Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Stomme simpele wannabee-boerenlullen... (want met échte boerenlullen kun je lachen!) |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk is het ook niet echt pesten (in mijn huidige situatie), maar pure intolerantie en flauwigheid. Je kunt het Onwetenden ook moeilijk kwalijk nemen ![]() @ Masj: I feel your pain ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gepest worden door locals lijkt me verschrikkelijk irritant, bij de weg. Bij pesten op school blijft dat gepest ook op school, dus je hebt er in je vrije tijd verder geen last van, en in het uiterste geval kun je nog altijd vragen of ze je in een andere klas plaatsen.. Terwijl je moeilijk even aan iemand kunt vragen of ze je huis een paar honderd kilometer verderop zetten. :/ |
![]() |
|
![]() |
Op de Basisschool en Middelbare school is mn kont vaak geschopt, niet uit jaloezie, meer omdat embryo's me zelfs nog uit zouden lachen als ze mn hoofd zagen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gewoon een keer vreselijk in elkaar rammen als je er een zonder zijn groepje gelijkgestemden tegenkomt. Al eens opgevallen dat pestkoppen nooit alleen durven?
Echt, volkomen zonder aanleiding midden in de supermarkt een enorme rechtse directe in zijn muil planten dat het bloed uit zijn neus spuit. En de week erop bij een ander weer doen. Glashard waar zijn moeder bijstaat een trap tegen zijn knieschijf. Zo lekker met je hak tegen de zijkant. En nou heb ik het over echt gemeen en volstrekt niet in evenwicht met wat ze jou aandoen. Hoewel, tel al die keren eens bij elkaar op... Ze hoeven je niet lief te vinden, ze moeten je respecteren. En dat lukt het best als ze een beetje bang voor je zijn. Pestkoppen zijn lafbekken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarja: omdat jij geen (zoals jij dat noemt) 'merkensukkel' bent, meer op ut innerlijk dan uiterlijk let etc. ben je nog nie beter dan de rest je verheft jezelf boven anderen... je hebt'n 'ego' van hier tot tokio alleen heb je dat zelf nog nie door. ![]() |
![]() |
|
ik heb daar geen last van, ik zit op de kunstacademie ...
![]() Nee, maar ze staan er wel meer voor open. Overigens ben ik nooit echt gepest erom, 't is bij mij altijd al zoiets geweest... al op vrij vroege leeftijd had ik van die bandshirts aan.... (man, wat klikt dat zielig, hehe ![]() Sorry. |
![]() |
|
ik was altijd de pester
![]() neuh ik ben gepest omdat ik flaporen had, en die zijn toen rechtgezet en toen werd ik weer gepest omdat ik littekens achter me oren had ach het is ook nooit goed
|
Niet echt eigenlijk.
Ik heb wel een broek en die valt nogal op, beetje apart, maar niet echt van wauw wat raar. Maar dan loop je zo op straat en dan hoor je opeens van opzij zo'n mens keihard schreeuwen: 'Kiek die broek dààn!'. En dan heeft ze het ook nog tegen haar dochter die nog geeneens een meter van haar vandaan is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() neej, nooit last van gehad...
|
Hm. Op de basisschool werd ik weleens in elkaar getrapt ja, altijd door jongens (of zij werden in elkaar getrapt door mij - hoe dan ook, ik vocht weleens met jongetjes dus
![]() ik was gewoon stom ![]()
|
Gelukkig nooit echt gepest, maar men deed en doet nog steeds wel altijd achterlijk.
Gelukkig heb ik van Avelon vandaag geleerd dat je dan vriendelijk moet teruglachen, ipv een kutkop te trekken.... juist.....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waar heb jij je geliefde(s) ontmoet? Someboy | 107 | 06-03-2005 18:32 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Algemene schoolzaken |
[enquête] Ben JIJ zo lief om ---> Joco | 59 | 13-12-2004 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
nav het vreemdgaantopic; ben jij wel s degene waarmee werd vreemdgegaan? cUrsEd fOr lIfE | 32 | 01-03-2002 19:01 |