeft er niet zoveel mee te maken vind ik.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
och, ik gebruik ook vanaf mn 12e make-up..
maar van die tienjarige kinderen die er idd uitzien als popjes, opgestoken haar, make-up, kragen omhoog.. op en top modieus etc. vind ik wel erg overdreven.. btje zonde van je jeugd dacht ik zo..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:12
Verwijderd
Ik verbaas me er ook al een hele tijd over...

Ik was echt zo anders op die leeftijd...en ik was denk ik wel kinderachtig, maar de kindjes van nu zijn echt bizar "volwassen".

Allemaal mode tutjes die met make up bezig zijn enzo, de leeftijdsgrens voor dingen wordt steeds lager.

Ze willen allemaal zo graag volwassen zijn, en als ze eenmaal volwassen zijn willen ze niets liever dan weer kind zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:06
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
eXo schreef:

Ontopic; ik vind het ook echt vreselijk.. ik kan me voorstellen dat je het als moeder soms leuk zou vinden om je dochtertje helemaal hip te laten zijn maar tis geen aankleedpop... Bij mij op school zit een groepje meisjes van net 16 die dag in, dag uit in Gucci en Armani lopen, naaldhakjes, colbertjes, dikke make-up, dure tassen Dan denk ik echt hallo ik ben 18 en ik ga daar nog niet eens in lopen... ziet er alleen maar debiel uit.
Moet er niet aan denken dat ik later zo'n dochter in huis heb, en ik denk dat je dat als ouder ook best wel kunt beinvloeden. Je hoeft je 9-jarige dochter tenslotte niet in Shakira-kleren te laten lopen.
Oud 06-02-2003, 20:12
rodina
rodina is offline
Kinderen horen buiten te spelen en dom te lopen klooien. Niet zich bezig houden met de meest rare make-up etc.

Maar aan de andere kant ik zie het bij mn zusje ook. Ze is 11, zit in groep 8 en loopt iedere dag met oogschaduw, knalblauw, je ziet ook serieus eerst dr ogen en daarna de rest, de hele dag naar Pink te luisteren etc. Gewoon omdat ze aan het uitproberen zijn. Misschien dat het ook wel scheelt dat ze een oudere zus heeft. Of omdat kinderen steeds meer er van bewust zijn dat ze snel op uiterlijk worden beoordeelt. of omdat knikkeren te überalto is
Oud 06-02-2003, 20:45
Kismo
Kismo is offline
Laatst zag ik idd ook van die meisjes lopen. Helemaal volgens de laatste mode enzow. Ik vind het dus echt vreemd En vind het er echt niet schattig uit zien ofzo want de meeste hebben er al zo een arrogant hoofd bijgekweekt.
In mijn tijd was het zo dat je op je 9de nog heel liev en schattig uit je ogen keek als onschuldig 9 jarig meisje
Oud 06-02-2003, 22:15
CraigDavid
CraigDavid is offline
ik heb niks tegen een beetje makeup maar vandaag zat ik te fietsen en er liep een meisje van 10 of zo de hond uit te laten en ik zag haar van achter en ik d8 echt dat het een lilliputter was en toen ik haar voorbij was keek ik echt goed maar ik zag pas na een paar sec dat ze 10 jaar was

ik twijfel er nu nog over
Oud 08-02-2003, 17:32
coecie
coecie is offline
mijn nichtje is zo'n poppekindje
en ik vind het maar wat leuk!
wat wij vroeger met prinsessejurken en verkleedkisten deden, doen zij nu in het echt, met echte mode en dingen.

het punt is, die kinderen willen het zelf... kinderen willen altijd op grote zussen, nichtjes of buurmeisjes lijken, dat is van alle tijden.
toen ik met heupbroeken rondliep probeerde mijn nichtje uit alle macht een heupbroek te vinden in haar maat, onmogelijk natuurlijk... nu is ze iets ouder, en enorm gegroeid (ja, ze is groot voor haar leeftijd) en eindelijk kon ze zo'n broek kopen. dolblij was ze, tja, het is iets van de nieuwe tijd denk ik...
Oud 08-02-2003, 18:57
Verwijderd
Als ik soms kinderen zie...vreselijk, ik snap eigenlijk niet dat ouders hun kinderen zo rond laten lopen. Ik snap best dat kinderen bv. zo'n heupbroek aan willen ed, dat mogen ze van mij ook gerust. Maar soms...kinderen met korte topjes en/of korte rokjes of weet ik het wat en lagen make up ed... Ze willen 'volwassen' zijn, maar wat ze ook aan hebben, het blijven kinderen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 19:25
Shibby
Shibby is offline
Wat is een handtas?
Oud 08-02-2003, 20:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
eXo schreef:
Portemonnee, Sleutels, Mobiel, Sigaretten, Aansteker, Roze pijltjes-pistool.

Omdat-ie van mij is.

