Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 21:06
Herrie
Herrie is offline
Ik zag vandaag toevallig op de achterkant van een magazine een reclame voor 1 of ander ontharingsmiddel genaamd 'Soft Skin' van Diane.

Er stond een telefoonnummer bij, heb ik ff snel opgeschreven, want had weinig tijd, moest weg.

Volgens dat blad zorgt dit goedje ervoor dat je haren op je benen/oksels wherever 'maanden' wegblijven! Het kost rond de 30 euro excl. verzendkosten, dus zeg maar 35 euro incl. verzendkosten en dan krijg je het voor 'heel' je lichaam.... Zit ook een niet goed/geld terug garantie op

Iemand ervaring hiermee? Niet dat ik het zelf wil gebruiken (alhoewel, dan hoef ik me niet meer te scheren ), maar ken wel personen die het zouden willen gebruiken als het werkt.

Een tijdje geleden was er bij Kassa! een stukje over dat goedje van TellSell (Epil-Stop ofzo), maar daar scheen je brandwonden van te kunnen krijgen en dergelijke. Is dit iets soortgelijks, of is dit beter?

Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:17
Miracle
Miracle is offline
k heb werkelijk geen idee, k ken het product niet...
maar ik zou het bijvoorbaat al niet bestellen
misschien dat je nog andere reacties krijgt van mensen die het hebben gebruikt. maar anders: verwacht er niet teveel van... want maanden kan natuurlijk nooit
Oud 24-02-2003, 22:05
Balance
Balance is offline
Bij dat soort advertenties denk ik altijd 'als het echt zo goed zou helpen, dan was het allang wereldberoemd, want dan wilde elke vrouw het wel hebben en was dat al heel snel doorverteld'. Misschien niet een juiste instelling, maar ik zou toch niet zomaar 35 euro eraan besteden!
Oud 25-02-2003, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Herrie schreef:

Een tijdje geleden was er bij Kassa! een stukje over dat goedje van TellSell (Epil-Stop ofzo), maar daar scheen je brandwonden van te kunnen krijgen en dergelijke. Is dit iets soortgelijks, of is dit beter?
Ja dat heb ik ook gezien... daarom zou ik als ik jou was het niet bestellen, wie weet ik dat dezelfde troep. Maar ja ik heb hier geen ervaring mee hoor, maar je hoort toch wel vaker dat je voorzichtig met zulk soort dingen moet zijn!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten