Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 18:46
LittleMouse
LittleMouse is offline
me pa en ma doen dat nooit maaruhhh vraag me af...als ze ouder zijn doen ze dat niet meer??lijk me saai...zonder knuffen zoen met de tong blablabla...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2002, 18:47
sunnevot
sunnevot is offline
doen ze niet (waar ik bij ben)
Oud 27-03-2002, 18:49
Naz
Naz is offline
nee bij mij ooknie, maar om eerlijk te zijn, ik hoef het helemaal niet te zien
Oud 27-03-2002, 18:51
*charm girl*
*charm girl* is offline
ik ben een keer binnengelopen bij mijn ouders

Ach...ieder heeft zo zijn eigen jeugdtrauma's

[Dit bericht is aangepast door *charm girl* (27-03-2002).]
Oud 27-03-2002, 18:51
Severus
Severus is offline
Bij mij doen ze het wel waar ik en m'n zusjes bij zijn. Dat is écht walgelijk! Zo tongen ze wel eens, knijpt pa m'n ma in de tieten en in d'r reet.... GATVER!!!

Ripper
Oud 27-03-2002, 18:53
ch@rlotte
ch@rlotte is offline
uhm, me ouders "knuffelen" elkaar wel gewoon... maar das normaal denk ik. Maar de rest...... dat wil ik niet eens weten ik vind et echt een vaag idee, ookal zijn et ook maar gewoon mensen
Oud 27-03-2002, 18:53
Verwijderd
mijne doen nooit klef, ze zitten niet eens aan mekaar, slapen apart etc..

Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 19:35
Starrie
Starrie is offline
ik wou dat de mijne het deden.
maja..... doe je meestal niet als je gaat scheiden
Oud 27-03-2002, 19:39
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
ch@rlotte schreef:
uhm, me ouders "knuffelen" elkaar wel gewoon... maar das normaal denk ik. Maar de rest...... dat wil ik niet eens weten ik vind et echt een vaag idee, ookal zijn et ook maar gewoon mensen
Oud 27-03-2002, 20:12
Verwijderd
Nou, ze lopen nooit te kleffen. Maar wel eens een uiting van affectie. Nothing I wouldn't do if I was married.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 20:13
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
was het maar waar, dan had mijn vader nog geleefd
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 20:16
Piccola
Piccola is offline
Als mijn moeder ietsje te veel heeft gedronken, na een feest ofzo, wordt ze heel klef! Dan zit ze constant aan mijn vader enzo. Bah, ik wil daar helemaal niet bij zijn, dan weet ik al precies wat er gebeurt als ze in bed liggen... Hoef ik gewoon niet te weten! Ondanks dat het natuurlijk wel gewoon is enzo... Maar toch! En als ik dan ook echt hun bed hoor kraken word ik helemaaaal gek!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 20:25
Paige
Paige is offline
Gatver...Ik vind dat vies..Tja..Het is een bepaald gevoel..
Heb ze vroeger ook regelmatig betrapt.. ..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 20:28
Verwijderd
Mijn ouders zijn niet echt klef waar "de kinderen" bij zijn, hooguit eens in de zoveel tijd een zoentje of een omhlezing, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar goed, volgens onderzoek ook goed voor "de kinderen", zou ze veilig gevoel moeten geven... doet het ook wel bij mij, in elk geval wel een goed gevoel.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 20:29
Verwijderd
ik vind het gewoon,ik ben ermee opgegroeid,ik heb zoiets van dat is een manier om elkaar te laten zien dat je elkaar lief vind/van elkaar houdt enz.

ik ben ermee opgegroeid en t is voor mij de normaalste zaak van de wereld.

