Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
is gewoon frustratie en ook wel logisch Kop op! is denk ik de enigste toepasselijk reactie.
||
![]() |
Citaat:
mijn ma is heel erg depressief geweest en ze is het nog steeds, ik haatte haar er ook om omdat ze mijn leven nog erger in de war schopte... en ik ben nu zelf ook depri... het is zo verwarrend gevoel en je weet niet wat je ermee aan moet, kweet ook niet wat ik hier mee wil bereiken denk gewoon dat ik wil laten weten dat je niet de enigste bent en als je wilt praten dan kan je me altijd mailen
|
Verwijderd
|
probeer er mss over te spreken met je moeder.
vertel haar hoe je je voelt, en wat haar depressie bij je teweeg bracht. hou goed in de gaten hoe lang uw depressiviteit duurt, het is nl. zo dat het bij jongeren uitzonderlijk over een depressie gaat, maar eerder over down zijn, wat ook wel enkele weken kan aanslepen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar praten met je moeder is wel een goed idee, weet ze af van je problemen? Want waarschijnlijk weet zij dan juist heel goed hoe je je voelt, kan je misschien helpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het na een jaar nog altijd even erg of zelfs erger is, dan moet er zeker professionele hulp ingeschakeld worden. (Ter verduidelijking: ik zeg niet dat je zolang moet wachten om hulp in te schakelen!) Als je een dagboek bijhoudt, weet je ook beter wanneer die depri perioden het zwaarst doorwegen. Is het vooral wanneer je bij je moeder bent? Is het eerder tijdens de examens? Tijdens de vakanties? Als je bij bepaalde vrienden bent geweest? Zo'n vragen zou ik eerst eens voor mezelf proberen te beantwoorden. Ik had niet de bedoeling uw probleem niet ernstig op te nemen zoals Orsino insinueert. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het was niet mijn bedoeling om te insinueren dat ik dat insinueerde, oke? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend mag niet met mij omgaan. Beefcake | 3 | 22-03-2016 22:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Holle rug, raar figuur? D: DaichiDechu | 17 | 27-05-2012 19:22 | |
Liefde & Relatie |
beetje raar lid123 | 7 | 08-02-2010 21:27 | |