Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 22:20
Verwijderd
Hoe harden jullie je schenen ? Ik zelf trap 100 á 150 x per dag op een zware boxzak (zo een hele lange) gewoon steeds goeie lowkicks ( kickboxen/muya thai) en goed indraaien met mn scheenbeen.

Ik heb best vaak blauwe plekken enzo, hoe zit dat met jullie? Ik vind dat het beter is om grote/hele zachte blauwe plekken te laten genezen voor je doorgaat met rammen.

En hoe hard zijn jullie schenen ? Ik kan nu al aardig een paar harde trappen blokken voordat ik iets begin te voelen. Maar als ik naar de echte pro's kijk die het al jaren doen, die hebben gewoon stalen scheenbenen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 09:14
Verwijderd
scheenbeschermers
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:31
THE S
THE S is offline
Eerst had ik echt pijn als ik een lowkick blokte en na training had ik blauwe plekken en bobbels op mijn schenen. Nu als ik een lowkick blok voel ik niks. Ik voel alleen iets als ik heel hard tegen iets trap. Ik hard mijn schenen ook door tegen die lange bokszak te trappen, maar ook met die gewone trapzakken. Dat help wel.
Oud 17-04-2003, 13:45
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
ik trap gewoon tegen de bokszak op me kamer. alle vulling is nu onderin gaan zitten, dus van ondere is ie keihard. wat je niet moet doen is tegen bomen aan gaan trappen zoals Van Damme in die muay thai film want dat is onzin en daar gaan je schenen van kapot. Gewoon veel sparren en tegen bokszakken/thaipads aan trappen. Wat ik ook doe is een dumbell van +- 10 kilo er 10/20 keer over heen rollen, doen ze wat minder pijn van.

btw dmtdmt, het is niet zozeer je schenen harder maken want dat lukt nauwlijks, maar vooral gevoelozer maken.
Oud 17-04-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
J3LL31987MB schreef op 17-04-2003 @ 14:45:
ik trap gewoon tegen de bokszak op me kamer. alle vulling is nu onderin gaan zitten, dus van ondere is ie keihard. wat je niet moet doen is tegen bomen aan gaan trappen zoals Van Damme in die muay thai film want dat is onzin en daar gaan je schenen van kapot. Gewoon veel sparren en tegen bokszakken/thaipads aan trappen. Wat ik ook doe is een dumbell van +- 10 kilo er 10/20 keer over heen rollen, doen ze wat minder pijn van.

btw dmtdmt, het is niet zozeer je schenen harder maken want dat lukt nauwlijks, maar vooral gevoelozer maken.

harden als in gevoeloos maken natuurlijk hé
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 16:50
shaya
shaya is offline
ut zal mij echt allemaal een zorg zijn. sinds dat ik kan lopen zit ik constant onder de blauwe plekken. maar toch zijn mijn schenen nog elke keer gigantisch blauw. boiet me trouwens echt nix
Oud 30-04-2003, 15:50
Verwijderd
volgens mij mol je dan je zenuwen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten