Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou, cem. slut, stp, hukkie, denise84, adhd, j-roen, rodina, coekie en scala, maar daarmee zat ik in de klas ![]() maar de ontmoetingen hebben voor de rest geen grote invloed op mijn lifestyle gehad... ![]() maar het klopt... er lopen wel een paar leuke mensen hier rond die ik nog wel eens zou willen meeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kan beter vragen wie ik nog niet heb gemeet (van lifestyle dan)
Altijd heel gezellig, al zijn er natuurlijk uitzonderingen. Maar om nou te zeggen dat het mn lifestyle heeft beinvloed ofzo, nee. Heb er veel leuke contacten aan over gehouden, en mensen die ik heel veel tot regelmatig zie maar verder niet.. |
![]() |
|
Pff, ik heb best wel wat forummers ontmoet. Maar dat heeft geen invloed gehad op m'n lifestyle.
Wat wel grappig is, is dat ik best vaak bij Dudok wat koffie ga drinken, en dan vaak GRRR zie rond lopen. Hij heeft me ook een keer een cappucino gebracht zonder dat ie het weet ![]() Maar ach, ik ben een waardeloze klant want ik geef nooit fooi.. Koffie drinken met een vriend(in) is een onderdeel van m'n lifestyle(?)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik kom vast nog wel eens langs binnenkort ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ok daar gaan we.
lui die k kende voordat k op forum zat dus van het daglijks eleven ken. Internationalist I.R.A. Woestijnpinguin Tiesch_ W vrolijkevlinder bambykill( ![]() ![]() Cato328 groningse haide klier en nog wel een paar die k me nie kan herinneren op het moment lui die k gemeet heb: Doc Unexplained Secreet Nare Man Bazz en nog wel meeer...ben naar hippiemeeting geweesten nog 2 andere meetings enuhhh daarnaast heb k welles een halve ontmoetong gehad met cHa0s zonder dat k het wist ![]() we waren bij demo in a'dam en we moesten weg naar vrankrijk weten...en er stonden allemaal leipe lui voor AH en toen vroeg k aan een van die lui weg. die zondag daarna voegden 2 leipo's me toe aan msn, waaronder cHa0s. wij lullen. blijkt dat hij bij dei grope zaterdag stond en ook op forum zit enzow...evt leip!! ![]() wereld is egt klein. ![]()
|
Niemand.....
Mortischa alleen 1 keer voorbij zien vliegen op een motregenachtige dag in de kalverstraat. Maar op dat moment wist ik niet cker of zij het was en kon ik ook niet beter kijken omdat ze al weg was.
|
![]() |
olga hiero
olga heeft gemeet ![]() maartje cemslut kelly hylke esther kasper djoelie janna darcy unexplained bert bart ikhebtrekinwatlekkers hades lester jaap aisa tara lieke manon sooz dystopia nare man martin marije myrthe roelof marina daan lara lisa daantje dirk eelke iotje internationalist bazzz johan substantial MOD prada tampaszta bubbles iris sadistics sacred whore dark voice matin dude bogdan joey marijn melvin angela tom laatj maar enid yamyam minority pixie gwen bram paranoide britt helga en nogg wel nemee;rp[ weet alleeen neit mejr ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zoveel forummers ontmoet...sommige heb ik éénmalig gezien en zijn daarna weer in hun relatieve anonimiteit op het forum verdwenen. Enkele zijn goede tot zeer goede vrienden van me geworden met wie ik nu nog regelmatig contact heb.
~Dark Voice~: goede vriendin van me, kan ik altijd uren mee aan de telefoon hangen. Ga regelmatig bij d'r op bezoek. Roos: voor de forummers van de oude garde geen toelichting nodig. Beste vriendin. (K) Denise84: ook een goede vriendin van me, kan altijd erg met 'r lachen, binnenkort weer shoppen? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #111 Abzg | 500 | 11-08-2010 09:53 | |
Liefde & Relatie |
Wie slaat zn vriendin wel eens? Hulk | 101 | 08-07-2009 18:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic#51 Stefanie | 484 | 23-02-2006 22:38 | |
De Kantine |
Weet jouw omgeving dat je regelmatig op dit forum te vinden bent? Schranktür | 110 | 03-04-2005 17:18 | |
De Kantine |
Meet jij? Briseïs | 185 | 21-10-2004 20:40 | |
De Kantine |
En welke forummmers... Verwijderd | 74 | 17-04-2002 16:35 |