![]() |
|
![]() |
In Purmerend is gisterochtend een 14-jarige Havo-leerling (van het Jan van Egmond) rond elf uur van de derde verdieping van de school naar beneden gesprongen. De scholier uit klas 3 overleefde de val, maar raakte wel levensgevaarlijk gewond
Het gebeurde voor de ogen van zijn klasgenoten en lerares. Tijdens een leswisseling klom de jongen uit het raam, waarna hij nog eventjes op de rand balanceerde. Zijn lerares probeerde hem nog tegen te houden, maar kwam te laat en zag hoe hij zich voorover naar beneden liet vallen De jongen is in kritieke toestand naar het VU-ziekenhuis in Amsterdam vervoerd. Volgens medeleerlingen liep de jongen al langer met zelfmoordplannen rond bron www.fok.nl noord hollands dagblad |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik kende m, en waarom hij t gedaan heeft is iedereen een vraag. hij had een goed leven: veel vrienden, goede cijfers, een vriendin...
hij had vantevoren al de datum geplant, en het uur waarop die zou springen (misschien ook de tijd?) ik hoop dat zn vriendin er een btje boven op komt anders stort ik ook in ![]() en nee: het (leek) niet te voorkomen, zijn drang was te sterk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kut voor je, maar, leeft hij nog?
|
een goed leven pfffffff...
je ziet het toch ook aan de mensen die beroemd zijn, veel fans veel geld groot huis heel veel dingen die ze willen en daar zijn ze niet meer tevreden mee dus gaan ze aan de drank dan aan de drugs en dan krijgen ze anorexia kijk maar naar whitney houston zij had altijd zo succes en moet je haar nu zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
tis zijn eigen keus geweest
twas zeker al geen snuggere leerling. als je het goed wil doen spring je van een viaduct de autosnelweg op, neem je nog wat mensen mee ook, die kunnen je dan vergezellen in een tripje naar de hel. God heeft je leven gegeven dus hij mag het alleen afnemen. en als je zoiets waardevols als het leven aan de kant gooit voor jezelf medelijden GRRRRR daar ken ik dus echt niet tegen |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk is de kans kleiner dan wanneer je van 3 hoog springt, maar ach.. er zijn genoeg doden gevallen die vanaf 1 hoog van het balkon vielen. Maar goed,...
||
Citaat:
xxdelal
||
Citaat:
Uiteraard bedoel je "door depressie in de ZW en WAO belanden". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op je knar of je benen, ik dnek dat je hoofd uitgesmeerd over de stoep zal zijn als je opje hoofd terecht komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou dus nooit zelfmoord plegen, wat de reden ook is.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom zou je als laatste wat je doet aan andere mensen denken, dan? Die logica ontgaat me een beetje. Alsof je dan niets interessanters te bedenken hebt.
Then again, mensen zijn te snel geshockeerd. Dat je er mee zit als je vriend overlijdt, tuurlijk, maar dat is niet anders dan wanneer het slechts een ongelukje was. Maar persoonlijk zit ik er niet mee als iemand die ik niet ken van een flatgebouw afspringt.
||
Citaat:
(suc6 drmee)
Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 00:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik woon ook in een zelfmoord straat, met 7 flats tot 13 hoog, geloof mij het is geen pretje om iemand uitgesmeerd over de straat te zien
![]() Ik zou zelf persoonlijk nooit zo mijn leven willen/kunnen be-eindigen. En nog even een reactie op iemand die zei dat god de enige is die je het leven mag ontnemen; kijk eens verder dan je neus lang is.
|
![]() |
|
|