Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 21:04
medi
medi is offline
ik voel mij slecht... ik ging mijn vriendje vandaag niet zien... ik ben gaan volleyballen, bel naar mijn vriend erna... en wat hoor ik? dat em in Antwerpen zit op kot met een paar maten...

Ik weet dat ik eigenlijk niet kwaad mag zijn.... want hij mag wel bij zijn vrienden zijn... maar , waarom voel ik mij dan zo slecht???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2003, 21:11
Verwijderd
Als je je instelt om je vriendje nog even te zien, en je ziet hem dan uiteindelijk niet, voel je je altijd een beetje vervelend (ik tenminste), omdat je je verheugd had om hem toch nog even te zien. Zoiets zal wel menselijk zijn...
En je moet niet kwaad op hem worden hoor, gun hem zijn vrienden!
Ga nu anders lekker slapen en morgen is alles weer goed
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:28
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Kom op... vroeg naar bed... morgen is weer een nieuwe dag....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:34
Verwijderd
je ging hem vandaag niet zien... dus wilde hij vandaag iets leuks gaan doen... dus ging hij naar vrienden...
en je voelt je rot omdat je graag met hem wilde praten en dat niet ging, maar dat komt allemaal wel goed
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:13
Verwijderd
Heb ik ook een keer gehad. Ik ging 's zaterdags werken, en ik had gehoopt 'm 's avonds te zien en bij hem te blijven slapen.
Nou ja, toen ik thuiskwam waren we wat aan het smsen enzo en ik vroeg wat hij aan het doen was.. "een film aan het kijken" zei hij.
Op een gegeven moment belde ik 'm op, maar hij nam niet op ofzo. Ik dacht "vaag...nou ja..zal wel."

Dus ik belde naar z'n huis, zegt z'n moeder zo: "nee, hij is er niet, hij zit in Amsterdam bij een paar vrienden, ik dacht dat hij dat wel verteld had."
Wtf?? toen knapte er echt iets bij mij.

Nou ja, laat maar, ik praat weer te ver door over iets anders.

Maar toen voelde ik me dus ook behoorlijk kut. Vooral omdat hij het niet gewoon gezegd had. Net alsof hij het stiekem deed omdat hij dacht dat het niet zou mogen ofzo.. dat deed pijn.

Maarjah, anywayz, laat 'm vooral lekker met z'n vrienden omgaan enzo en ga 'm dan vooral niet storen en bellen en raar doen want dat is echt slecht voor je relatie.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:00
Verwijderd
Omdat je een bezittering en emotioneel vrouwmens bent.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:48
Elisaaa
Elisaaa is offline
Nou... ik snap het anders best wel
(hmm betekent dat dat ik ook een bezitterig en emotioneel vrouwmens ben!?)
Maar hij had gewoon zin om ff met zijn vrienden wat leuks te doen, en ik denk dat je dat gewoon moet accepteren en respecteren. Morgen is ie weer voor jou
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 21:58
igfy
igfy is offline
hmm ik begrijp echt wl dat je dat niet leuk vind... zou ik ook kut vinden... en hij had het best even kunnen zeggen..
maar je moet hem zijn vrienden gunnen.. iedereen heeft vrienden nodig.. hoe goed zijn relatie ook is..
Reageren

Regels voor berichten