Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 15:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben van mening dat die knvb op de hand is van de top 3 (handsbal van p$v en feyenoord tegen nac en het feit dat de top 3 elk jaar amstelcup wedstrijden mag thuis afwerken!) wat is jullie mening?
Oud 05-03-2003, 16:00
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ben je een beetje laat achter dat de KNVB de top 3 vaak/altijd steunt
Oud 05-03-2003, 16:31
AGH
AGH is offline
Citaat:
timbo85 schreef:
Ik ben van mening dat die knvb op de hand is van de top 3 (handsbal van p$v en feyenoord tegen nac en het feit dat de top 3 elk jaar amstelcup wedstrijden mag thuis afwerken!) wat is jullie mening?
Ik denk dat het een groot complot is tegen NAC, in verband met het gooien van de golfballen van Kessler.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:05
knijtert!
knijtert! is offline
Altijd maar die complot theorieen...
Ik vind het altijd een beetje ver gezocht en meestal bull shit.

Ik vind dat PSV wel dat de scheidsrechters vaak in het voordeel van PSV fluiten, maar dat ligt gewoon aan de scheidsrechters zelf.
Oud 05-03-2003, 18:52
Verwijderd
die twee handsballen is inderdaad genaaid. NAC 2x genept, Ajax indirect ook 2x.
Maar ja, of de top 3 echt altijd bevoordeeld wordt, of dat dat een fabeltje is...ik weet het niet. Ik kan mezelf namelijk ook een hoop momenten herinneren, waar Ajax flink genept is door de scheidsrechter.

En dat van die loting slaat nergens op. Dat is nu gewoon toeval. En PSV speelt trouwens maar 1 thuiswedstrijd in de beker. Dus daarmee klopt jou uitspraak al niet meer.
Wel moeten ze die Amstel Cup opzet gaan veranderen. 6 Europese clubs komen er nu pas bij de laatste 16 bij. Belachelijk. En die voorloting ook (tennisschema). Maar het schijnt dat ze in ieder geval dat laatste willen veranderen. Dat eerste weet ik niet. Ajax - Ter Leede en Tonegido - Feyenoord, zijn natuurlijk ook niet de interessantste wedstrijden. Zelf ben ik voor een beker met Nederlandse en Belgische clubs. Dan zitten er meer goeie clubs in de beker. En daardoor wordt de beker misschien weer interessanter en op die manier kunnen topclubs ook wat eerder toegevoegd worden aan de beker, omdat je meer prof-clubs hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vind dat stomme kut-schema ook maar nix en tis zeker al jaren zo dat de top 6 te laat in de Amstel Cup komt. Laten ze gewoon ook meedoen vanaf de groepswedstrijden, is leuker.
Oud 06-03-2003, 16:03
Desiderius
Desiderius is offline
jonge weet je hoe snel zo'n situatie gaat... een scheidsrechter krijgt niet eerst 20x de herhaling te zien en daarna nog 10x in slow motion... Je moet binnen een seconde beslissen. En je denkt natuurlijk ook aan de belangen van de wedstrijd
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:55
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
KNVB corrupt? Kijk maar uit dat ze je spanddoek niet laten weghalen!
Ik vind de KNVB ook heel corrupt, alleen niet in het naleven van de spelregels maar in haar supportersbeleid....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten