Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 21:38
Southraider
Southraider is offline
Ik werk nu al 4 jaar in de horeca en dat is weekenden en feestdagen werken. Daardoor zie ik mijn vrienden en vriendinnen weinig en velen heb ik al geen contact meer mee omdat ik der "nooit" ben.
Ook mijn laatste relatie liep erop stuk omdat ze er niet tegen kon.
Sindsdien durf ik geen relatie meer te beginnen omdat ik bang ben weer zoveel pijn en verdriet te hebben....ook vrienden maak ik niet makkelijk.

Nu ben ik na ruim 2,5 jaar weer echt verliefd op iemand maar ik ben zo onzeker geworden. Ik wil de hele tijd zekerheid vragen en dat zorgt al voor de problemen

Ik ben gewoon bang dat als dit zo doorgaat ik straks niemand meer heb...
Oud 26-02-2003, 21:48
Marcade
Marcade is offline
Je hebt helemaal geen vrije tijd meer? (Wat doe jij dan zo vaak op het forum?)

Ik snap het niet echt.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:52
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Je hebt helemaal geen vrije tijd meer? (Wat doe jij dan zo vaak op het forum?)

Ik snap het niet echt.
ik werk van 14 uur 's middags tot 22.30 's avonds door de week en in de weekenden wil het nog wel eens 00.30 worden.

ik ben er meestal 's morgens en dan zit iedereen op school of werken ze.
en weekenden zijn hun vrij en dan werk ik.
Oud 26-02-2003, 21:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Southraider schreef:
ik werk van 14 uur 's middags tot 22.30 's avonds door de week en in de weekenden wil het nog wel eens 00.30 worden.

ik ben er meestal 's morgens en dan zit iedereen op school of werken ze.
en weekenden zijn hun vrij en dan werk ik.
Okay. Ja dan kan ik wel begrijpen dat je door je vreemde tijden nauwelijks mensen kan ontmoeten.

What about andere mensen (meisjes) die ook in de horeca werken? Mijn collega's bv. zijn ook eigenlijk gewoon mijn vrienden geworden. (Ik werk niet in de horeca, maar toch).

.. wel vervelend dat je *elke dag* moet werken. Word je daar niet gek van? Kan je niet minder werken?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 22:04
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Als jij vindt dat je vriendschap onder je werk lijdt, dan lijkt mij de oplossing voor de hand te liggen....
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 22:07
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Okay. Ja dan kan ik wel begrijpen dat je door je vreemde tijden nauwelijks mensen kan ontmoeten.

What about andere mensen (meisjes) die ook in de horeca werken? Mijn collega's bv. zijn ook eigenlijk gewoon mijn vrienden geworden. (Ik werk niet in de horeca, maar toch).

.. wel vervelend dat je *elke dag* moet werken. Word je daar niet gek van? Kan je niet minder werken?
Der zijn genoeg mensen die in de horeca werken...alleen je moet wel de juiste tegen komen en dan ook nog klikken. Tis niet zo dat je zegt daar ga ik verliefd op worden...tenminste niet bij mij.

ik ben meestal wel op de maandag (schooldag), dinsdag en woensdag vrij. Maar minder werken kan niet, ik moet de 32 uur halen op werk en 6 uur school. Maar het kan ook zijn dat ik opeens niet dinsdag maar donderdag vrij ben. Weekenden nooit.
Oud 26-02-2003, 22:10
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Southraider schreef:
Der zijn genoeg mensen die in de horeca werken...alleen je moet wel de juiste tegen komen en dan ook nog klikken. Tis niet zo dat je zegt daar ga ik verliefd op worden...tenminste niet bij mij.

ik ben meestal wel op de maandag (schooldag), dinsdag en woensdag vrij. Maar minder werken kan niet, ik moet de 32 uur halen op werk en 6 uur school. Maar het kan ook zijn dat ik opeens niet dinsdag maar donderdag vrij ben. Weekenden nooit.
Je zegt dat je weer verliefd bent geworden. Weet diegene dat al? Misschien moet je dat eerst gewoon zeggen en kijken of het wederzijds is. (Als het niet wederzijds is, houd het snel op.) En als het wel wederzijds is, dan praat je gewoon hier over met haar. Dan kan ze zelf kiezen of ze het wil proberen of niet.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:21
Verwijderd
Moet je per se in de horeca werken dan?

