![]() |
|
www.ogrish.com moet echt van het net , want het is te goor.
Check dit eens ![]() http://movies.ogrish.com/chechclear.asf Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 19:45. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
*
![]() echt ziek gewoon, van mij mag het weg ik hoef geen lijk te zien of iemand die uit een brandende wolkenkrabber springt voor zijn leven en te pletter valt ![]() |
![]() |
|
sommige mensen vinden het "leuk" om naar te kijken, jij gaat zelf naar die site om te kijken wat er allemaal staat, niemand verplicht jou dat toch?
Ik vind het zelf ook ranzig, daarom kijk ik er niet naar. maar dit is een van de vele site's net zoals *********** bijv. En nare man, het is dat ik mijn unreal cd's niet meer kan vinden, maar als je quake 3 hebt kunnen we ook battelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Volgens mij was bkitten nep .
|
![]() |
||
Citaat:
![]() voor de rest heb ik er geen mening over, je moet zelf maar beslissen of je naar zo'n site gaat of niet. |
![]() |
|
Ja oke, het is je eigen zaak, ik vind het gewoon te schokkend.
Als ze het willen zien moeten ze maar het via msn sturen ofzo want dat is niet normaal. Ik kan er tenminste tegen, maar na te lang kijken kun je er wel van kotsen hoor. Maar ja, het zijn tenmnste geen video's die in Nederland zijn gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
Dit wil zoveel zeggen; A. Je hoeft er niet naar te kijken als je niet wil, er worden door deze site geen extra levens ontnomen aan mensen of mensen gekwetst. B. Je hoeft het je niet te laten kwetsen, als je al besluit te kijken. Alleen zwakke geesten raken hier boos, of werkelijk gekwetst door. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
er zit namelijk ook nog zoiets als je nekwervels
![]() enneuh, tegen de tijd dat jij klaar bent met zagen om ze nekwerveltjes door te krijgen, zit er echt geen bloed meer in die gast ![]() |
![]() |
||
Citaat:
EN als je de rest (spieren enzo) opengesneden hebt, dan breekt die nek toch wel uit zichzelf, imo.
||
Citaat:
![]() na uren zagen met dat mesje kom je er heus wel doorheen. enne het lijkt me echt echt hoor ![]() denk je dat dit jackass ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en idd na uren kom je er wel door heen, maar dan ben je dus allang doodgebloed he, en in dat filmpje ziet het er dus uit alsof het in 5 min gedaan is... nep... ze kunnen echt veel hoor, je zou versteld staan ![]() |
![]() |
|
nah het is zeker echt, en het gaat idd om een russische soldaat die gevangen is door Tstjenen, tijdens de oorlog.
Je moet verder kijkendan weet je zeker dat het geen fake video's zijn. http://www.ogrish.com check een suicide. ![]() |
![]() |
|
Het hoeft van mij niet weg, maar desalniettemin wil ik wel even mijn onvrede uitten met het feit dat types als de oprichters van dergelijke sites hier rondlopen.
Oh my god, denk je eens in, wat een über-extravagante geeks moeten dat wel niet zijn.
|
Verwijderd
|
hm, een russische soldaat in een trainingspak, zeer logisch
![]() en het vreemde vind ik dat hij amper tegenwerkt....goh, ik zou echt ALLES proberen om los te komen hoor, hij blijft echt ligge van goh, maak me maar af he... ![]() ik moet wel toegeven dat ik er een beetje misselijk van word... het kan best echt zijn, maar ik vind het er behoorlijk fake uitzien ![]() maar goed, daar komen we toch nooit achter....gelukkig ![]() Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 12:13. |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik er voor m'n plezier naar kijk, maar als we alles zouden verbieden waar ik niet van hou dan zouden er weinig TV programma's meer uitgezonden worden. Om maar een voorbeeld te noemen.
|
Verwijderd
|
ik kwam dat filmpje ergens anders ook tegen, van die gozer waar ze keel doorgesneden werd, maar daarin werd gezegd dat het om russische soldaten ging, die een verkrachter betrapt en vermoord hadden, dat lijkt me logischer, want die vent op de grond lijkt me geen russische soldaat...die zijn getraind te vechten tot de dood dus
![]() en als het om een verkrachter gaat, dan vind ik het gewoon goed voor hem... |
![]() |
|
Jeeezus, dit is echt niet meer gezond.... Ik hoefde die foto's of filmpjes of wat het ook waren echt niet meer te bekijken. De titels ervan zeiden al genoeg. Als je dit op het internet zet ben je toch niet gezond bezig, je bent sowieso al niet gezond bezig als je zoiets doet.... Dit gaat echt te ver
![]()
|
Verwijderd
|
mja, tis wel ziek
![]() heb er een paar zitten downloaden om te zien of het nou echt 'echt' was, heheh nou toch wel ![]() maargoed, ik snap ook niet dat je voor de lol zulke dingen gaat opnemen, dan ben je toch bestwel ziek... ![]() echt van 'yo dude, lets record a murder on tape!' 'yea cool dude' ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat is dat bonsai-kitten voor iets?
Dat ze beesten in potten stoppen om ze er mooi uit te laten zien of zoiets? Ik ben zo ontzettend boos! Wat een klootzak is dat die die site gemaakt heeft! Ik haat hem en ik heb m gemaild wat voor een idioot hij is en bla die bla Dat doe je toch niet Ik ben zo boos!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het gaat erom dat die katjes voor een aantal maanden in zon pot zouden worden gestopt zodat je daarna een voorgevormde kat kan kopen, bijvoorbeeld vierkant ![]() en die ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|