Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 19:25
jenniffer
jenniffer is offline
K ben weer heel erg verliefd op me ex, k was degene die het een half jaar geleden uitmaakte. K wou weer vrij zijn, maar k mis hem nu ontzettend. K wil hem heel graag weer terug. Maar probleempje is dat hij een nieuwe vriendin heeft, k had inmiddels de hoop dus al opgegeven. Maar hij geeft mij gewoon steeds weer hoop, waardoor k hem weer niet kan vergeten. Op het ene moment geeft hij mij hoop, en op het andere moment staat ie voor mij met haar te zoenen. Dan vraag k me dus ook steeds af, wat moet k nou... Als iemand adviezen heeft tell me! k heb t op het moment echt nodig

Liefs Jenn
Oud 23-02-2003, 19:27
Bright Halo
Bright Halo is offline
Op welke manieren geeft hij jou hoop eigenlijk?

(soms zien mensen te graag dingen die er niet zijn)
Oud 23-02-2003, 19:51
jenniffer
jenniffer is offline
Hij geeft mij op verschillende manieren hoop, hij had tegen me vriendin gezegd dat hij mij nog leuk vond. Hij neemt me in vertrouwen, en vertelt vervolgens al zn problemen tussen hem en zn vriendin, aan mij. Hij stuurt me lieve smsjes. Hij verzwijgt dingen voor mij, zoals dat hij weer verkering had en als hij bv met zn vriendin mee naar huis gaat. Hij wil niks over haar kwijt tegenover mij. Hij heeft het thuis en tegen zijn vrienden nog vaak over mij. Soms dan is het gewoon weer net zoals vroeger, alleen dat duurt dan maar eventjes, want dan komt zn vriendin er weer aan....
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 19:53
Verwijderd
klinkt alsof hij nog goed met je kan opschieten, je als een vriendin ziet, en je niet wil kwetsen met enthousiaste verhalen over z'n nieuwe vriendin...
als je echt denkt dat het toch wat kan worden, dan aan hem vragen of dat ook zo is... zo niet, afblijven van jongens met een vriendin
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 09:19
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Jenniffer schreef:
Hij neemt me in vertrouwen, en vertelt vervolgens al zn problemen tussen hem en zn vriendin, aan mij.

Citaat:
Jenniffer schreef:
Hij wil niks over haar kwijt tegenover mij.
uh. wat is het nou?
je weet zelf niet echt hoe hij handelt he?