Ik ken het gevoel wel maar ja. Als je eenmaal meegemaakt hebt dat een meisje tegen je zegt dat ze van je houdt en dat je haar altijd kan bereiken als er iets is, denk je iets positiever.

Anderzijds, als ze je vervolgens negeert en niks meer te maken wil hebben met je gaat er toch iets koken van binnen.

Oh well, mijn verstand heeft gewoon altijd gelijk. Het is allemaal bullshit.

Ga lekker lol hebben en verwacht er niet al teveel van. Mensen komen en gaan. De ene dag ben je gelukkig, de volgende weer helemaal alleen.

Every single creature dies alone. Accept it.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:40
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
******** schreef:
Moet je per se in de horeca werken dan?

Ik ken het gevoel wel maar ja. Als je eenmaal meegemaakt hebt dat een meisje tegen je zegt dat ze van je houdt en dat je haar altijd kan bereiken als er iets is, denk je iets positiever.

Anderzijds, als ze je vervolgens negeert en niks meer te maken wil hebben met je gaat er toch iets koken van binnen.

Oh well, mijn verstand heeft gewoon altijd gelijk. Het is allemaal bullshit.

Ga lekker lol hebben en verwacht er niet al teveel van. Mensen komen en gaan. De ene dag ben je gelukkig, de volgende weer helemaal alleen.

Every single creature dies alone. Accept it.
niks moet, maar aangezien ik er al 8 jaar voor aan het leren ben maakt het wel moeilijker om te zeggen ik stop en ga even wat anders doen. Verder bevalt het me ook goed in de horeca alleen de tijden zijn minder.

Maar het is gewoon fijn als je weet dat er iemand is die om je geeft. Iemand die er voor je is en andersom...ik mis dat..
Oud 27-02-2003, 14:12
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Hoe zit het met Lianne dan? Je vind er al zo lang leuk. Al sinds ik je ken. Je bedoelt ook haar neem ik aan. Hoe zit dat nou?? Volgens mij komt dat niet alleen door je werktijden dat het nog nix met haar is, of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Southraider schreef:
Maar het is gewoon fijn als je weet dat er iemand is die om je geeft. Iemand die er voor je is en andersom...ik mis dat..
Aaaaah *knuffol*

Die illusie is zeker fijn ja
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:20
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Aaaaah *knuffol*

Die illusie is zeker fijn ja
Pfff. Waarom moet het nou weer een Illusie zijn?

Ik ben er ook voor je hoor, ********.

Ik bedoel; wat moet iemand doen om je het gevoel te geven dat je altijd voor diegene er bent? En hoever moet die gene dan gaan, en wanneer ben je tevreden?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Pfff. Waarom moet het nou weer een Illusie zijn?
Het blijkt vaak zo te zijn, that's all.

Oftewel: ik ben weer es in een zeikbui

Citaat:
Ik ben er ook voor je hoor, ********.

Ik bedoel; wat moet iemand doen om je het gevoel te geven dat je altijd voor diegene er bent? En hoever moet die gene dan gaan, en wanneer ben je tevreden?

Ik waardeer het ook hoor Mark Al mijn kuren en al die verhalen die ik kan schrijven, en toch reageer je er serieus op. Je schijnt me niet te veroordelen, of je houdt dat voor jezelf. Dat is nog zo de vraag .. anderzijds maakt het ook niet uit, want je gaat er toch mee om

Als ik me kut voel, lukt het jou meestal me op te vrolijken (op internet althans). Al zijn het maar een paar onverwachtse opmerkingen

Of je er echt voor me bent als er iets ergs aan de hand is, weet ik niet. Ik weet wel dat ik jou zou opvangen als er iets is, omdat je tot nu toe altijd aardig voor me was.

Come to think of it, we hebben elkaar al een hele tijd niet meer gezien Als je zin hebt, lijkt het me leuk binnenkort weer eens wat af te spreken. Kunnen we film kijken, poolen, carten, whatever
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Het blijkt vaak zo te zijn, that's all.