En de mensne die blergh enz zeggen,waarom vind je dat pubers enz wel klef mogen zijn en je ouders niet? het zijn ook mensen!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 20:33
enrico
enrico is offline
mijne wel
gaan ze een beetje met z'n tweeen op de bank liggen beetje knuffelen enzo.
of kom je thuis van een verjaardag of van het uitgaan. hoor je van die geluiden uit hun slaapkamer(noh ja dan loop ik maar snel door)

eigenlijk wel normaal dat ze dat doen
(toch een teken dat het nog goed tussen ze gaat, maar omdat te doen waar ik bij ben?)

Greetz jaap
Oud 27-03-2002, 20:46
Jeronimo
Jeronimo is offline
Bij mij is het erger. Men ma wil niet meer en men pa zit de hele tijd te zage en te smeke...echt wel zielig!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 20:50
gevalletje
gevalletje is offline
mijn ouders heb ik nog nooit zien kleffen..Ik zou willen dat ik ze wel eens zag kleffen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 23:51
cha0s
cha0s is offline
mijn ouders kleffen nog regelmatig (knuffelen, tongzoenen, etc.), wat the fuck is daar mis mee?? waarom doen sommigen hier zo moeilijk over? mag je niet meer kleffen na een bepaalde leeftijd??? beetje hypocriet...

:edit:
moest er van me pa ook nog ff bijzetten dat ze ook nog gewoon neuken met hun uitgelubberde lijven :edit:
Oud 28-03-2002, 06:36
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
mijn ouders kleffen nog regelmatig (knuffelen, tongzoenen, etc.), wat the fuck is daar mis mee?? waarom doen sommigen hier zo moeilijk over? mag je niet meer kleffen na een bepaalde leeftijd??? beetje hypocriet...

moest er van me pa ook nog ff bijzetten dat ze ook nog gewoon neuken met hun uitgelubberde lijven :edit:

Hahaha die is cool! Me pa en ma knuffelen en zoenen ook gewoon waar ik en me zus bij zijn. Maar ik snap dat het een raar id is het zijn toch je ouders.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 11:10
ECKO*72
ECKO*72 is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

Oud 28-03-2002, 13:15
Verwijderd
Nou ze knuffelen wel en geven elkaar ook wel eens een zoentje waar wij bij zijn, maar als ze nou echt zouden gaan zitten lebberen waar ik bij ben, nee merci. Dat doe ik ook niet waar zij bij zijn namelijk!
Ik was (toen ik een jaar of 11 was) op een verjaardag bij een klasgenootje en die d'r ouders gingen tijdens het eten (!!) eens een partijtje tongzoenen met elkaar... en wij zo: oooh wa doen die nou??!! Nou da was echt nie smakelijk.. dan hoef je spontaan je frietjes ook nie meer
Maar gelukkig hoor ik het bed van m'n ouders nooit kraken.. die doen het volgens mij altijd op vrijdag en zaterdagavond als m'n broer en ik niet thuis zijn EN LAAT ZE DAT ZOU HOUWE!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 14:11
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Naz schreef:
nee bij mij ooknie, maar om eerlijk te zijn, ik hoef het helemaal niet te zien
same here
Oud 28-03-2002, 14:23
ch@rlotte
ch@rlotte is offline
Citaat:
saffie schreef:
Ik was (toen ik een jaar of 11 was) op een verjaardag bij een klasgenootje en die d'r ouders gingen tijdens het eten (!!) eens een partijtje tongzoenen met elkaar... en wij zo: oooh wa doen die nou??!! Nou da was echt nie smakelijk.. dan hoef je spontaan je frietjes ook nie meer
GATVER! dat doe je toch niet?!!!!

