Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sommige dingen zal ik voor mezelf houden, andere weer niet.
3 Doors Down - Here Without You 3 Doors Down - When I'm Gone 2 nummers die ik niet vrijwillig met mijn toekomstige vriendinnen zal beluisteren. Ze betekenen veel voor me en horen bij 1 meisje. Net zoals ik er niet tegen zou kunnen als iemand anders me bepaalde koosnaampjes zou geven. |
![]() |
|
ja precies, sommige koosnaampjes zijn gewoon heel erg standaard en kan je bij iedereen gebruiken... Maar mijn ex noemde me bijv altijd niesje (ik heet namelijk denise)... Lijkt me toh wel vreemd als de volgende me weer zo zou noemen...
|
Verwijderd
|
alleen in de extreme gevallen...
ik zou niet zo gauw naar 'lady in red' gaan luisteren met huidige vriend, want dat hoort té veel bij ex-vriend zo zou ik ook niet leuk vinden als huidige vriend me 'kleintje' zou noemen, en mjah... zou vriend nooit 'dentje' noemen, maar dat zou ook volstrekt onlogisch zijn, want dat 'dentje' was afgeleid van de naam van meneer ex-vriend, en meneer huidige vriend heeft een heel andere naam ![]() (hoewel de naam van ex-vriend was afgeleid van de naam van de Griekse God van de lust, en de naam van huidige vriend als je 'm in tweeën deelt en vertaalt vanuit het Grieks neerkomt op 'God Liefde', wat eigenlijk wel weer een soort connectie is, én meteen leuk aan geeft wat het belangrijkste van relatie was ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 20:53. |
![]() |
|
hmm.. aan films hecht ik niet echt veel waarde... dus dat maakt me niet zoveel uit.. muziek ook niet echt... ik zal soms misschien wel even aan mijn ex denken... maar dat is gewoon geweest..en bovendien hadden we heel erg dezelfde muzieksmaak.. dus dan zou ik haast geen muziek meer kunnen horen.. maar als iets echt "ons liedje " was zou ik het niet zo snel meer gaan luisteren met mijn nieuwe vriend...
verder geeft hij me soms wel dezelfde koosnaampjes als mijn ex.. maar dat komt omdat die dingen ook typerend voor mij zijn... en soms voelt het dan wel duf... maar de manier waarop hij het zegt is gelukkig heel anders..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Heb ik grote kans dat ik zwanger ben? :( Lightmyfire | 8 | 25-04-2016 19:18 | |
Psychologie |
Wat ik niet kan, dat doe ik niet. Verwijderd | 4 | 23-10-2011 16:01 | |
Psychologie |
stemming zomaar omslaan, hoe kan dat? ~~dolce~~ | 4 | 31-08-2003 21:51 | |
Algemene schoolzaken |
De maatschappijprofielen zijn veel simpeler, iedereen kan dat en het stelt niks voor. alpha | 92 | 29-01-2003 20:18 | |
Software & Hardware |
WAV naar MP3, HOE? kan dat met Winamp?? Orion16 | 11 | 06-12-2001 16:34 |