Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pf, ik bestempel mezelf niet persé als denker.. maar ik denk wel veel en hou van denken, denken is leuk
![]() Maar iedereen denkt toch veel, daar zijn die hersens toch voor |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
het viel me op dat erg veel mensen zichzelf denkers noemen. Ook de mensen die overal induiken en heel spontaatn zijn.
Hoe zou dat komen? mensen willen dingen begrijpen Ziet niemand aan een ander hoeveel iuemand denkt en denkt dus zelf dat ie veel denkt?nee, maar dat weet je wel.. is denken stoer?nee geeft het status?nee noem je jezelf een denker?een beetje.. ik denk wel na maar niet de hele dag ofzo wat bepaalt of de omgeving je een denker vindt? de hele tijd gezeur over allerlei moeilijke onderwerpen.. hoewel dat ookweer niet helemaal klopt, want ik denk ook na, ik zeg het alleen niet tegen iedereen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Iedereen denkt opzich wel veel, maar een echte denker is imo iemand die niet super spontaan en impulsief is, maar altijd eerst nadenkt voor ie wat doet, en goed alleen kan zijn omdat ie dan lekker kan nadenken.
Mezelf zie ik wel zo, ik denk vaak echt teveel na, dan wil ik gewoon es niks in mn hoofd hebben, maarja, dat gaat zo moeilijk ![]() En dat veel mensen zich een denker noemen... tsja, daar merk ik eigenlijk niet zoveel van ![]() Volgens mij noemen juist veel mensen zich ten onrechte spontaan en impulsief. Maarja, misschien ligt dat maar net aan de mensen die je tegenkomt. En of denken status geeft... ik vind niet dat iets status geeft. Misschien vinden sommige mensen het wel stoer, maar heel veel mensen vinden het absoluut niet stoer. Net als met BrEeZaH's, wij (tenminste ik ![]()
|
is denken stoer?
Veel mensen op school vonden van niet.. Denken over dingen als leven ed werd als depressieve shit gezien, denken over schooldingen (wiskunde oid), werd als stuud-gedrag gezien.. Lijkt me niet echt stoer. geeft het status? Wat voor status dan? Hoogstens iets in de trant van nerd oid.. noem je jezelf een denker? Iedereen denkt, alleen de 1 meer dan de ander.. Kweenie, vind mezelf niet echt een denker.. Eerder een piekeraar. ![]() wat bepaalt of de omgeving je een denker vindt? Als je duidelijk kan zien dat iemand over veel dingen een goede, over nagedachte mening heeft. Iemand die vaak een goed beargumenteerde mening heeft, is imo toch wel een denker..
|
Iedereen denkt, en van veel mensen weet je niet (nooit) wat ze precies allemaal denken.
Ik denk dus dat je niet kunt zeggen dat iemand meer denkt dan een ander, want iedereen denkt. Je kunt hooguit zeggen dat de een over diepere dingen nadenkt dan een ander. Maar zelfs dat weet je niet altijd zeker. Zoiets kan je alleen concluderen bij mensen die je door en door kent, maar ook dan hoef je nog niet meteen alles te weten waar zo iemand over nadenkt. Vaak trek je zo'n conclusie al na een eerste indruk, je drukt iemand in een hokje "studie", "breezer" enz. (nu kan iedereen wel tegen hokjes enz zijn, maar onbewust vorm je bij een eerste indruk vaak toch iets van "dat is een beetje zo'n typ") En aan dat hokje hangt een bepaalde 'denk status' vast. Terwijl je eigenlijk helemaal nog niet weet over wat voor dingen die persoon nadenkt. Ik vind van mezelf dat ik best veel over diepe dingen nadenk, maar het ligt er maar net aan waar je het mee (of met wie je het) vergelijkt.
|
Verwijderd
|
bedoel je niet meer een dromer? inzichzelf gekeerd en meestal nogal egocentrisch? (no offence)
ik vind dat dat veel voorkomt en dat velen zich hiermee bestempelen onbewust. Ik denk ook (lol) dat iedereen een denker is, maar sommigen denken in hele kleine vicieuze circeltjes.. en dat kost volgens mij nogal wat energie. maargoed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het lijkt me wel raar als je aan iemand kon zien dat iemand veel denkt. ik weet van mijzelf dat ik heel veel denk. vooral over problemen en dingen die me heel erg bezighouden, maar dat weet bijna niemand. denken is niet stoer ofzo. zo zie ik het iig niet. en het geeft ook geen status voor zover ik weet. en wat bepaald het dat de omgeving je een denker vind? ik denk als je heel serieus overkomt ofzo.. (ik dus niet, want ik ben altijd vrolijk en debiel bezig) hoop dat dit is wat je bedoelde.. kus |
![]() |
|
Veel mensen noemen mij een denker, omdat ik best een stil persoon ben.
Ik dnek dat dat ook best wel klopt, want ik denk behoorlijk veel... Maar of ik meer denk dan andere mensne weet ik echt niet ![]() naja..., vaagvaag ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Censuur en dictatuur in de SP T_ID | 189 | 03-02-2008 18:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Romeinse denkers //Annee** | 14 | 18-11-2006 00:56 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij een toekomst denker of leef je met de dag ( in je relatie) meisje833 | 46 | 16-11-2005 21:07 | |
Psychologie |
Ik voel me eenzaam Wither | 36 | 29-03-2005 12:28 | |
ARTistiek |
[tekening] De denker b-z | 18 | 02-10-2004 21:38 | |
Psychologie |
denker ~ HSP? Verwijderd | 24 | 21-10-2003 12:14 |