Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wist niet eens dat er kinder-en jeugd psychologie was.. maar ontwikkelingspsychologie kun je in Nijmegen geloof ik wel als afstudeerrichting kiezen.. en anders rondkijken in brochures of op sites van verschillende universiteiten? Daar staan altijd wel afstudeerrichtingen enzo op..
En klinische psychologie richt zich vooral op ziektes geloof ik (dingen als autisme, schizofrenie etc.) Dat lijkt me niet nodig voor het werken in een jeugdinrichting.. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet dat je iig op de Universiteit van Amsterdam twee afstudeer richtingen kan combineren, dus als je in de jeugdzorg wilt gaan werken zou ik kiezen voor een combinatie van klinsche psychologie en ontwikkelings psychologie... Volgens mij kan dit op veel universiteiten, dan moet je even informeren
![]() |
![]() |
|
![]() |
hey mensen,
bedankt voor de reacties, en ik ben ook wel naar een aantal opendagen geweest enzo, maar eerst waren er veel afstudeerrichtingen met kinder- en jeugdpsychologie, maar nu bij die nieuwe bama structuur zijn er veel veranderd in ontwikkelingspsy.. maar ik wilde ff kijken of ze dat allemaal zijn geworden... maar ik zoek nog wel ff verder, iig bedankt! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
artikelen Mankoe | 2 | 29-01-2006 14:40 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Studeren |
Rechten, Psychologie, Communicatie; iemand tips!?? Ef | 73 | 24-10-2004 22:49 | |
Algemene schoolzaken |
criminologie madwoman | 9 | 22-06-2004 23:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |