Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben persoonlijk kei hard anti Utrecht. Voor mij een te harde ploeg die nooit echt iets bereikt. Feyenoord stond ook altijd bekend als een harde werkende club maar das toch een topclub met kwaliteit. Maar Utrecht... nee dank je.
Dus eigenlijk ben ik wel blij dat ze minstens 1 jaar niet bovenin te vinden zullen zijn, ik hoop op 2 jaar.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
@ zaagmans : ja, maar dan liefst met bron als het niet al te bekend is ![]()
|
Verwijderd
|
FC Utrecht was al verloren.... Nou jah verloren nog niet, maar de problemen stapelen zich op. Ze moeten bezuinigen op de spelers, en dus zie je FC Utrecht volgend jaar (schat ik) niet zo hoog meer terug op de ranglijst. Het ergste senario zou zijn als ze degraderen, maar denk dat ze dat nog niet doen. Als dat wel gebeurt is het dnke ik gauw afgelopen met Fc Utrecht want dan komen der toch minder inkomsten binnen van tv-geld, sponsors etc.
Dus al met al denk ik dat dit FC Utrecht niet goed doet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en Ruud Berger ook een goede speler.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die jongen komt er wel, samen met Ruud Berger heeft Utrecht daar een paar mooie spelers aan.
||
![]() |
Citaat:
Wapenaar wordt vervangen door Rene Ponk, uitstekende keeper ook. Jochemsen is vaste reserve, zullen ze niet veel aan missen. Arts speelt al helemaal nooit meer volgens mij... Het vertrek van Dirk Kuijt en Gluscevic zal wel een aderlating zijn, maar het is wel gunstig voor de ontwikkeling van Berger en de Groot. Goede kans dat Vreven ook nog vertrekt, dat wordt lastiger op te vangen, aangezien het toch een aanjager in de groep is... Nouja, ik verwacht niet direct Vitesse-toestanden in Utrecht, maar het zal allemaal toch wel iets minder worden denk ik.
|
Ajax zou Wapenaar wel willen hebben.
Ze hebben een extra keeper wel nodig voor volgend jaar aangezien 2 van de 4 aan het einde van dit seizoen vertrekken. Timmer gaat weer terug naar AZ (is gehuurd) en Didulica is na dit seizoen transfer vrij. BRON
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|