Oud 28-03-2002, 14:25
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
wees in Godsnaam blij dat je ouders kleffen! Betekent dat ze nog altijd om elkaar geven en dus niet snel uit elkaar zullen gaan. Ik zou wel eens willen zien hoe jullie zouden praten als je ouders gescheiden waren Dat is pas leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2002, 14:44
*Marieke*
*Marieke* is offline
Nee dat doen ze niet!
Oud 28-03-2002, 15:05
katrientjuh
katrientjuh is offline
mijn pa geeft m'n ma wel een kus(op de wang)als ie weg gaat of ze knuffelen es,maar meer gaan ze nie doen waar wij bij zijn.de ouders van een vriendin van me doen echt wel klef,die zitten ook heel de tijd aan elkaar,da's echt vies!!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 15:20
~Roosje~
~Roosje~ is offline
doen ze nooit als ik er bij ben...tenminste niet heel erg intiem...
Oud 28-03-2002, 16:35
snoopy
snoopy is offline
mijn ouders lopen wel 's hand in hand, ofzow... maar het betere werk bewaren ze voor in de slaapkamer... gelukkig maar!
Oud 28-03-2002, 16:51
Verwijderd
Dan zeg ik: 'zoek een kamer!'

Of: 'Moet dat nou.'

En dan gaan ze expres kleffen omdat ik er een hekel aan heb
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
wees in Godsnaam blij dat je ouders kleffen! Betekent dat ze nog altijd om elkaar geven en dus niet snel uit elkaar zullen gaan. Ik zou wel eens willen zien hoe jullie zouden praten als je ouders gescheiden waren Dat is pas leuk!
Dat vind ik nou ook, serieus! Ik zou WILLEN dat mijn ouders klef waren, naja, nu ist beter dat ze uit elkaar zijn maar toch...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:14
*Nightshade*
*Nightshade* is offline
Yugh!
Mijn ouders gaan vaak zoenen knuffelen en kietelen en knijpen enzo.....*Yugh!*
WAAR IK EN M'N BROERTJE BIJ ZIJN!
Ik vind het echt ranzig...
Een keer waren we een film aant kijken waar m'n ouders niks aan vonden dus gingen ze ranzig doen enzo....(Niet heel erg maar zoenen knuffelen en kietelen en knijpen enzo)....
Dus ging ik maar naar m'n eigen kamer om verder te kijken want ik wordt daar echt misselijk van hoor.....
Ik snap het wel....maar niet dat m'n ouders het doen waar ik bij ben (Niet HET maar dat gedoe)
Oud 28-03-2002, 17:15
*Nightshade*
*Nightshade* is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Dat vind ik nou ook, serieus! Ik zou WILLEN dat mijn ouders klef waren, naja, nu ist beter dat ze uit elkaar zijn maar toch...
Ja....als je het zo bekijkt....
Das jammer....
Oud 28-03-2002, 18:39
*Wiccanrules*
*Wiccanrules* is offline
ik vinnet nieso top eigenlijk...
Oud 28-03-2002, 19:14
jenny13
jenny13 is offline
ik vind het
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
maar ja... ze zijn tog ook jong geweest ofzoiets
haha blegh tog beetje vies idee

kuz
Oud 28-03-2002, 19:40
Klaine Je
Klaine Je is offline
hm...

samen in bad & khoor ook weleens geluiden

kweeunie maar kvind et op de 1 of andere manier geen prettig iets om aan te denken
Oud 28-03-2002, 20:06
apart persoontje
apart persoontje is offline
ja en dan roep ik heel hard:

GATVER, BEJAARDE SEX!!!!

Wedde da ze zo kappen
Oud 28-03-2002, 20:33
Gwenniej
Gwenniej is offline
Nou kijk ik vind het een bietje dubbel..

jah sorry hoor daar ga ik weer met mijn gedubbel maar ik probeer me nou eenmaal altijd in te leven in de 2 partijen

Ik snap het wel dat je het niet super fijn vind als je ouders elkaar echt helemaal aflebberen waar je bij bent,heeft nix met hypocriet te maken, maar het is net zo als dat je je ouders toch ook niet samen hoeft te zien neuken terwijl als je t vreemde mensen op tv het ziet doen valt t allemaal wel mee

