Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
die twee handsballen is inderdaad genaaid. NAC 2x genept, Ajax indirect ook 2x.
![]() Maar ja, of de top 3 echt altijd bevoordeeld wordt, of dat dat een fabeltje is...ik weet het niet. Ik kan mezelf namelijk ook een hoop momenten herinneren, waar Ajax flink genept is door de scheidsrechter. En dat van die loting slaat nergens op. Dat is nu gewoon toeval. En PSV speelt trouwens maar 1 thuiswedstrijd in de beker. Dus daarmee klopt jou uitspraak al niet meer. Wel moeten ze die Amstel Cup opzet gaan veranderen. 6 Europese clubs komen er nu pas bij de laatste 16 bij. Belachelijk. En die voorloting ook (tennisschema). Maar het schijnt dat ze in ieder geval dat laatste willen veranderen. Dat eerste weet ik niet. Ajax - Ter Leede en Tonegido - Feyenoord, zijn natuurlijk ook niet de interessantste wedstrijden. Zelf ben ik voor een beker met Nederlandse en Belgische clubs. Dan zitten er meer goeie clubs in de beker. En daardoor wordt de beker misschien weer interessanter en op die manier kunnen topclubs ook wat eerder toegevoegd worden aan de beker, omdat je meer prof-clubs hebt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Selectie van Nederland tegen Roemenië en Armenië bekend. one. | 95 | 27-03-2005 20:38 | |
Vrije tijd |
FC Utrecht - Roda JC gaat misschien niet door PV | 35 | 03-12-2003 15:09 | |
Vrije tijd |
relschoppers RoelRietenstoel | 82 | 20-04-2003 14:01 |