Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 1. Flexibeler, socialer, minder makkelijk onderuit te halen 2. Meer vrienden, meer energie om nog meer te doen, en vriend(in) 3. Die is prima godzijdank 4. Indiase kleding zou ik dolgraag willen hebben, alleen zal ik daarvoor naar India moeten afreizen want hier in Nederland heb je op wat kleurige winkeltjes na geen echte Indiase jurken en via internet is vreselijk duur. |
![]() |
|
![]() |
Uiterlijk? Hmm....Ik zou wat dikker willen zijn. Laatst een aantal keer achter elkaar ziek geweest, en meteen veel afgevallen en dat terwijl ik altijd al vrij dun was. Graag 5 kilo eraan!
Verder....mja, ik moet maar eens leren mezelf te accepteren *cliché* Karakter? Niet meer zo bang....gewoon zelfverzekerd en gedurfd. Je leven? Mja, zou het niet zo goed weten. Als de twee dingen hierboven en de twee dingen hieronder gebeuren is mijn leven wel zo'n beetje in orde denk ik! Je opleiding? Ik wil psychologie gaan doen, maar moet eerst hboP hebben....Liefst zou ik meteen naar de uni gaan. Je kleding? Méééér, vooral spijkerbroeken (eerst 5 kilo eraan, dan spijkerbroeken!)....schoenen....Een lekker bedrag om de zomergarderobe aan te schaffen zou ook niet gek zijn! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je uiterlijk --> Ooh. Dunner-dunner-dunner. Andere neus. Langere benen. Mooiere huid.
Karakter? --> Geduldiger. Minder druk. Liever. Je leven? --> Hmm. Moeilijk. Je opleiding? --> Ik wou dat ik gewoon meteen met HBO kon beginnen. je kleding --> MEER. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #96 ßuerp | 13 | 03-08-2014 22:44 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |