Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou nooit mijn vriendinnen/vrienden laten vallen voor een vriendje. Zij zijn zo belangrijk voor mij... en niet alleen belangrijk, ik vind het gewoon leuk om met ze samen te zijn en samen leuke dingen doen. Als ik een vriendje heb zie ik mijn vrienden/vriendinnen dan ook nog steeds even veel als wanneer ik geen vriendje heb. Ik vind dat leuk en ik maak daar tijd voor, dat heeft mijn vriendje dan maar te accepteren. Gelukkig is het meestal nog zo geweest dat mijn vriendje hier hetzelfde over dacht.
Ik kan er niet tegen als stelletjes 24 uur per dag 7 dagen per week bij elkaar willen zijn.. kom op, er is nog wel meer in je leven dan alleen je vriend/vriendin!
|
Verwijderd
|
mijn vriend kan goed overweg met mijn vrienden...
dus als ik iets met vrienden samen doe, nodig ik hem ook uit... ik zie mijn vrienden niet minder dan ik deed vóór mijn vriend... ik zie gewoon mijn vriend vaker dan ik deed voordat-ie m'n vriend was kortom: k heb minder tijd voor mezelf ![]() |
![]() |
|
Mijn vriendin heeft het momenteel enorm druk met school, dus heeft ze zowieso weinig tijd voor d'r vriendinnen. Ze woont in Zeeland, ik zit op kamers in Rotterdam, en dus zie ik haar alleen in de weekends, en we hebben echt bina nooit de tijd om samen iets leuks te gaan doen. Als ze dan bijvoorbeeld een vrijdag middag met haar vriendinnen wat kan drinken en ik daarom later bij haar ben dan gepland ben ik meestal nogal boos, omdat ik haar toch al zo weinig zie, hoewel het best begrijpelijk is dat ze ook wat tijd met haar vriendinnen wil.
Ik snap alleen niet dat ze mij dan ook niet gewoon meevraagt, omdat ik ook best goed met haar vriendinnen kan opschieten. (of die vriendinnen haten mij en doen alleen alsof uit beleefdheid natuurlijk) Q.
|
Verwijderd
|
Nou ja ik denk dat het contact altijd wel een beetje minder wordt omdat je gewoon tijd aan je vriendje besteed, ook logisch denk ik zo. Ik heb daar ook wel eens ''ruzie'' over gehad omdat ze vond dat ik altijd maar met mijn vriendje bezig was. Ik vond dat wel heel erg toen want toen zij een vriendje had was ze daar ook altijd mee bezig, maar ik zat daar nooit zo mee want ik snapte het wel, op zo'n moment is je vriendje gewoon belangrijker.
Ik vind niet dat je al je vrienden moet opgeven omdat je verkering hebt. Wel merk ik af en toe bij mezelf dat wanneer ik met een vriendin iets af heb gesproken ik op dat moment gewoon zoiets heb van shit ik wil nu gewoon liever beetje met mijn vriendje op de bank hangen... maar ja egwoon even over heen zetten uiteindelijk wordt het toch heel erg gezellig met vriendinnen. |
![]() |
||
Citaat:
mijn beste vriendin is de laatste tijd wel aan het idee gewend geraakt gelukkig ![]() en de andere heb ik eigenlijk weinig contact meer mee maar dat boeit me niet meer vind haar gedrag heel kinderachtig.
|
Verwijderd
|
Ik zelf heb geen verkering, maar een goede vriend en een vrienden hebben wel samen wat en die zie ik veel minder en doe ik veel minder mee.
Hij, bijvoorbeeld, gaat steeds naar haar toe, gaat nooit meer met ons iets doen, zwemmen, bios, frietje halen, maar meteen naar haar toe, of ze gaat mee. En als hij er dan wel is (en zij dus ook) hangt hij weer de hele tijd bij z'n vriendin. Niet erg gezellig. Geld voor haar ook, als je met haar praat ofzo, en hij komt eraan, dan is haar aandacht meteen weg en moet je weer moeite doen om weer verder te kunnen praten. Erg vervelend is dat, het gevoel alsof je vrienden weg zijn. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een vriend. En vriendinnen. En dat gaat nog steeds goed samen. Veel van mijn vriendinnen hebben zelf ook een vriend, dus zeuren er niet zo veel over.
Maar ik weet van mezelf dat ik er wel voor zorg dat ik ze nog zie. Ook al heb je een vriendje, is nog geen reden om je vriendinnen te laten vallen. Ook al merk ik bij mijn vriendinnen wel, dat ze steeds minder tijd hebben en steeds vaker bij de vriendjes zitten. Wat ik opzich best jammer vind. Maja, als het op een gegeven moment echt nog maar van 1 kant moet komen, laat dan maar zitten denk ik zo...
|
![]() |
Ik vind mijn vriend belangrijker, omdat hij de persoon is met wie ik mijn leven ga delen.
Bovendien geldt voor mij: Vriendinnen komen en vriendinnen gaan. Ik ga om met drie heel leuke meiden hoor, maar 4 jaar geleden waren dat drie andere meiden en twee jaar daarvoor wéér een stel anderen. Ik ben niet iemand die zich helemaal hecht aan een vriendin. Eerst wel, toen had ik een heel goede vriendin. Maar nu geef ik er niet zoveel meer om. Het zou ontzettend jammer zijn als ik het contact met mijn huidige vriendinnen zou verliezen, zeker, maar het is niet het einde van de wereld. Als ik mijn vriend zou verliezen, zou dat voor mij wél het einde van de wereld zijn, hoe zielig dat ook mag klinken. Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 18:02. |
![]() |
|
Mijn vriendinnen hebben zelf geen vriend. Ik dus wel. Vaak gaan ze kinderachtige dingen zeggen zoals: moet je niet naar je vriend? of als ik zeg dat ik mee uit ga: ga maar met je vriendje dan.
Dat vind ik erg lullig eigenlijk. Oke, ik zie hun niet meer zovaak dan anders. Maar dat is toch logisch? |
![]() |
|
Ik laat niemand vallen. Bij mij viel mijn vriend samen met gaan studeren dus mijn 'oude' vriendinnen zie ik sowieso minder. Ik heb nog 2 hele goede vriendinnen waarvan ik er 1 iedere week zie en de andere 1x per maand. En ja ik besteed veel tijd aan mijn vriend maar ik maak ook wel tijd vrij voor mijn vriendinnen. Dat vind ik ook niet meer dan logisch.
|
Ik denk dat je een soort balans moet vinden. In het begin stelde ik mn vrienden wel eens boven mn vriend, maar inmiddels vind ik beide even belangrijk, ik zou geen van beide kunnen missen.
Ik denk dat je vrienden er wel begrip voor moeten hebben dat je graag (veel) tijd door brengt met je vriend. De meeste van mijn vrienden hebben ook een (vaste) relatie. |
![]() |
|
![]() |
Het is dus best duidelijk dat sommige vrienden en vriendinnen het gewoon pikken. Maar bij mij lijkt het alsof ze steeds bozer op me worden. maar van de ene kant zijn ze niet echt goede vriendinnen als ze me dat niet gunnen, maar van de andere kant..ik snap ze wel een beetje..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt worden als vriend/vriendin RHCP_NAC | 11 | 14-11-2009 09:29 | |
Films, TV & Radio |