![]() |
|
De discotheek waar laatst de alom bekende schietpartij plaats vond, gaat nu sluiten! Dit gaat nu echt te ver vind ik. De burgemeester heeft dit samen met de twee eigenaren besloten
![]() bron: Omroep Zeeland |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zal even de juiste versie geven: De Nighttrain gaat dicht omdat de negers zich niet konden gedragen op de R&B feesten; aan het einde van de avond "vierde" men dit vaak met een schietpartij. Daar deze kleurlingen de enige doelgroep van de discotheek waren, was men genoodzaakt de tent te sluiten toen de gemeente besloot de feesten te verbieden. Dan heeft men immers geen inkomsten. Toevallig kwam het de eigenaren goed uit en is de disco gesloten. Je ziet wat er met discotheken gebeurd die allochtonen wél toelaten; ook dan loopt het uit de hand, want men neemt zijn/haar wapens toch mee.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze zijn ook allemaal het zelfde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jezus veranderde water in wijn, en ik denk dat hij dat dus gewoon deed. Dronkenschap is slecht, maar daarom alcohol niet, zolang je maar maat kunt houden.
||
Citaat:
Kan me nog wel wat akkefietjes in Valkenburg herinneren met Engelsen en Amsterdam stroomt ook over met Engelsen die ook niet alleen voor het bier en de gezelligheid naar Nederland komen… |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
De mens die vrijheid en vermaak te hebben anders komt zij in opstand. Alcohol en drugs verboden: JA Disco's verboden: NEE Ik ga graag uit. Gezellig met mensen onder mekaar. Colaatje erbij. Gezellig lullen met de persoon naast me over WHATEVER. En dan maakt het me echt totaal niet uit WIE OF WAT die persoon naast me is. En het is dat disco's niet mijn stijl muziek draaien. Maar er zijn genoeg mensen die het gezellig vinden daar. En die er voor hun lol heen gaan. Als ik er heen ga dan ga ik ook voor de gezelligheid en het mag klotemuziek zijn, dan dans ik maar een avondje op klotemuziek. Ik heb het gezellig met de mensen die er zijn. Dus ga jij maar lekker iedere vrijdagavond in je uppie de bijbel zitten doorbladeren. Dan ga ik wel alcoholvrij plezier maken met mijn vrienden.
||
Citaat:
offtopic: Kom jij soms uit Heerlen dan, dat je die cafés kent? |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
zeker als ze hun laag ontwikkelde feestvreugde na een toevallige gewonnen wedstrijd niet mogen laten zien van de politie... ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|