![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm als Roelof komt en jij ook dan wil ik natuurlijk wel graag komen... damn. Als iemand Duscrib kan ompraten dat we (= *Burning Water* en ik en de rest van de meeting lekker niet ![]() (nog iemand die een treinkaartje voor mij wil betalen?) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rot op met Amsterdam.
Al die shitmeetings zijn in Amsterdam. Zo afgezaagd. Ik woon aan de andere kant van het land en ik weet zo ongeveer helemaal hoe A'dam eruitziet, alleen door die meetings. ![]() Arnhem/Nijmegen it is. Nijmegen alas mensen ook nog 'n beetje cultuur willen opsnuiven. |
![]() |
|
lijkt me een goed idee, een keer een meeting aan deze kant van het land
![]() arnhem/nijmegen is een goed idee.. heb liever nijmegen.. de reden zal duidelijk zijn.. ![]() en daarbij nog, arnhem is gewoon klote wat het verkeer betreft ![]()
|
Verwijderd
|
Oh lala..
Mijn naam wordt genoemd.. maar, ik ben vóór Amsterdam, heeeel erg voor, want ik kan iets anders denk ik écht niet betalen.. en Morgan, dat ompraten is nie nodig hoor, het gewoon vragen werkt ook wel ![]() en dan 's avonds naar de Kors, met ook Roelof drbij.. en dan bij mij slapen.. alleeeeeen.. ik woon wel ver, en eigenlijk moeten we dan gaan fietsen.. maar op zich is dat te regelen enzow.. eerst maar es kijken of het Amsterdam wordt dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (kweet wel dat je krap bij kas zit, maar iedereen is uiteindelijk goedkoper uit om jou te lenen...)maar makkelijker is het wel, voor jou... |
![]() |
||
Citaat:
Behalven "ontmoeten" dan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
waarom gaat niet iedereen gewoon ff werk zoeken?
![]() dan kunnen die meetings tenminste betaald worden, en is het niet zo saai ![]() want een beetje 'hangen'... ![]() dat heb je na een uur ook wel gezien lijkt me
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat hangen verveelt echt niet, hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ben nog nooit naar een meeting geweest van dit forum.. ![]() de meetings waar ik heen ben geweest daar was toch altijd wel nog iets te doen ![]() of uh.. gezien dat dit het seksualiteit forum is... ga jij strippen? ![]() ![]()
|
|