Bij mij is het in ieder geval wel zo, pubers mogen het maar mensen van 80 ook, maar ik vind het niet leuk als me ouders ECHT super klef zijn waar ik bij ben, maar wat ze op hun eigen kamer doen maakt mij nie uit hoor

maar goed bij mijn ouders kan er nooit een kusje vanaf een knuffel een omhelzing of hand in hand lopen. Ik zie het ze nooit doen. En dat maakt je als kind ook wel weer onzeker. Dat is wel heel goed te begrijpen.

dus eigenlijk is het een beetje dubbel... ze mogen het wel doen maar tot een bepaalde grens,en de rest doen ze maar waar ik niet bij ben. En die grens is voor iedereen hierzo verschillend.

Ma ja zoalk al eerder zei dr valt weinig te grenzen want mijn ouders doen nooit eens intiem

zo zo een heel verhaal met wijze woorden van gwenny AHUM!
Oud 28-03-2002, 20:33
apart persoontje
apart persoontje is offline
Weet je wat nog viezer is, als je opa en oma van die toespelende (?) opmerkingen maken.
Bijv. wij waren kleding halen met mijn opa en oma, en toen paste mijn oma een bloesje, mijn zus zei: pas maar op oma, dalijk moet je opa nog van je afslaan en toen zei zij: daar heb ik dit bloesje niet voor nodig (en toen zei mijn opa daar nog iets op wat ook redelijk kotsbaar was, maar dat weet ik nie meer )
Oud 29-03-2002, 10:19
miro
miro is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nou, ze lopen nooit te kleffen. Maar wel eens een uiting van affectie. Nothing I wouldn't do if I was married.

Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 11:57
$tarlight
$tarlight is offline
ik vind het verschrikkelijk, ik wil er niet eens bij nadenken dat mijn ouders ook zulke dingen doen..... gelukkig komt het alleen voor met veel drank
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 13:14
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ze knuffelen we gewoon, maar ze gaan niet zo echt aan elkaar zitten om DIE manier.. ik heb er geen problemen mee, als ze toch nog zo verliefd zijn? maar jah.. ze moeten het niet doen waar ik bij ben, ghehe want ik doe alles na
Oud 29-03-2002, 13:54
Loesje
Loesje is offline
ik vind het vreselijk als ze zitten te kleffen. MAar ja ik ben blij dat het weer goed tussen ze gaat, dus ach ik mag niet klagen!
Oud 29-03-2002, 14:20
luckyleo
luckyleo is offline
Gelukkig nog nooit gezien, en hoef het ook niet te zien.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 19:02
meissie 1982
meissie 1982 is offline
mijn pappie en mammie lopen wel eens hand ikhand of met de armen om elkaar heen en ze geven elkaar weleens een kus en heel af en toe tongzoenen ze maar dan wel een beetje in de keuken zodat we er niet volop tegenaan zitten te kijken.....
en de rest.... doen ze waarschijnk zachtjes, of alleen als wij nie tthuis zijn...*nee da's wel errug weinig* hah adat zal wel niet!!
Oud 30-03-2002, 19:30
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik zou het echt vreselijk sjokkerent vinden.
want ze zijn al 7 jaar gescheiden.
Oud 30-03-2002, 21:34
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Juist. Ik wou dat m'n ouders nog klef waren, en dat ze ooit klef waren geweest. Dan was hun huwelijk heel wat beter geweest, en daarbij mijn leven ook.

Oud 01-04-2002, 00:18
Verwijderd
Nooit meegemaakt... Ze waren niet zo close... Nooit geweest... Vandaar dat ze gescheiden zijn! En ik ben er blij mee
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:19
NILSJUH
NILSJUH is offline
daarom een goede reden om niet te trouwen : D
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:41
my baby
my baby is offline
ja das tog juist leuk, dan weetje dat het nog wel goed zit tussen die 2 (en das fijn)(vooral als dat niet altijd zo is)

dikke kus my baby
Reageren

Regels voor berichten