Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nou ze knuffelen wel en geven elkaar ook wel eens een zoentje waar wij bij zijn, maar als ze nou echt zouden gaan zitten lebberen waar ik bij ben, nee merci. Dat doe ik ook niet waar zij bij zijn namelijk!
Ik was (toen ik een jaar of 11 was) op een verjaardag bij een klasgenootje en die d'r ouders gingen tijdens het eten (!!) eens een partijtje tongzoenen met elkaar... en wij zo: oooh wa doen die nou??!! Nou da was echt nie smakelijk.. dan hoef je spontaan je frietjes ook nie meer ![]() Maar gelukkig hoor ik het bed van m'n ouders nooit kraken.. die doen het volgens mij altijd op vrijdag en zaterdagavond als m'n broer en ik niet thuis zijn EN LAAT ZE DAT ZOU HOUWE!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Yugh!
Mijn ouders gaan vaak zoenen knuffelen en kietelen en knijpen enzo.....*Yugh!* WAAR IK EN M'N BROERTJE BIJ ZIJN! ![]() Ik vind het echt ranzig... Een keer waren we een film aant kijken waar m'n ouders niks aan vonden dus gingen ze ranzig doen enzo....(Niet heel erg maar zoenen knuffelen en kietelen en knijpen enzo).... Dus ging ik maar naar m'n eigen kamer om verder te kijken want ik wordt daar echt misselijk van hoor..... Ik snap het wel....maar niet dat m'n ouders het doen waar ik bij ben (Niet HET maar dat gedoe)
|
Nou kijk ik vind het een bietje dubbel..
jah sorry hoor daar ga ik weer met mijn gedubbel ![]() ![]() ![]() Ik snap het wel dat je het niet super fijn vind als je ouders elkaar echt helemaal aflebberen waar je bij bent,heeft nix met hypocriet te maken, maar het is net zo als dat je je ouders toch ook niet samen hoeft te zien neuken terwijl als je t vreemde mensen op tv het ziet doen valt t allemaal wel mee ![]() Bij mij is het in ieder geval wel zo, pubers mogen het maar mensen van 80 ook, maar ik vind het niet leuk als me ouders ECHT super klef zijn waar ik bij ben, maar wat ze op hun eigen kamer doen maakt mij nie uit hoor ![]() maar goed bij mijn ouders kan er nooit een kusje vanaf een knuffel een omhelzing of hand in hand lopen. Ik zie het ze nooit doen. En dat maakt je als kind ook wel weer onzeker. Dat is wel heel goed te begrijpen. dus eigenlijk is het een beetje dubbel... ze mogen het wel doen maar tot een bepaalde grens,en de rest doen ze maar waar ik niet bij ben. En die grens is voor iedereen hierzo verschillend. Ma ja zoalk al eerder zei dr valt weinig te grenzen ![]() ![]() zo zo een heel verhaal met wijze woorden van gwenny AHUM! ![]()
|
![]() |
Weet je wat nog viezer is, als je opa en oma van die toespelende (?) opmerkingen maken.
Bijv. wij waren kleding halen met mijn opa en oma, en toen paste mijn oma een bloesje, mijn zus zei: pas maar op oma, dalijk moet je opa nog van je afslaan en toen zei zij: daar heb ik dit bloesje niet voor nodig (en toen zei mijn opa daar nog iets op wat ook redelijk kotsbaar was, maar dat weet ik nie meer ![]()
|
ze knuffelen we gewoon, maar ze gaan niet zo echt aan elkaar zitten om DIE manier.. ik heb er geen problemen mee, als ze toch nog zo verliefd zijn? maar jah.. ze moeten het niet doen waar ik bij ben, ghehe want ik doe alles na
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
mijn pappie en mammie lopen wel eens hand ikhand of met de armen om elkaar heen en ze geven elkaar weleens een kus en heel af en toe tongzoenen ze maar dan wel een beetje in de keuken zodat we er niet volop tegenaan zitten te kijken.....
en de rest.... doen ze waarschijnk zachtjes, of alleen als wij nie tthuis zijn...*nee da's wel errug weinig* hah adat zal wel niet!!
||
![]() |
Citaat:
|
|