Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 22:40
aansteker
aansteker is offline
Ik zit met een probleem
Ik heb sinds ongeveer 2 jaar een heel goed vriendinnetje,
ze vertelt me alles, en ik haar ook. We zijn ook steeds betere vrienden geworden in loop der tijd.
Alleen heb ik der al 2 keer gezegt dat ik meer voor de voel dan alleen vriendscha, zij liet mij weten dat het niet wederzijds was maar toch bleef onze relatie toch stabiel,
alleen krijg ik zulke verkeerde indrukken van haar, bijv als we uitgaan, komt ze altijd tegen me aan lopen ( dus ik voel haar borsten altijd tegen me aan ) ik vind het wel leuk hor enzo..
En als ze bijv chips koopt geven we elkaar te eten om het zomaar te zeggen, dus onze vingers zitten soms in elkaars mond en dat gebeurt eigelijk elke keer als we uitgaan, en dat terwijl ze sinds 5 maanden al een vriend heeft, we houden soms ook elkaar hand vast en stoeien best wel veel en ik mag ook gewoon mijn hand op der knie leggen ..
Nou vroeg ik mij af, herkennen mensen dit ?
En vinden jullie dat je zo ver kan gaan in een vriendschap of is het terecht dat ik verkeerde ideeen krijg??
En weet iemand hoe ik mischien moet laten merken dat ik aar nog steeds leuk vind zonder gelijk weer tegen haar over verliiefheid te lullen, want ik wil niet 3 keer een blauwtje lopen
Nouja, ik hoor het wel
alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 23:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat het voor jou meer betekend dan voor haar.

Sommige meisjes, maar ook ikzelf bijvoorbeeld zijn gewoon zo. Ik geef mensen ook wel is een knuffel, of leg een erm om hun heen. En dan wil ik echt niet meteen een relatie ofzo.

Maar ook hoe je het zegt; ik mag zelfs mijn hand op haar knie leggen.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar dat stel niet zoveel voor

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 00:03
Verwijderd
Volgens mij is dat niet meer dan heel goed omgaan met een goede vriendin?

Ik bedoel, met mijn beste vriendinnen ga ik ook zo om, ik zit dan ook niet te denken dat er meer achter zit ofzo.

Voor jou is het bij haar gewoon wat specialer, omdat je wat voor haar voelt. Maar bij haar doet ze dat niet uit verliefdheid, maar omdat jullie goede vrienden zijn, en goede vrienden zo omgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 01:51
Dotcom
Dotcom is offline
Hmm kennelijk ken jij niet veel meiden want bij ca. 50% van de vrouwen die ik ken en veel mee omga (meer dan 20) doen we dat. Ze komen gewoon een filmpie kijken enzo en dan is het gewoon tegen mekaar aanhangen en ook handje vasthouden enzo, maar dat doe ik bij alle meiden en zij ook bij mij dus dat is echt gewoon standaard!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 05:35
Verwijderd
zulke dingen doe ik wel bij meer vrouwen...hoewel niet bij iedereen. Ze moeten we ergens iets bijzonders hebben. Maar dit hoeft niet direct te betekenen dat er meer gaande is.

[niet serieus]
zo heb ik zondag nog...owhnee, mocht ik niet vertellen he
[/niet serieus]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 07:49
load_harmony
load_harmony is offline
heeeejz,
misschien kun je er met haar over praten... gewoon als julli eeen keer clowse zijn... of probeer hoogte te krijgen van de relatie tussen haar en haar vriend.
verder zijn he waarschijnlijk vooral jouwn gevoelens die van alles meer maken.....
maar ik zou het haar toch vragen.. wie weet..
Oud 04-03-2003, 08:05
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
aansteker schreef:

Nou vroeg ik mij af, herkennen mensen dit ?
En vinden jullie dat je zo ver kan gaan in een vriendschap of is het terecht dat ik verkeerde ideeen krijg??
En weet iemand hoe ik mischien moet laten merken dat ik aar nog steeds leuk vind zonder gelijk weer tegen haar over verliefheid te lullen, want ik wil niet 3 keer een blauwtje lopen
Nouja, ik hoor het wel
alvast bedankt
Ik herken wel een beetje van je verhaal....Ik heb ook een goede vriend (naast mn echte vriend) en als we soms weggaan of als hij soms blijft eten dan slaat hij soms een arm om me heen of houd mn hand vast...Ik vind het niet vervelend maar ik denk toch soms dat ik hem ook een verkeerde indruk geef

Dat van de vingers in de mond vind ik dan toch wel weer een beetje ver gaan (ook omdat ze al een vriend heeft...)

Ik denk dat je haar voor de keuze moet stellen ofzo...Of ze houd er mee op (duzz jij ook ookal vind je het wel leuk) en ze gaat meer met haar vriend uit (laat jou een beetje met rust zeg maar)
of ze 'kiest' ervoor om er mee door te gaan maar dat ze dan ook moet zeggen wat ze precies voelt...

Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dit alleen maar uit vriendschap doet!Het kan wel maar dan moet ze eerlijk zijn!
Of ik zou haar gewoon vragen of ze het normaal vind en het bij meerdere jongens doet ofzow!
Succes ermee!
Oud 04-03-2003, 08:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
Dat is het mooie tussen Edith en mij. (Edith = mijn beste vriendin)
Wij gaan gewoon enorm open met elkaar om. Kunnen gewoon zulke dingen bij elkaar doen zonder bijbedoelingen. En moeten zelfs iedere keer mensen overtuigen dat wij NIKS hebben.
Alleen ik heb nu een vriendin dus het zal allemaal wel iets minder gaan worden.
Oud 04-03-2003, 09:08
Verwijderd
Sja, het is al eerder gezegd.. doordat jij meer voor haar voelt, voelt het voor jou ws specialer dan hoe het bedoelt is..

Ik ga inderdaad ook wel met mensen zo om waar ik niet meer dan bevriend mee ben of wil zijn.. Ik hou gewoon van aanraking en dergelijke en vind dat gewoon prettig.

Je zou er eens naar kunnen vragen bij haar, of dat nou bijbedoelingen heeft en dergelijke, maar ik denk het echt niet hoor.. Als je het nou vervelend vind doordat je er zo van in de war raakt en dergelijke zou je haar dat eens kunnen zeggen, of ze dat ms wat minder wil doen..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 09:45
Bo
Bo is offline
Ik herken dit wel.

Ik had ook al een tijdje een vriend toen ik een jongen leerde kennen (die ook een vriendin had trouwens) waarmee ik goed kon opschieten.

We werden goede vrienden en dat nam idd dezelfde vormen als jij beschrijft. Ik bedoelde het vriendschappelijk, mocht hem gewoon erg graag en vond het fijn met hem om te gaan. Verder had ik er geen speciale gevoelens bij. Hij wel, en kreeg daardoor dus een verkeerde indruk.

Uiteindelijk hebben we wat afstand genomen, het gevoel is weg en onze vriendschap is minder hecht. Soms is het beter die keuzen te maken, voor haar relatie iig wel. Hopelijk heb je hier iets aan..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 10:34
aansteker
aansteker is offline
Ja oke, julie zeggen dat het niet zoveel voorstelt, maar als ik bijv met haar uitga en der vriend gaat ook mee enzo, dan denken de meeste klasgenootjes uit haar klas dat ik haar vriend ben...
Maar ik begin ook nooit, zij komt altijd naar bij toe, niet dat ik dat erg vind maar haar vriend is een goeie vriend van mij maar ik weet ook zeker dat ze alleen met hem heeft genomen voor de seks, en jullie zeggen ook dat zoveel meisjes het bij zoveel jongens doet, maar zij doet het alleen bij mij en niemand anders...nou ja, ik vind het gewoon allemaal beetje vaag
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:11
G.T.C.
G.T.C. is offline
ohwww....maar dat had je er allemaal niet bij verteld. Maar probeer er wel voorzichtig mee te zijn hoor. Jij zegt dat ze alleen een vriend heeft voor de seks. Maar denk eerst even goed na hoe je bij die conclusie komt.

Maar ja, stel dat het allemaal 100% klopt wat jij verteld, dat ze alleen die vriend heeft voor de seks en alleen maar bij jou zo loopt te knuffelen, dan vind ik dat je best is aan haar kan vragen of er meer achter zit. Dan vind ik het idd ook best wel opvallend.
Oud 04-03-2003, 12:16
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat het voor jou meer betekend dan voor haar.

Sommige meisjes, maar ook ikzelf bijvoorbeeld zijn gewoon zo. Ik geef mensen ook wel is een knuffel, of leg een erm om hun heen. En dan wil ik echt niet meteen een relatie ofzo.

Maar ook hoe je het zegt; ik mag zelfs mijn hand op haar knie leggen.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar dat stel niet zoveel voor
denk ik ook.
Maar het is natuurlijk wel heel vervelend als jij nou net wel een beetje verliefd ben/aangetrokken voelt(whatevaaaa)
Heb ik soms ook met een jongetje.
Oud 04-03-2003, 12:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Laïs schreef:
denk ik ook.
Maar het is natuurlijk wel heel vervelend als jij nou net wel een beetje verliefd ben/aangetrokken voelt(whatevaaaa)
Heb ik soms ook met een jongetje.
ja, ik snap em ook wel hoor. Als je een beetje verliefd bent op zo'n persoon dan krijg je echt de rillingen bij elke aanraking. En dan is zo'n handje op haar knie leggen ook al helemaal geweldig
Oud 04-03-2003, 12:26
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
ja, ik snap em ook wel hoor. Als je een beetje verliefd bent op zo'n persoon dan krijg je echt de rillingen bij elke aanraking. En dan is zo'n handje op haar knie leggen ook al helemaal geweldig
idd
Maar niet als je weet dat het toch maar voor een middag is
Oud 04-03-2003, 12:36
Ro
Ro is offline
Ik heb zelf ook wel zoiets, alleen met vingers in elkaars mond nou weer niet, dit is gewoon erg hechte vriendschap en daar moet je erg blij mee zijn. Verwacht absoluut maar niet dat ze je leuk vindt...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:38
Laïs
Laïs is offline
Vingers in de mond is toch zo erg niet?
Oud 04-03-2003, 13:38
Verwijderd
gewoon neuken die hap
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:54
aansteker
aansteker is offline
Kijk daar heb ik wat aan
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
aansteker schreef:
Kijk daar heb ik wat aan
ofniet, uiteindelijk is dmtdmt's advies gewoon de beste
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:42
AtHell
AtHell is offline
Lets face it, je bent haar bitch.
Oud 04-03-2003, 19:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Laïs schreef:
Vingers in de mond is toch zo erg niet?
nee, volgens mij ook niet. Maar ja
Dat zien wij blijkbaar anders