Oftewel: ik ben weer es in een zeikbui

Ik waardeer het ook hoor Mark Al mijn kuren en al die verhalen die ik kan schrijven, en toch reageer je er serieus op. Je schijnt me niet te veroordelen, of je houdt dat voor jezelf. Dat is nog zo de vraag .. anderzijds maakt het ook niet uit, want je gaat er toch mee om

Als ik me kut voel, lukt het jou meestal me op te vrolijken (op internet althans). Al zijn het maar een paar onverwachtse opmerkingen

Of je er echt voor me bent als er iets ergs aan de hand is, weet ik niet. Ik weet wel dat ik jou zou opvangen als er iets is, omdat je tot nu toe altijd aardig voor me was.

Come to think of it, we hebben elkaar al een hele tijd niet meer gezien Als je zin hebt, lijkt het me leuk binnenkort weer eens wat af te spreken. Kunnen we film kijken, poolen, carten, whatever
*pinkt traantje weg*

..

Ja we kunnen wel weer is wat afspreken. Maar er draaien op het moment niet echt toffe films. Jah the ring, maar daar moet je niet met mij heengaan maar met iemand van het andere geslacht. Ooit. Is. Zeg maar.

Oh en heu tuurlijk ben ik er ook als er iets ergers aan de hand is; hoewel jou kennende je je dan volledig zal proberen af te sluiten van de buitenwereld en ik je ws. niet eens kan bereiken.

Offtopic: sjit ik wist niet dat Alicia hypochonder was en nu heb ik nogal een lullige opmerking op psych gezet erop
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:16
Marcade
Marcade is offline
Ik vind het eigenlijk een bizar eng idee dat we het hierover hebben op liefde en relatie.

Voor de duidelijkheid, ik ben HETERO!

HETERO HETERO HETERO HETERO HETERO HETERO
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Ja we kunnen wel weer is wat afspreken.
lijkt me leuk.

Citaat:
Oh en heu tuurlijk ben ik er ook als er iets ergers aan de hand is; hoewel jou kennende je je dan volledig zal proberen af te sluiten van de buitenwereld en ik je ws. niet eens kan bereiken.
Laten we hopen dat die dag niet komt

Offtopic: Tsja, nu weet je het. Ik denk niet dat ze het je al te kwalijk neemt. Ligt het aan mij, of lezen jullie al langer elkaars berichten? Maar goed, ik ga naar buiten .. met de hond wandelen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Ik vind het eigenlijk een bizar eng idee dat we het hierover hebben op liefde en relatie.
roflmao
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:20
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Offtopic: Tsja, nu weet je het. Ik denk niet dat ze het je al te kwalijk neemt. Ligt het aan mij, of lezen jullie al langer elkaars berichten? Maar goed, ik ga naar buiten .. met de hond wandelen.
Offtopic: Waarom denken jullie beide nou ineens dat ik haar berichten lees?!!?!?

En hoe kom je erbij dat zij mijn berichten leest ?!?!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:23
Verwijderd
hey, stelletje tortelduifjes!!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Offtopic: Waarom denken jullie beide nou ineens dat ik haar berichten lees?!!?!?

En hoe kom je erbij dat zij mijn berichten leest ?!?!
ik zei dat zo van: "sinds wanneer lees jij al mijn berichten?"
zo van: dat doe je niet, dus is het niet zo raar dat je t niet gelezen hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 19:56
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Hoe zit het met Lianne dan? Je vind er al zo lang leuk. Al sinds ik je ken. Je bedoelt ook haar neem ik aan. Hoe zit dat nou?? Volgens mij komt dat niet alleen door je werktijden dat het nog nix met haar is, of zie ik dat verkeerd?
Idd, vroeg ik me ookal af toen ik dit topic zag..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 09:53
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Nee dat zijn ook meerdere dingen die meespelen...maar het heeft me wel aan het denken gezet enzow.
Oud 28-02-2003, 18:23
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Southraider schreef:
Nee dat zijn ook meerdere dingen die meespelen...maar het heeft me wel aan het denken gezet enzow.
kun je ook precies zeggen wat er nog meer meespeelt. Ik heb eigenlijk beetje het idee dat je voor nix op haar zit te wachten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 10:43
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Probeer door middel van (mondelijke) communicatie er achter te komen wat zij wilt in een relatie. En hoe ze het zou vinden als ze haar vriendje niet elke dag/uur/minuut kan spreken.

En je moet ook voor jezelf bedenken wat jij wilt. En of je er vrede mee hebt zoals het nu gaat. En hoe het nu zou gaan als je een relatie zou hebben. Realiseer wat je haar kunt bieden.
Reageren

Regels voor berichten