Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
What about andere mensen (meisjes) die ook in de horeca werken? Mijn collega's bv. zijn ook eigenlijk gewoon mijn vrienden geworden. (Ik werk niet in de horeca, maar toch). .. wel vervelend dat je *elke dag* moet werken. Word je daar niet gek van? Kan je niet minder werken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben meestal wel op de maandag (schooldag), dinsdag en woensdag vrij. Maar minder werken kan niet, ik moet de 32 uur halen op werk en 6 uur school. Maar het kan ook zijn dat ik opeens niet dinsdag maar donderdag vrij ben. Weekenden nooit.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Moet je per se in de horeca werken dan?
Ik ken het gevoel wel maar ja. Als je eenmaal meegemaakt hebt dat een meisje tegen je zegt dat ze van je houdt en dat je haar altijd kan bereiken als er iets is, denk je iets positiever. Anderzijds, als ze je vervolgens negeert en niks meer te maken wil hebben met je gaat er toch iets koken van binnen. Oh well, mijn verstand heeft gewoon altijd gelijk. Het is allemaal bullshit. Ga lekker lol hebben en verwacht er niet al teveel van. Mensen komen en gaan. De ene dag ben je gelukkig, de volgende weer helemaal alleen. Every single creature dies alone. Accept it. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het is gewoon fijn als je weet dat er iemand is die om je geeft. Iemand die er voor je is en andersom...ik mis dat..
||
Citaat:
Ik ben er ook voor je hoor, ********. Ik bedoel; wat moet iemand doen om je het gevoel te geven dat je altijd voor diegene er bent? En hoever moet die gene dan gaan, en wanneer ben je tevreden? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Oftewel: ik ben weer es in een zeikbui ![]() Citaat:
![]() Ik waardeer het ook hoor Mark ![]() ![]() Als ik me kut voel, lukt het jou meestal me op te vrolijken (op internet althans). Al zijn het maar een paar onverwachtse opmerkingen ![]() Of je er echt voor me bent als er iets ergs aan de hand is, weet ik niet. Ik weet wel dat ik jou zou opvangen als er iets is, omdat je tot nu toe altijd aardig voor me was. Come to think of it, we hebben elkaar al een hele tijd niet meer gezien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
.. Ja we kunnen wel weer is wat afspreken. Maar er draaien op het moment niet echt toffe films. Jah the ring, maar daar moet je niet met mij heengaan maar met iemand van het andere geslacht. Ooit. Is. Zeg maar. Oh en heu tuurlijk ben ik er ook als er iets ergers aan de hand is; hoewel jou kennende je je dan volledig zal proberen af te sluiten van de buitenwereld en ik je ws. niet eens kan bereiken. ![]() Offtopic: sjit ik wist niet dat Alicia hypochonder was en nu heb ik nogal een lullige opmerking op psych gezet erop ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Offtopic: Tsja, nu weet je het. Ik denk niet dat ze het je al te kwalijk neemt. Ligt het aan mij, of lezen jullie al langer elkaars berichten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En hoe kom je erbij dat zij mijn berichten leest ?!?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo van: dat doe je niet, dus is het niet zo raar dat je t niet gelezen hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Probeer door middel van (mondelijke) communicatie er achter te komen wat zij wilt in een relatie. En hoe ze het zou vinden als ze haar vriendje niet elke dag/uur/minuut kan spreken.
En je moet ook voor jezelf bedenken wat jij wilt. En of je er vrede mee hebt zoals het nu gaat. En hoe het nu zou gaan als je een relatie zou hebben. Realiseer wat je haar kunt bieden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriendin komt eerder klaar dan ik. Verwijderd | 17 | 11-12-2013 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Psychologie |
Brief voor leraar Eend | 43 | 30-03-2003 18:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Nieuwe Nationale Partij doet defenitief mee met de landelijke verkiezingen! Nieuwe Nationale Partij | 28 | 21-01-2002 21:23 |