Citaat:
Laïs schreef:
idd
Maar niet als je weet dat het toch maar voor een middag is
oh jee.......slechte ervaringen gehad?!?!
Oud 04-03-2003, 22:23
Dark Angel
Dark Angel is offline
Waar wat al is gezegt, dat het voor jou misschien meer betekend dan voor haar.

Aan de andere kant, als een meisje WEET dat je meer voor haar voelt, zelf een vriend heeft, en dan TOCH op deze manier met je om gaat, is ze IMO fout bezig. Wat tenzij ze gewoon heel erg blind is, weet ze heus wel dat jij er meer in ziet.

Misschien vind ze dat juist wel leuk. Geen idee.

Wat ik wel weet is dat toen een goede vriend de indruk gaf wel wat meer te willen (zonder dat hij dat ooit direct stelde) ik eens goed keek naar hoe ik me om hem heen gedroeg, en stelde dat bij. We zijn nog steeds prima vrienden, maar ik maakte via mijn lichaamstaal duidelijk dat ik in ieder geval niet op die manier toenadering zocht, en dat begreep hij gelukkig.

Zij geeft tegenstrijdige signalen uit, en dat is niet eerlijk. Ze heeft tenslotte al een vriend, en ze heeft je ook afgewezen. Dan kan je niet blijven flirten. 't is wel of niet. Niet 'een beetje'.
Oud 04-03-2003, 22:35
Thomas
Thomas is offline
Ik vind dit een typisch voorbeeld van een te ver doorgeschoten vriendschap. Minderen zou ik zeggen..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:15
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
nee, volgens mij ook niet. Maar ja
Dat zien wij blijkbaar anders

oh jee.......slechte ervaringen gehad?!?!
hihi,blijkbaar wel

Zo zou je het kunnen noemen,maar ik heb er geen spijt van of zo,het was gewoon slechte timing
Oud 05-03-2003, 12:45
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ben t met Wawl eens Probeer t te minderen. Sommige mensen zijn gewoon zo, bedoelen er verder nix mee. Zij ws ook niet, maar omdat jij meer voor haar voelt dan alleen vriendschap ben je denk k niet helemaal goed bezig. Jij wilt dat haar gevoelens ook zo zijn, en als je hier mee doorgaat, ga je denk ik nog meer ergens op hopen.
Oud 06-03-2003, 19:57
avantasia
avantasia is offline
Ik zou haar op zo'n moment vragen wat ze van je vind en als ze zegt dat ze je wel aardig vind dan geef je haar een lik in haar nek. Niet laten merken dat je haar echt leuk vind, kan je geen blauwtje lopen ook.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
avantasia schreef:
Ik zou haar op zo'n moment vragen wat ze van je vind en als ze zegt dat ze je wel aardig vind dan geef je haar een lik in haar nek. Niet laten merken dat je haar echt leuk vind, kan je geen blauwtje lopen ook.
nee, want als je iemand tegen haar zin in haar nek likt dan loop je echt wel geen blauwtje

zo in je eerste post klinkt het alsof ze je graag mag en vertrouwt... maar wat je later zei, dat als hjij én haar vriend bij haar zijn dat mensen dan denken dat jíj haar vriend bent, dat is toch wel vreemd... misschien toch eens met haar gaan praten, je hoeft er niet per se bij te zeggen dat je haar nog aantrekkelijk vindt...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:08
blote bosmens
blote bosmens is offline
ik denk dat ik zot zou worden in jouw situatie...
lijkt me echt vreselijk
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:38
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Gewoon hetzelfde doen bij andere vrouwen en kijken hoe ze reageert.
Oud 06-03-2003, 22:54
aansteker
aansteker is offline
Ja, ik ga haar dus niet likken in haar nek...
Ik ga zaterdag toch uit en zij gaat ook mee, dus ik
ga wel wat met andere meisjes praten kijken hoe zei reageert.
En bedankt trouwens voor alle handige tips.
En alle onhandige trouwens ook, altijd leuk om te lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten