Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, in maart is de 3daagse versie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hardcore is wat je ervan maakt en niet wat iemand anders denkt . Als ik geen trek heb om veel geld te betalen voor een trein kaartje ...wat echt belachelijke prijzen zijn de laatste tijd is dat mijn keuze . |
![]() |
||
Citaat:
In r-dam gaat het de laatste tijd toch wel goed ..vanavond kickback/i-reject ..waar ik gotverdomme niet heen kan maar goed. In den haag is het ook wel weer redelijk maar voor de grote dingen moet je idd ver reizen helaas .. ik bekijk het allemaal nog wel maar ik je betaal je gewoon groen en geel aan zo,n kaartje ..en omdat nou een aantal keer te doen zie ik niet zitten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Good Clean Fun... reminds me of een concert in de goudvishal.
Ze hadden 3 kwartier speeltijd. Gaat ie na 20 minuten een beetje lopen preken hoe cool straight edgers zijn en hoe fout het is om te zuipen, roken en neuken met verminkte alligator's bla bla bla. Zegt ie op een gegeven moment : STRAIGHT EDGE!!! Iedereen handen omhoog, nouja, een vriend en ik biertje de lucht in roepend 'straight edge!!'. Dat resulteerde in een paar rare blikken op de geizchten van die boomknuffelaars. dat wou ik ff kwijt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kloterig ventje. Het was ook grappig bedoeld. G R A P P I G. Niet om cool te zijn. Ik vind het best dat mensen straight edge zijn, maar ga me dat niet in de strot lopen duwen. En het is een overtuiging. Dat iemand christen is of atheist gaat ie toch ook niet bij elk optreden lopen schreeuwen? Ik ben pro alcohol. Ga ik dat dan ook lopen krijsen? nee.
||
Citaat:
![]() hehe ach, voor alle mensen die duidelijk niet sXe zijn en wel van hardcore houden, is het luisteren naar die preek dan een kleine prijs die je moet betalen voor een stevig potje heerlijke hardcore
||
Citaat:
Als ik naar een band ga die ik cool vind, dan ga ik voor de muziek en niet voor de fucking preken. We weten allemaal wel dat ze zo cool zijn met hun gezondheid, maar moeten ze als een jezus elke show dat weer benadrukken en nieuwe fans winnen voor hun geloof? nee fuck dat. Maak muziek en houdt je bek.
|
Shut up!
Ik ben zelf niet straight edge(drink niet en gebruik geen drugs though) ofzo, maar zie veel edgebands en sommigen ervan horen bij m'n favoriete bands. Ik weet dat als ik naar een edgeband ga kijken, dat ze het over de edge kunnen hebben. Ik respecteer dat. Ik vind t bewonderenswaardig dat ze kids proberen te leren dat er een andere manier is en dat ze nadenken over bepaalde keuzes in je leven stimuleren. Ik heb duizend maal liever een band die misschien technisch niet zo goed is, maar een goede boodschap hebben en hun hele hebben en houden in hun optredens/muziek stortten dan een band die z'n muil houd en technisch perfecte shit speelt. Hardcore en punk is niet alleen muziek....het is meer. Nadenken over de fakkin wereld om je heen en je afzetten daartegen. En als je het dan niet begrijpt wanneer een band iets te vertellen heeft op t podium....heb je geen fuck in hardcore te zoeken.... Ik wil niet de hardcorepurist en know it all uithangen(want dat pretendeer ik ook helemaal niet), maar zo is t het gewoon......
|
En dan...
Ik snap je punt, maar .... Ik heb liever een band die technisch is en me niet een levensovertuiging op proberen te dringen (dus niet zomaar iets loopt te zeggen, maar ook iets goeds heeft te melden, en dat hoeft geen levensovertuiging te zijn)Het is niet afzetten, ik hou van hardcore en punk maar zet me niet af. Ik snap best wel dat die hele hc/punk scene zch af zet, maar het gaat mij puur en enkel om de muziek (maatschappij kritische teksten enz.). ik zie de levenstijl los van de muziek. Ik ga niet afzetten om het afzetten (wat ik te vaak merk onder dit soort bands) Als ik naar een concert ga wil ik minuten vol goede muziek, en niet hoe ik mijnleven ook kan leiden, fuck dat soort onzin. Dat doe ik ook niet als band, laat ze een tijdschriftje uit gaan brengen of flyers ronddelen. Je maakt muziek om het muziekmaken, als je een boodschap wil verkondigen ga je maar een partij beginnen. (bekrompen he? ja. Maar ik heb helemaal genoeg van die straight edge moraalridders.
Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 04:07. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |