Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je er alleen achter kan komen door je gevoelens aan hem te vertellen en te vragen of hij het nog eens met je zou willen proberen. Maar ja, aangezien hij een vriendin heeft, zou ik wel rekening houden met het feit dat ie voor haar kiest. Aangezien hij natuurlijk niet is vergeten dat jij het ooit hebt uitgemaakt.
|
![]() |
|
![]() |
sow.. k ben blij dat k dit probleem las!! heb namelijk pcies hetzelfde op dit moment!! mn ex doet ook allemaal zulke dingen.. masseren.. smsen.. heb met oud en nieuw nog met um gzoend.. maar tis al ongeveer anderhalf jaar mn ex... en na dat k met um gzoend heb vind k um weer helemaal leuk en ben weer helemaal verliefd.. maar het probleem is ook dat hij een vriendin heeft!!! zijn familie wil mij weer graag in de ruil voor zn vriendin!! want ze vinden dat zij gwoon arrogant is en al die zooi en van mij niej!!! ben wel bij omdat te horen maar toch... k heb gister ook eindelijk tegen hem gzegd dat k um weer leuk vind.. en hij vatte het wel goed op. maar zei toch.. sorry k heb een vriendin dus het kan gwoon niej, maar wil best wel gwoon wat met je afspreken!!!
sorry dat k dit allemaal vertel maar moest het ffies kwijt!!! kuss vetje.... |
![]() |
|
![]() |
jah tnxx.. alleen k kan dat neij.. elke keer als k um zie denk k aan de tijd dat we het goed hadden met elkaar.. toen het nog aan was... maar de komende tijd zijn er zoveel feestjes waar k zal zijn..en hij ook!!! k ga er gwoon heen.. ga niet thuis blijven omdat hij er is.. maar toch is het dan kl*t* om hem te zien zoenen ofsow met zijn vriendin!! ook is het zo.. die ouders zijn gek van mij.. kom k binnenlopen.. zegt zijn vader.. eyzz scheet... k kom k een andere keer binnenlopen.. zegt zn moeder.. oww daar heb je mn favoschoondochter!!! soms zit hij erbij.. hij was ook pas jarig.. ging k ffies langs.. zit die vriendin daar.. k ging zn ouders feliciteren.. zeggen ze.. oww zat jij daar maar!!! dan vind k dat aan de ene kant fijn om te horen maar aan de andere kant niej!!! maarjah... k moet er maar meej leven..
![]() thnxx.. kuss vetje |
![]() |
|
![]() |
ze doen het niej heel erg... als hij er zeg maar bij is.. en zij komt binnen ofsow en k zit er ook al gaan ze alleen maar lachen... maarjah.. hun vinden het gwoon niej leuk dat hij iemand uitzoekt met zoveel kapsones en arrogantie!!
![]() greetzz vetje |
![]() |
|
![]() |
He vetje, k snap je helemaal hoor! k snap het, zit in dezelfde situatie, en dat is echt niet leuk. Gisteravond was k uit, en was hij er ook alweer, .... met zn vriendin
![]() Liefs jenn |
![]() |
|
![]() |
hey k heb je al ff toegevoegd, me e-mailadres is jenniffer204@hotmail.com. K spreek je je hopelijk snel een xtje op msn, dan kunnen we er inderdaad ff over praten...
![]() KuzZ jenniffer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen madeliefjew | 6 | 22-02-2014 15:39 | |
Liefde & Relatie |
wat moet k doen ik ben mezelf | 23 | 09-05-2005 07:27 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Doefus | 34 | 19-12-2004 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet k doen??? Help!!! kanepower | 17 | 09-12-2003 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? vetje | 10 | 24-10-2002 09:48 |