Advertentie | |
|
![]() |
|
Watvoor filmpje? Toevallig DivX/XviD? Dan heb je een codec nodig.
NIMO Codec Pack kun je naar zoeken op Google. Als het alleen om DivX gaat kun je ook DivX 5 Free downloaden op www.divx.com
||
Citaat:
En heb je DivX geïnstalleerd?
|
![]() |
hij zegt ,er is een fout opgetreden ,en dit programma word afgesloten.
ook in kazaa, en wmp,en wmp2 dit zegt hij sinds ik divx heb geinstaleerd. eerst gaf hij een foutmelding over een decompressor. ook in wmp7? en hij speelde ook niet in kazaa. maar nu ook in kazaa en wmp2 zegt hij er is een fout opgetreden, en dit programma word afgesloten. en dan sluit hij af. ![]() |
![]() |
|
Vreemd. Probeer DivX nog maar eens te uninstallen weer opnieuw te installeren. Die heb je gedownload van www.divx.com right?
Nog een tip: gebruik KaZaA Lite, en niet KaZaA, daar zit namelijk spyware in. Kun je downloaden op www.kazaalite.nl versie 2.1.0 English.
|
Probeer eens af te spelen met BSplayer. Die kun je hier downloaden:
www.tweakers.net/meuktracker en onderaan links 'bsplayer' invullen. De bovenste is de nieuwste.
|
Have fun
![]() Ja KaZaA is bloated. Gebruik KaZaA Lite, als dat lukt. Die's veel beter. En download ook maareens Ad Aware om de spyware van je comp af te halen: www.lavasoftusa.com
|
Wil je de dingen bewaren van KaZaA, die je aan het downloaden was?
Zo niet: haal alles uit de My Shared Folder map, verplaats naar een temp map. Uninstall KaZaA. Dit doe je in het Configuratiescherm / Control Panel bij Software / Add/Remove Programs. Hierna installeer je KaZaA Lite. Je kunt je bestanden nu weer terugzetten in de My Shared Folder map.
|
![]() |
ik heb gisteren alles uit mijn sharedfolder verwijdert maar er blijven allemaal letters in staan , en deze kan ik niet verplaatsen of verwijderen
hij zegt ..kan download niet verwijderen de toegang is geweigerd controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd. of dat het bestand in gebruik is. en in kazaa zit ik helemaal vast. ik denk door al die bestanden,en ik kan haast niets in het scherm doen het duurt al een uur om in scholieren.com te komen bv. en bij uninstalating zegt hij kazaa is running,maar ik krijg kazaa niet uit ,want hij reageert haast niet op opdrachten/klikken, die shared folder staat nu vol met bv download056765544567864292, de icoontjes zijn ook verandert |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Powerpoint -(L)- | 12 | 29-08-2006 19:39 | |
Software & Hardware |
.avi DivX Movie maar geen GeLuId ?? Terminator | 14 | 25-08-2002 15:01 | |
Games |
L.O. Zelda: The legend is reborn filmpjes Retinite | 11 | 20-07-2002 15:29 | |
Software & Hardware |
helluppppppppppp ik kan een video niet afspelen!! bananadude | 2 | 11-06-2001 18:09 |