Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is het mooie tussen Edith en mij. (Edith = mijn beste vriendin)
Wij gaan gewoon enorm open met elkaar om. Kunnen gewoon zulke dingen bij elkaar doen zonder bijbedoelingen. En moeten zelfs iedere keer mensen overtuigen dat wij NIKS hebben. Alleen ik heb nu een vriendin dus het zal allemaal wel iets minder gaan worden.
|
Verwijderd
|
Sja, het is al eerder gezegd.. doordat jij meer voor haar voelt, voelt het voor jou ws specialer dan hoe het bedoelt is..
Ik ga inderdaad ook wel met mensen zo om waar ik niet meer dan bevriend mee ben of wil zijn.. Ik hou gewoon van aanraking en dergelijke en vind dat gewoon prettig. Je zou er eens naar kunnen vragen bij haar, of dat nou bijbedoelingen heeft en dergelijke, maar ik denk het echt niet hoor.. Als je het nou vervelend vind doordat je er zo van in de war raakt en dergelijke zou je haar dat eens kunnen zeggen, of ze dat ms wat minder wil doen.. |
![]() |
|
Ik herken dit wel.
Ik had ook al een tijdje een vriend toen ik een jongen leerde kennen (die ook een vriendin had trouwens) waarmee ik goed kon opschieten. We werden goede vrienden en dat nam idd dezelfde vormen als jij beschrijft. Ik bedoelde het vriendschappelijk, mocht hem gewoon erg graag en vond het fijn met hem om te gaan. Verder had ik er geen speciale gevoelens bij. Hij wel, en kreeg daardoor dus een verkeerde indruk. Uiteindelijk hebben we wat afstand genomen, het gevoel is weg en onze vriendschap is minder hecht. Soms is het beter die keuzen te maken, voor haar relatie iig wel. Hopelijk heb je hier iets aan.. |
![]() |
|
![]() |
Ja oke, julie zeggen dat het niet zoveel voorstelt, maar als ik bijv met haar uitga en der vriend gaat ook mee enzo, dan denken de meeste klasgenootjes uit haar klas dat ik haar vriend ben...
Maar ik begin ook nooit, zij komt altijd naar bij toe, niet dat ik dat erg vind ![]() ![]() |
![]() |
|
ohwww....maar dat had je er allemaal niet bij verteld. Maar probeer er wel voorzichtig mee te zijn hoor. Jij zegt dat ze alleen een vriend heeft voor de seks. Maar denk eerst even goed na hoe je bij die conclusie komt.
Maar ja, stel dat het allemaal 100% klopt wat jij verteld, dat ze alleen die vriend heeft voor de seks en alleen maar bij jou zo loopt te knuffelen, dan vind ik dat je best is aan haar kan vragen of er meer achter zit. Dan vind ik het idd ook best wel opvallend. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar het is natuurlijk wel heel vervelend als jij nou net wel een beetje verliefd ben/aangetrokken voelt(whatevaaaa) ![]() Heb ik soms ook met een jongetje. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar niet als je weet dat het toch maar voor een middag is ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Dat zien wij blijkbaar anders ![]() Citaat:
![]()
|
Waar wat al is gezegt, dat het voor jou misschien meer betekend dan voor haar.
Aan de andere kant, als een meisje WEET dat je meer voor haar voelt, zelf een vriend heeft, en dan TOCH op deze manier met je om gaat, is ze IMO fout bezig. Wat tenzij ze gewoon heel erg blind is, weet ze heus wel dat jij er meer in ziet. Misschien vind ze dat juist wel leuk. Geen idee. Wat ik wel weet is dat toen een goede vriend de indruk gaf wel wat meer te willen (zonder dat hij dat ooit direct stelde) ik eens goed keek naar hoe ik me om hem heen gedroeg, en stelde dat bij. We zijn nog steeds prima vrienden, maar ik maakte via mijn lichaamstaal duidelijk dat ik in ieder geval niet op die manier toenadering zocht, en dat begreep hij gelukkig. Zij geeft tegenstrijdige signalen uit, en dat is niet eerlijk. Ze heeft tenslotte al een vriend, en ze heeft je ook afgewezen. Dan kan je niet blijven flirten. 't is wel of niet. Niet 'een beetje'.
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo zou je het kunnen noemen,maar ik heb er geen spijt van of zo,het was gewoon slechte timing ![]()
|
![]() |
|
Ben t met Wawl eens
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zo in je eerste post klinkt het alsof ze je graag mag en vertrouwt... maar wat je later zei, dat als hjij én haar vriend bij haar zijn dat mensen dan denken dat jíj haar vriend bent, dat is toch wel vreemd... misschien toch eens met haar gaan praten, je hoeft er niet per se bij te zeggen dat je haar nog aantrekkelijk vindt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Liefde & Relatie |
liefde verloren? Verwijderd | 12 | 04-03-2005 16:06 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |