Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 08:24
eenzaam
eenzaam is offline
hai mensen ik heb ben 15jaar en ben helemaal gek op een man van 38 en hij ook op mij ...dit week ben ik der geweest 3dagen en had tegen me ouders gezegt dat ik bij een vriendin was..maar elke x een smoes verzinnen dat gaat niet moet ik het vertellen aan me ouders of???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2003, 08:41
Marcade
Marcade is offline
Het lijkt mij het beste ja; als je het aan je ouders vertelt.

Ik neem aan dat jij en die meneer van 38 namelijk wel redelijk in de gaten hebben dat het gewoonweg een onmogelijke relatie is. Hij zou afstand van je moeten nemen, als die echt om je geeft. Andersom ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 09:13
elledc
elledc is offline
Je bent een jongen? (er staat een M onder je naam)

Ik denk dat je moet inzien dat een man van 38 onmogelijk liefde kan voelen voor iemand van 15 jaar. Het is meer vader-kind relatie en misschien vind jij je troost en genegenheid daarin die je misschien mist, ik weet het niet, alleszins opletten daarmee...
Je ouders zullen hetzelfde zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:04
Verwijderd
Ik denk niet dat je ouders er erg positief tegenover zullen staan, dus ik zou het maar niet vertellen. Kijk eerst maar eens hoe het zich ontwikkelt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk niet dat je ouders er erg positief tegenover zullen staan, dus ik zou het maar niet vertellen. Kijk eerst maar eens hoe het zich ontwikkelt.
Je zegt niets over het leeftijdsverschil of het feit dat die man zijn vader had kunnen zijn ?
Oud 28-02-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Je zegt niets over het leeftijdsverschil of het feit dat die man zijn vader had kunnen zijn ?
Het is vrijdag. Give him some slack
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:57
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Het is vrijdag. Give him some slack
Cut him some slack is beter

enneuh, vergeet die gast, die is even oud als je vader
Oud 28-02-2003, 12:23
Optima
Optima is offline
1 dump hem
2 krijg ene leven
3 je bent 15 en hij 38 hij heeft andere prioriteiten dan jij. Jij hebt nog een heel leven voor je denken, hebt school uitgaan en andere jongerenzaken. Hij heeft z'n werk, zn biologische klok tikt door en heeft zorgen waar JIJ nog lang niet aan toe bent.

oke en even een shocker: toen hij al 23 was, was jij nog niet geboren. Hij heeft al een heel leven geleid, en dat zou jou alleen maar beperken
Oud 28-02-2003, 12:27
elledc
elledc is offline
Citaat:
Optima schreef:
1 dump hem
Ik neem aan dat ze misschien wel gek is van hem maar niet dat ze een relatie hebben, enfin dat hoop ik voor haar. Dat lijkt me gewoon onmogelijk, of hij is een pedofiel (sorry voor het pejoratieve) of hij voelt die persoon van 15 aan als zijn kind en geeft affectie voor diegene. Maar liefde zoals die bestaat tussen twee jongeren die van elkaar houden, dat no way!
Iemand van 15 is heel beinvloedbaar en diegene kan natuurlijk een prooi zijn voor een gast van 38 die er misschien van profiteert
Misschien ben ik fout maar alleszins dit gebeurt...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 15:00
hansjuh
hansjuh is offline
behhhh ! foute boel hoor
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 15:03
thunder110
thunder110 is offline
Geef hem alsjeblieft aan.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 15:20
Kinshi
Kinshi is offline
Hoe verzin je dit? Als het echt zo is zou ik naar het politiebureau rennen
Oud 28-02-2003, 15:57
Era
Era is offline
liefde gaat niet over leeftijd, maar word wel onmogelijk gemaakt door leeftijd. Als je hier later aan terug zult denken zal waarschijnlijk in je opkomen: god wat een pedofiel..

Al zijn zijn bedoelingen even goed als de jouwe, zijn zijn prioriteiten anders, zoals hierboven al gezegd wordt.
Wanneer jij dalijk uitgaat en je leven begint op te bouwen met studie, zit hij misschien al lang in de kinderen (als hij die nu nog niet heeft)
het is vrijwel onmogelijk een relatie op te bouwen met zo'n groot leeftijdsverschil...

en dan nog iets, wat kan een man van 38 in godsnaam gemeen hebben met iemand van 15 en waarom val je in de eerste plaats op hem?
Oud 28-02-2003, 16:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Ik neem aan dat ze misschien wel gek is van hem maar niet dat ze een relatie hebben, enfin dat hoop ik voor haar. Dat lijkt me gewoon onmogelijk, of hij is een pedofiel (sorry voor het pejoratieve) of hij voelt die persoon van 15 aan als zijn kind en geeft affectie voor diegene. Maar liefde zoals die bestaat tussen twee jongeren die van elkaar houden, dat no way!
Iemand van 15 is heel beinvloedbaar en diegene kan natuurlijk een prooi zijn voor een gast van 38 die er misschien van profiteert
Misschien ben ik fout maar alleszins dit gebeurt...
Zover ik weet is het een jongen van 15 met een man van 38... Er staat namelijk M onder zijn nick...
Oud 28-02-2003, 16:44
elledc
elledc is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Zover ik weet is het een jongen van 15 met een man van 38... Er staat namelijk M onder zijn nick...
M of V, hetero of homo, doet er niet toe, het gaat om twee mensen die 'gek' zijn van elkaar zoals de topicstarter beweert en die niks meer laat weten, eenbeetje vaag
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 17:03
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik denk dat 'eenzaam' wel een meisje is want hij/zij vertelde tegen haar/zijn ouders dat hij/zij bij een vriendin ging logeren en toen ik 15 was gingen m'n ouders me niet zomaar drie dagen laten logeren bij een jongen... , dus zou ik het raar vinden moest 'eenzaam' een jongen zijn en zijn ouders laten hem logeren bij een vriendin .
En ik ben niet voor haar relatie, totaal niet , maar wij weten niet of eenzaam al niet volwassen is voor der leeftijd , kan altijd. En moest het nou een meisje zijn van 20 die dit komt vertellen dat ze met een man van 43 is zouden we zeker niet zoveel commentaar hebben maar het kan op hetzelfde neerkomen . Je hebt meisjes van 15 die al denken of handelen als een achttienjarige. Ik ben niet voor zo'n relatie en je moet er wel mee opletten met die oudere man, je weet niet waar hij op uit is, ken je hem al lang ? Maar het is jouw leven, maak gewoon de juiste keuze en denk er es over na of die relatie echt wel een toekomst heeft .

xxx
Faith
Oud 28-02-2003, 17:09
poesiefox
poesiefox is offline
Ze is onder de zestien. Een volwassen kerel hoort daar met zijn vingers van af te blijven. Zij weet niet goed wat ze doet, maar hij wel. Strafbaar!
Reageren

Regels voor berichten