Advertentie | |
|
![]() |
|
Special secret song inside
![]() EUhm, voor mij persoonlijk, knock me down, vind ik echt een vet nummer, maar eigenlijk vind ik heel mothers milk een vette cd, met The uplift mofo part plan op een 2de plaats. Beste pepper is Frusciante, k vind ze solo werk ![]()
|
dat solo album is idd erg vet....maar wat ie bij de peppers doet is toch nog een stuk magistraler, vind je niet...
Je kan op dit topic eerder zeggen welke nummers niet zo cool zijn, want ze zijn bijna allemaal magistraal hehehe (ok ik overdrijf misschien) mindere numers vind ik: porcelain, cabron, grand pappy du plenty, sexy mexican maid en dosed moet ik ook niet te vaak horen...voor de rest is t echt klasse.... trouwens je kan studioversie van havanna affair nu dwnlden voor t geval je geinteresseerd bent.. http://members.optushome.com.au/draw...sic/havana.mp3
||
Citaat:
Trouwens zijn video clips bij To record only water for Ten days, zijn echt gigantisch dope. Net zoals de rest van dat album (wat wel de toegangkelijkste is) Maar zijn beste solo nummers vind ik A Fall thru the ground en Your Pussy's Glued to a Building on Fire. Respectievelijk van Smile from the streets you hold en Liandra Nades & Ususally just a T-Shirt. Zo weer genoeg opgeschept. ![]() ![]()
||
Citaat:
ik had het over To record only water for Ten days, aangezien dat de enige is die ik heb...de rest kom je niet zo makkelijk aan in Nederland...Ik heb van de andere albums wel wat nummertjes live gehoord aangezien hij ook solo van zich laat horen tijdens concerten van de Red Hot Chili Peppers (en hij hopelijk ook gaat laten horen 19 maart in de Ahoy ![]() Die clipjes heb ik niet gezien....als die maar niet zo ver gezocht zijn als zn schilderijen, want die zijn echt vaag haha
|
![]() Hij is onvervangbaar...Hoort bij de peppers, nog meer dan Slovak. Navarro is niks vergeleken bij hem....en ik krijg de eer hem te gaan zien (met die andere 3 goden Flea Smith Antwan) op 19 maart Mensen die vinden dat ik overdrijf...nee dat is niet zo...ik ben in extase ![]()
|
Jaaaaaaa...de nieuwe clip van de peppers is nu te zien....
Can t stop..ik vind m geniaal simpel, vet droog clipje Tjek hem uit http://www.redhotchilipeppers.com/multimedia/index.html en dan mediaplayer of quicktime bij can't stop
||
Citaat:
Die zilverkleurige strat van John is ook vet mooi!
||
Citaat:
|
![]() |
|
ja clip is cool he....eindelijk weer eens wat cools na dat wanproduct van zephyr song (ik overdrijf, hij was wel ok) en dat basic-clipje van by the way
Vet cool an die simpele ultra-droge dingetjes..ik denk dat het hit-potentie van can't stop een stuk hoger ligt dan de vorige 2 singles...Toen ik by the way de eerste keer luisterde vond ik can t stop meteen de coolste van de cd...nu nog steeds de coolste, alleen niet de beste... Ik ben gister nog in de sounds geweest en daar lag niks va Frusciante.....en een paar weken daarvoor ook al niet, vet kut! Ik ga het wel ff via ebay of marktplaats proberen... Maar goed.......het leven is geen aardappel ![]()
||
Citaat:
|
Ik bedenk me ineens wat echt het allerbeste was...
november 99...statenhal, Den Haag. Flea komt op en speelt: Freaky Styley. Zo funky, zo groovy. Chad komt erbij, en dan John, en het word alsmaar funkier en funkier en dat basriedeltje bleef je gewoon voelen, het trilde helemaal door in je maag...zo geweldig. 3 jaar later hoor ik het nog in m'n hoofd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Vijf beste artiesten ooit? gitaarsjaak | 163 | 16-09-2005 20:12 | |
Muziek |
[{POLL}] Beste Liedje Allertijden.....**** Ed De Pijpslet | 20 | 31-05-2003 08:45 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
Beste Bassist (e) sTiN¥ | 58 | 05-03-2003 00:02 | |
Muziek |
Nieuwe single Red Hot Chili Peppers Sikamikanico | 31 | 07-10-2002 23:12 |