Omdat ik niet altijd alles in mn broekzakken gepropt krijg, dus dan is een handtas makkelijk.
En ik vraag me af waarom ik in godsnaam hier serieus op reageer.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Shibby schreef:
Wat is een handtas?
Net zoiets als een schoenendoos.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef:
Wees gerust, ik ben zo'n vrouwmens, en ik weet het ook niet. Een handtas is totaal niet nuttig. Een rugzak wel, dat hoef je tenminste niet de hele tijd onder je oksel te klemmen.
Precies. En in een rugzak kan ook nog eens veel meer.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:05
zozze
zozze is offline
deze avond kwam er een vriendinnetje van mijn elfjarig zusje slapen, had dat kind gelijk heel haar beautycase mee Ik dacht: dat zullen wel speeltjes zijn, nepmakeup enzo, en toen bleek dat er echte make up inzat, van een of ander duur merk, en echte zilveren speldjes enzo... ze had het voor haar nieuwjaar gekregen :/ naja ze hadden mekaar opgemaakt en dat meisje kon het echt perfect, ik zou het zo goed nog niet kunnen Het was ook zo'n poppetje, met een heupbroek en een topje (met dit weer ) maar ja, wat kan je eraan doen...
Oud 12-02-2003, 11:40
Verwijderd
denk vooral dat ouders willen dat hun kinderen snel volwassen worden....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
denk vooral dat ouders willen dat hun kinderen snel volwassen worden....
En om toch maar weer te kunnen laten zien hoeveel 'stijl' en bijbehorend geld ze toch wel niet hebben...beetje je kind gebruiken als statussymbooltje zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
En ik vraag me af waarom ik in godsnaam hier serieus op reageer.
Geen idee. Maar 'omdat ie van mij is' is een beetje een non-argument natuurlijk

Goed, ik zal even opsommen wat men zoal meeneemt:

-sleutels,
-telefoon,
-portemonnee,
-tramabonnement,
-lippenspul,
-geurtje,
-elastiekje,
-kauwgom,
-tampons
-borstel,
-handschoenen,
-aansteker,
-roze pijltjes-pistool
-geheim

WTF?? moet je dat allemaal meeslepen? Ik neem mee:

- m'n sleutels, nou dat gaat makkelijk in m'n broekzak omdat ik niet -zoals m'n zusje- de vreemde neiging heb om letterlijk 20 sleutelhangers en frutseltjes eraan te hangen

- m'n portemonnee, nou die zou ik niet eens in een tas WILLEN doen, veel te onveilig die gaat gewoon in m'n kontzak

- en dan sinds kort een telefoon die gaat ook wel in m'n zak

Maar waar je nou in godesnaam een lippenspul een geurtje en eenroze pijltjes pistool voor nodig heb?!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:48
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
[..]

Maar waar je nou in godesnaam een lippenspul een geurtje en eenroze pijltjes pistool voor nodig heb?!
Gewoon niet proberen te begrijpen, is geen beginnen aan
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef:
Gewoon niet proberen te begrijpen, is geen beginnen aan
Ik wil nog steeds 'n keer dat boek "Mannen komen van Mars vrouwen van Venus" oid lezen. Toevallig stond er iets over in de Metro van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef:
En om toch maar weer te kunnen laten zien hoeveel 'stijl' en bijbehorend geld ze toch wel niet hebben...beetje je kind gebruiken als statussymbooltje zegmaar.
idd

en jan diederik zit op pianoles en vioolles en natuurlijk in een zangkoor en in t weekend altijd hockeyen als da nie in de knel zit met zijn korfbal dan natuurlijk....

bah
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:53
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Noekie schreef:
Ik zag pas in R'dam een meisje lopen van een jaar of 8 met een kort rokje en hoge zwarte laarzen. EN makeup op d'r smoel. Ik vind 't echt belachelijk. Kinderen horen nog gewoon kind te zijn, ze moeten zich niet bezig houden met wat trendy is en wat niet. Wat helemaal ziek is is dat kleine kindjes er ook sexy uit moeten zien, ik bedoel, de HEMA verkoopt kinderstrings!
Pedofielen van Nederland, sla uw slag...
ja joh ik bedoel toen ik 8/10 jaar was crosste ik in mn ouwe spijkerbroek en ouwe jas+trui lekker op mn fietsje de buurt rond. Make-up enzo dacht ik niet aan en ik HAATTE nieuwe kleren kopen. Natuurlijk, als ik van die idolen zoals Shakira/Madonna zag dacht ik wel: zo wil ik ook zijn! Maar dat was voor even en bovendien vond k t zonde om al mn kostbare speeltijd te verdoen voor eeen spiegel
Oud 16-02-2003, 12:56
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
zozze schreef:
deze avond kwam er een vriendinnetje van mijn elfjarig zusje slapen, had dat kind gelijk heel haar beautycase mee Ik dacht: dat zullen wel speeltjes zijn, nepmakeup enzo, en toen bleek dat er echte make up inzat, van een of ander duur merk, en echte zilveren speldjes enzo... ze had het voor haar nieuwjaar gekregen :/ naja ze hadden mekaar opgemaakt en dat meisje kon het echt perfect, ik zou het zo goed nog niet kunnen Het was ook zo'n poppetje, met een heupbroek en een topje (met dit weer ) maar ja, wat kan je eraan doen...
Jezus ik begon pas met mezelf opmaken toen ik 15 was...
Reageren

Regels voor berichten