Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 19:07
babydoll
babydoll is offline
Ik heb 2 weken geleden tijdens het uit gaan een hele leuke jongen ontmoet. We hebben de hele avond met elkaar gedanst later gezoend en toen ie weg moest heeft ie mij een papiertje met daarop zn naam adres en tel gegeven. Ik moest em maar smsen en dan had ie tegelijk mijn nummer en kon mij dan bellen. Nou na hem gesmst te hebben belde hij me idd op. En die dag erna was ie jarig wist ik dus had ik em een weer gesmst, hij weer terugsmst. Maar de rest v/d week nix gehoord. Zat. naar dezelfde discotheek geweest als die week daarvoor en hopen dat ie er was. En ja hoor, hij was er!! Twas weer heel leuk en hij heeft me zelfs mee uit eten gevraagd,ik zei dat ik niet wist wanneer, omdat ik het nu nogal druk had,maar hij dacht dat ik gewoon niet wou. Tuurlijk heb ik em duidelijk gemaakt dat ik wel wil. Alleen nu is het alweer bijna zat. en ik heb nog nix van em gehoord. Wat moet ik doen?? Ik vind em echt leuk,maar me vriendin zegt dat ik moet wachten tot hij iets van zich laat horen en dat ik niet achter em aan moet gaan. Ik wil idd ook niet wanhopig overkomen...Maar nu word ik het wel een beetje..Help me is, wat moet ik doen???
Oud 05-04-2002, 19:16
Q
Q is offline
Je bent toch ook wanhopig? Waarom anders voorkomen dan dat je bent maar goed... laat wat van je horen anders hoor je hem nooit meer. (al is die kans nu al heel erg groot) Niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 00:58
moenbase
moenbase is offline
wrom ga je niet een keertje bij em langs dan, je hebt immers z'n adres. je kunt em zelf ook eens bellen natuurlijk.
Oud 06-04-2002, 09:24
~Roosje~
~Roosje~ is offline
gewoon sms-en, langsgaan, bellen of weet ik wat. Je kan beter gewoon wat van je laten horen, jongens hebben meestal niet eens door dat je op een berichtje van hen zit te w88. Die denken van het zit toch goed dus waarom heel de tijd contact houden??? weet het raar maar is echt zo hoor!!! probeer niet te veel te stressen schiet je niks mee op hoor! ( is moeilijk weet het...)
liefs Roos
Oud 06-04-2002, 20:12
Lollypopje
Lollypopje is offline
Ik zou hem ook gewoon sms-en of bellen. Misschien is 'de boodschap' niet helemaal doorgekomen dat je gewoon echt geen tijd had. Doe wat, anders raak je m echt kwijt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:36
highlight
highlight is offline
Hij denkt misschien wel dat jij hém maar moet contacten, omdat hij jou al uit eten heeft gevraagd?
Oud 06-04-2002, 22:33
eden6
eden6 is offline
Hij heeft je mee uitgevraagt, dat zal hij niet doen als hij niet geintereseerd is. Ik denk dat het nu een btje van jou kant af moet komen, hij heeft immers de eerste stap al gezet...

Bel hem gewoon op, vraag of hij nog uit gaat ofzo. Dat komt echt niet wanhopig over hoor (als je wanhopig was geweest had je hem wel zondagochtend gebelt om een date af te spreken?).

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten