Ik heb 2 weken geleden tijdens het uit gaan een hele leuke jongen ontmoet. We hebben de hele avond met elkaar gedanst later gezoend en toen ie weg moest heeft ie mij een papiertje met daarop zn naam adres en tel gegeven. Ik moest em maar smsen en dan had ie tegelijk mijn nummer en kon mij dan bellen. Nou na hem gesmst te hebben belde hij me idd op. En die dag erna was ie jarig wist ik dus had ik em een weer gesmst, hij weer terugsmst. Maar de rest v/d week nix gehoord. Zat. naar dezelfde discotheek geweest als die week daarvoor en hopen dat ie er was. En ja hoor, hij was er!! Twas weer heel leuk en hij heeft me zelfs mee uit eten gevraagd,ik zei dat ik niet wist wanneer, omdat ik het nu nogal druk had,maar hij dacht dat ik gewoon niet wou. Tuurlijk heb ik em duidelijk gemaakt dat ik wel wil. Alleen nu is het alweer bijna zat. en ik heb nog nix van em gehoord. Wat moet ik doen?? Ik vind em echt leuk,maar me vriendin zegt dat ik moet wachten tot hij iets van zich laat horen en dat ik niet achter em aan moet gaan. Ik wil idd ook niet wanhopig overkomen...Maar nu word ik het wel een beetje..Help me is, wat moet ik doen???