Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 21:32
Nate
Nate is offline
Deze banner kom ik regelmatig tegen op het internet:

Ik dacht, 'zo, dat is een interessant immigrantenbeleid', en klikte erop. Ik werd naar deze site gestuurd. Voor de gein volgde ik wat links, en kwam uit op een pagina waar ik mijn land van herkomst moest selecteren, en daarna of ik geschoold was of niet.

Ernstig in mijn sas klikte ik op "Iraq", en ik was uiteraard geschoold en niet werkeloos (anders kreeg ik een javascript-notificatie over dat ik onmogelijk mee kon doen). Na enkele pagina's met gegevens ingevuld te hebben (on the fly) kreeg ik vrolijk de mededeling: "Your american dream is one step away..."

Alles wat ik nodig heb voor een aanslag of sorts. Nou ja, het was misschien geen nieuw topic waard, maar ik wilde dit jullie toch niet onthouden. Oh, de ironie. Sowieso, het hele concept van een 'greencard lottery'...
Oud 27-02-2003, 21:51
McCaine
McCaine is offline
Da's de regeling van de Department of State om vijftig duizend ofzo mensen willekeurig toe te laten, om op die manier nog wat extra talentenaanwas binnen te krijgen die anders misschien niet toegelaten zouden zijn. Ze gaan er van uit dat een immigrant met een positief effect meer positief is dan een immigrant met een negatief effect negatief is.
Oud 27-02-2003, 23:05
Quivarum
Quivarum is offline
Dit is pure oplichting. E-mail met als titel "this is your lucky day" waarin je voor veel geld een kans zou maken op een verblijfsvergunning in de Verenigde Staten is toch niet serieus te nemen zeg.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:10
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Quivarum schreef:
Dit is pure oplichting. E-mail met als titel "this is your lucky day" waarin je voor veel geld een kans zou maken op een verblijfsvergunning in de Verenigde Staten is toch niet serieus te nemen zeg.
Dan best niet je land Irak of afghanistan zeggen en je naam niet Saddam of Bin laden opgeven.
Reageren

Regels voor berichten