| Advertentie | |
|  | |
|  11-02-2003, 09:46 | ||
| Citaat: 

__________________ L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones | ||
|  11-02-2003, 15:46 | ||
| Citaat: 

__________________ I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability. | ||
|  11-02-2003, 17:13 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
   Allen zou ik hem, zoals ik op de kantine al 'n keer heb geopperd, de make-up van z'n hoofd halen - het staat hem niet, IMO. En Lex is toch veel geiler dan Orlando+ander ventje. Eigenlijk.  Brad Pitt is ook heel lief, trouwens. En, oehoe, Phoebe van Friends, geen idee hoe ze in 't echt heet.. En Dharma van Dharme&Greg.   | |
|  11-02-2003, 19:28 | |
| 

ben ik dan echt de enige die heath ledger zo'n knappe,schattige en supergoede acteur vind? niemand a knights tale gezien? ok, nog goede acteurs en actrices: euh...kan'k even niet opkomen   
	__________________ All that matters is that you can be free to live your life the way you sincerely feel it | |
|  11-02-2003, 22:04 | ||
| Citaat: 

__________________ Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag... | ||
|  11-02-2003, 22:39 | ||
| Citaat: 
 en ze lijkt me asociaal 
	__________________ Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot! | ||
|  13-02-2003, 02:28 | ||
| Citaat: 
 en drie golden globes en een oscarnominatie duss...       JAA dat wist jij niet he... verder was ze gewoon supermooi en bovendien een gezonde maat 40-42  !      "If I play a stupid girl and ask a stupid question I've got to follow it through. What am I supposed to do - look intelligent?"   | ||
|  13-02-2003, 14:10 | |||
| Citaat: 
  dies idd ook  en lex is idd liefff  hihi en ik ben uiteraard weer een aantal mensen vergeten bv Sandra Bullock, Rose mcGowen (schrijf je dat zo?) Citaat: 

__________________ L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones | |||
|  13-02-2003, 14:49 | ||
| Citaat: 
 Beste acteur: Hugh Grant, Mel Gibson en misschien ook nog wel meer. 
	__________________ * | ||
|  | 
| 
 | 
 |