Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij maakt het jou niet eens uit waar ze heen gaan, als ze maar geld opleveren of niet? ![]()
|
Verwijderd
|
10-12-02: Stewart mag weg in winterstop
Nonderju en godverdomme ook. Earnie Stewart mag NAc in de winterstop transfervrij gaan verlaten, om een club in de USA te gaan zoeken. Dat zal wel niet zo'n probleem zijn, want Stewart is daar voetballer van het jaar, en afgelopen zomer waren er nogal wat Amerikaanse clubs die um graag wilden hebben. Eén en ander is het directe gevolg van de financiële malaise bij onze club. Het scheelt een half jaar salaris als Stewart een andere club kan vinden. Aan het einde van het seizoen zou Stewart zowiezo transfervrij zijn. Bron: B-side Rats, OB |
![]() |
|
Louis Van Gaal wil Pierre Van hooijdonk als voornaamste kandidaat naar Barca halen
![]() Louis van Gaal wil Pierre van Hooijdonk' -------------------------------------------------------------------------------- 10-12-2002 Louis van Gaal heeft voor de tweede keer binnen een half jaar Pierre van Hooijdonk gepolst voor een overgang naar Barcelona. De 33-jarige aanvaller van Feyenoord moet het spitsenprobleem in Nou Camp oplossen. Van Gaal heeft van zijn voorzitter Joan Gaspart te horen gekregen dat hij de selectie in de winterstop mag versterken. De jongste interesse van Van Gaal is niet nieuw, meldt het AD. Afgelopen zomer, tijdens een voetvolley-toernooi op Aruba, werd de Feyenoorder ook al gepolst omtrent een overgang naar Cataloni뮼P> Tot een transfer kwam het toen evenwel niet, omdat Van Gaal toentertijd zijn voornaamste pijlen had gericht op een andere Nederlander: Jerrel Hasselbaink van Chelsea. Toen die transfer uiteindelijk afketste, was het te laat om de (geblesseerde) Van Hooijdonk nog naar Nou Camp te halen. Volgens het AD heeft Louis van Gaal de afgelopen weken bij de Nederlandse Barcelonezen herhaaldelijk geﮦormeerd naar de fysieke gesteldheid van de Brabander. Bovendien wilde hij van de internationals weten of Pierre van Hooijdonk nog ge﮴eresseerd zou zijn in een overgang. Vooral omdat Barcelona niet veel geld te spenderen heeft, wordt de Feyenoorder gezien als de meest ideale optie. Behalve Van Hooijdonk worden ook Marcelo Salas (Juventus) en (opnieuw) Mario Jardel (Sporting Lissabon) genoemd als mogelijke versterkingen. Louis van Gaal wilde voorafgaande aan het duel met Newcastle United (dinsdag) niet reageren op zijn inspanningen om een pinchhitter naar Barcelona te halen. 'Dat is een interne zaak', liet hij de pers weten. 'Zodra ik er wat over zeg, zal de prijs alleen maar gaan stijgen. Het is dus het beste om er niets over te zeggen.' Van Hooijdonk zei nog van niets te weten: 'Het is leuk om te horen dat mijn naam in verband wordt gebracht met een grote club als Barcelona. Ik ben evenwel geen partij in deze. Barcelona zal eerst contact moeten opnemen met Feyenoord, want mijn contract loopt pas aan het einde van het seizoen af.' Laten we het niet hopen! Jan Van Halst mag vertrekken Van Halst mag tussentijds weg bij Ajax -------------------------------------------------------------------------------- 10-12-2002 Jan van Halst mag weg bij Ajax. Omdat coach Ronald Koeman dit seizoen maar zelden een beroep deed en zal doen op de middenvelder, legt Ajax hem niets in de weg bij een eventueel voortijdig vertrek. Van Halst, wiens contract bij de Amsterdamse club komende zomer afloopt, heeft overigens geen haast elders onderdak te vinden. 'Ik laat alles rustig op me afkomen', legde hij uit in de Telegraaf. 'Bij Ajax heb ik het zo goed naar m'n zin dat ik zonder probleem het seizoen volmaak op de bank of de tribune.' Maar dat een afscheid vroeger of later onvermijdelijk is, ziet ook Van Halst wel in. 'Het is een logische ontwikkeling als je ouder wordt en om je heen jonge talenten als Nigel de Jong ziet doorbreken. Tegen FC Twente zaten zelfs Jari Litmanen en Maxwell op de bank', aldus de 33-jarige Utrechter, die aangaf zijn carri貥 het liefste bij een club in het oosten of in de grensstreek te willen voortzetten. bron: www.viplanet.nl
|
Verwijderd
|
Begrijp niet waarom van Gaal van Hooijdonk wil. Hij is al 33 en zo'n heel goede spits is hij nou ook weer niet. Zeker niet voor de Primera Division. Ja, vrije trappen schiet hij er altijd goed in, maar behalve die vrije trappen scoort hij denk ik niet bijzonder veel.
Laat hem maar lekker nog bij feyenoord blijven en daarna nog twee jaartjes naar NAC gaan ofzo. Barcelona lijkt me toch echt wat te hoog gegrepen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Goh, wat wil een geweldige club als de FC Groningen nou met zo'n tweederangs voetballer van die kutclub uit Amsterdam???
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Feyenoord wil Bosschaart en.
als spits willen ze Kuyt of Denneboom. Smolarek heeft z'n Contract verlengd Feyenoord wil ook de Contracten Van Paauwe,Van Wonderen,Van Hooijdonk,Bosvelt,Van Haaren,en Leonardo1 Verlengen. Feyenoord heeft bovendien laten weten Leonardo 2 weg te willen.
||
Citaat:
ja maar hij ging weg op een manier van eidenlijk opgerot uit dat kut Grunn op naar de top beetje arrogant dus maar waarom wordt hij niet naar Feyenoord 2 (Excelsior) gestuurd???
||
Citaat:
ze hebben daar al koswal en boussata
|
|