Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 12:07
*little_princess*
*little_princess* is offline
Ik had met mijn vriend bep. dingen die echt van ons waren zeg maar... Bepaalde films, bep. muziek... Daar hecht ik dus echt veel waarde aan ook. Dat waren gewoon echt "onze" dingen... Nou is mijn vraag, zouden jullie diezelfde film of muziek ook weer met je volgende partner gaan bekijken/luisteren?

(beetje vaag opgeschreven, maar weet ff niet hoe ik het anders kan zeggen...)
Oud 27-02-2003, 12:16
Verwijderd
ow, dat ken ik

Bepaalde muziek luister ik ook liever niet met iemand anders. En ik zou de films/muziek waar de jongen dan weer herinneringen aan heeft ook liever niet met hem bekijken/luisteren. Dan zou ik denken dat ie de hele tijd weer aan z'n ex terug zit te denken enzo.. nee, lijkt me nix.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:18
*little_princess*
Nee precies, dat heb ik dus ook... Zitten toh veels te veel herinneringen aan dan... Als ik die film nu ineens met een andere jongen zou kijken weet ik zeker dat ik aan me ex terug zou denken... Ik had hier namelijk gister ook een discussie over met m'n ex, dus ik vraag me af wat jullie hier nu van vinden...
Oud 27-02-2003, 12:19
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hm...ja ik ken het wel wat je bedoeld
Muziek blijft altijd iets van mijzelf, mijn eigen keuze en smaak, dus als ik die muziek dan nog steeds goed vind blijf het ik luisteren ja, ook met hem.
Met films precies het zelfde, als het gewoon een goede film is, zal ik die ook wel gewoon met mijn "nieuwe" partner kijken.

Maar als het net uit is zou ik misschien wel even wachten met een CD op te zetten van "onze" muziek, ofzo..ligt een beetje eraan of je al over je ex heen bent of niet ivm herinneringen enzo. *lekker duidelijk*
Oud 27-02-2003, 12:21
Verwijderd
Maar nee, ik zou die muziek niet met iemand anders gaan luisteren. Hooguit een keertje 1 nummer, omdat het zo'n mooi nummer is, laten horen. Maar zeker niet dezelfde cd's draaien enzo...dat kan gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:25
*little_princess*
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Maar nee, ik zou die muziek niet met iemand anders gaan luisteren. Hooguit een keertje 1 nummer, omdat het zo'n mooi nummer is, laten horen. Maar zeker niet dezelfde cd's draaien enzo...dat kan gewoon niet
ik zou bijv. die film echt niet met iemand kunnen kijken... ik weet niet of jullie hem kennen maar wij hadden bijv. de film "Moulin Rouge"... Die is ZO mooi maar ook heel erg romantisch... Daar zitten dus heel erg veel herinneringen aan vast... Ik zou die echt niet zomaar weer met een ander kunnen kijken... Lijkt me heel vreemd...
Oud 27-02-2003, 13:08
Verwijderd
Sommige dingen zal ik voor mezelf houden, andere weer niet.

3 Doors Down - Here Without You
3 Doors Down - When I'm Gone

2 nummers die ik niet vrijwillig met mijn toekomstige vriendinnen zal beluisteren. Ze betekenen veel voor me en horen bij 1 meisje.

Net zoals ik er niet tegen zou kunnen als iemand anders me bepaalde koosnaampjes zou geven.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:14
*little_princess*
met bep. koosnaampjes is dat idd ook zo ja... Die zal ik niet gouw weer aan een dander geven... Of bep. namen wil ik niet meer krijgen omdat ik die al gehad heb...
Oud 27-02-2003, 14:33
Verwijderd
Ja, dat heb ik ook wel. Nou ja, de standaard-koosnaampjes heb ik natuurlijk wel vaker gehad. Maar ik geef mensen niet koosnaampjes die ik al eerder heb gebruikt ofzo...de originele koosnaampjes dan.
Ik noem jongens wel altijd "kleintje", vinnik leuk..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 17:33
*little_princess*
ja precies, sommige koosnaampjes zijn gewoon heel erg standaard en kan je bij iedereen gebruiken... Maar mijn ex noemde me bijv altijd niesje (ik heet namelijk denise)... Lijkt me toh wel vreemd als de volgende me weer zo zou noemen...
Oud 27-02-2003, 17:58
D1984
D1984 is offline
(Ik ben dus die ex)

Ik hecht er erg veel waarde aan, MAAR: ik ben zo gek op die film en hij is zooo romantisch dat ik die film ook zou willen kijken met die ander....

Natuurlijk niet gelijk, maar ik vind dat dat op zich na een tijd wel moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 18:19
Verwijderd
Er is bepaalde muziek die ik niet meer kan en wil horen. Niet omdat ik er waarde aan hecht, maar omdat het me aan dingen herinnert waar ik niet aan herinnert wil worden. Ik denk dat het aan de sitiuatie en aan de muziek/film ligt of ik het wel of niet zou doen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 20:50
Verwijderd
alleen in de extreme gevallen...
ik zou niet zo gauw naar 'lady in red' gaan luisteren met huidige vriend, want dat hoort té veel bij ex-vriend
zo zou ik ook niet leuk vinden als huidige vriend me 'kleintje' zou noemen, en mjah... zou vriend nooit 'dentje' noemen, maar dat zou ook volstrekt onlogisch zijn, want dat 'dentje' was afgeleid van de naam van meneer ex-vriend, en meneer huidige vriend heeft een heel andere naam
(hoewel de naam van ex-vriend was afgeleid van de naam van de Griekse God van de lust, en de naam van huidige vriend als je 'm in tweeën deelt en vertaalt vanuit het Grieks neerkomt op 'God Liefde', wat eigenlijk wel weer een soort connectie is, én meteen leuk aan geeft wat het belangrijkste van relatie was maar goed, nu dwaal ik af en ik heb nu de namen van meneer ex-vriend en meneer vriend niet genoemd, en toch kan iemand die Grieks heeft gehad raden hoe ze heten)

Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 21:32
igfy
igfy is offline
hmm.. aan films hecht ik niet echt veel waarde... dus dat maakt me niet zoveel uit.. muziek ook niet echt... ik zal soms misschien wel even aan mijn ex denken... maar dat is gewoon geweest..en bovendien hadden we heel erg dezelfde muzieksmaak.. dus dan zou ik haast geen muziek meer kunnen horen.. maar als iets echt "ons liedje " was zou ik het niet zo snel meer gaan luisteren met mijn nieuwe vriend...

verder geeft hij me soms wel dezelfde koosnaampjes als mijn ex.. maar dat komt omdat die dingen ook typerend voor mij zijn... en soms voelt het dan wel duf... maar de manier waarop hij het zegt is gelukkig heel anders..
Reageren

Regels voor berichten