Citaat:
Bright Halo schreef:
(soms zien mensen te graag dingen die er niet zijn)
Oud 24-02-2003, 19:26
jenniffer
jenniffer is offline
Alleen als k er naar door vraag vertelt hij iets over haar, en vervolgens krijg k al hun problemen over me heen.. snap je beetje?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:40
Elisaaa
Elisaaa is offline
Ik denk dat je er alleen achter kan komen door je gevoelens aan hem te vertellen en te vragen of hij het nog eens met je zou willen proberen. Maar ja, aangezien hij een vriendin heeft, zou ik wel rekening houden met het feit dat ie voor haar kiest. Aangezien hij natuurlijk niet is vergeten dat jij het ooit hebt uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 09:53
vetje
vetje is offline
sow.. k ben blij dat k dit probleem las!! heb namelijk pcies hetzelfde op dit moment!! mn ex doet ook allemaal zulke dingen.. masseren.. smsen.. heb met oud en nieuw nog met um gzoend.. maar tis al ongeveer anderhalf jaar mn ex... en na dat k met um gzoend heb vind k um weer helemaal leuk en ben weer helemaal verliefd.. maar het probleem is ook dat hij een vriendin heeft!!! zijn familie wil mij weer graag in de ruil voor zn vriendin!! want ze vinden dat zij gwoon arrogant is en al die zooi en van mij niej!!! ben wel bij omdat te horen maar toch... k heb gister ook eindelijk tegen hem gzegd dat k um weer leuk vind.. en hij vatte het wel goed op. maar zei toch.. sorry k heb een vriendin dus het kan gwoon niej, maar wil best wel gwoon wat met je afspreken!!!
sorry dat k dit allemaal vertel maar moest het ffies kwijt!!!
kuss vetje....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:29
Verwijderd
Als hij niet voor jou kiest moet je het zo laten en gewoon vrienden met 'm blijven. Anders lijkt het ook net alsof hij je aan het lijntje houdt ofzo. Hij heeft nu een relatie en daar houdt het eigenlijk op...hoe vervelend het ook is..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:34
vetje
vetje is offline
jah tnxx.. alleen k kan dat neij.. elke keer als k um zie denk k aan de tijd dat we het goed hadden met elkaar.. toen het nog aan was... maar de komende tijd zijn er zoveel feestjes waar k zal zijn..en hij ook!!! k ga er gwoon heen.. ga niet thuis blijven omdat hij er is.. maar toch is het dan kl*t* om hem te zien zoenen ofsow met zijn vriendin!! ook is het zo.. die ouders zijn gek van mij.. kom k binnenlopen.. zegt zijn vader.. eyzz scheet... k kom k een andere keer binnenlopen.. zegt zn moeder.. oww daar heb je mn favoschoondochter!!! soms zit hij erbij.. hij was ook pas jarig.. ging k ffies langs.. zit die vriendin daar.. k ging zn ouders feliciteren.. zeggen ze.. oww zat jij daar maar!!! dan vind k dat aan de ene kant fijn om te horen maar aan de andere kant niej!!! maarjah... k moet er maar meej leven..
thnxx.. kuss vetje
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:48
Verwijderd
ehm... wat lullig van zijn ouders tegenover hem en zijn vriendin... als mijn ouders zo zouden doen zou ik echt woedend op ze worden...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:50
vetje
vetje is offline
ze doen het niej heel erg... als hij er zeg maar bij is.. en zij komt binnen ofsow en k zit er ook al gaan ze alleen maar lachen... maarjah.. hun vinden het gwoon niej leuk dat hij iemand uitzoekt met zoveel kapsones en arrogantie!! maarjah.. hij moet er meej leven.. maar toch is het niej leuk.. ze zeggen er niej veel over tegen hem.. maar ze zeggen wel zulke dingen tegen mij.. en ze hopen dat het ooit nog goed komt!!
greetzz vetje
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:34
AtHell
AtHell is offline
Je wil je vriend helemaal niet terug, je baalt er alleen van dat jij nú niemand hebt om lekker mee te kloten, je bent dus gewoon jaloers. Get over yourself.
Oud 27-02-2003, 11:38
vetje
vetje is offline
jah.. maybe ben k wel jaloers op haar.. omdat zij met hem heeft maar ik dat wil!!!! k wil namelijk weer heel graag met hem!!
greetzz vetje
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
jenniffer schreef:
You fucked it up.

Though luck. That's life. It sucks, then you die.

Nice huh?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:17
jenniffer
jenniffer is offline
He vetje, k snap je helemaal hoor! k snap het, zit in dezelfde situatie, en dat is echt niet leuk. Gisteravond was k uit, en was hij er ook alweer, .... met zn vriendin K kan ook absoluut nie goed met haar opschieten. En je k ben waarschijnlijk ook wel heel jaloers, en inderdaad omdat zij hem heeft, en ik hem terug wil. Het is gewoon zo vervelend, dat je steeds aan hem moet denken, en dan denkt aan de mooie tijden die je met elkaar hebt gehad, maar ondertussen weet je dat het voorbij is. Maar toch blijf je hopen, op de dag dat hij je weer terug wil...

Liefs jenn
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 16:40
vetje
vetje is offline
heb je MSN... dan meld k je aan en kunnen we er maybe over praten!! als je wil dan!!
liefs vetje
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 12:06
jenniffer
jenniffer is offline
hey k heb je al ff toegevoegd, me e-mailadres is jenniffer204@hotmail.com. K spreek je je hopelijk snel een xtje op msn, dan kunnen we er inderdaad ff over praten...

KuzZ jenniffer
Reageren

Regels voor berichten