Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 17:52
steentje
steentje is offline
ben je weer klaar voor een nieuwe relatie??

ben nml 1,5 week vrijgezel na een relatie van 1,5 jaar(degene die mijn verhaal gevolgd hebben weten hoe t zat) en sta op het punt weer een nieuwe relatie te beginnen met mijn beste vriend. We zijn allebei kei gek op elkaar en gaan nu ook met elkaar om alsof we iets hebben alleen zit het mij niet helemaal lekker.

Tis zo raar...van de ene jongen naar de andere...
we gaan het wel rustig aan doen enzo...maar dan nog...het idee gewoon...kvoel me dan zo lullig!

wa moet ik dr nou mee?
Oud 04-03-2003, 17:57
Angeles
Angeles is offline
Wanneer je zelf het gevoel hebt dat je er klaar voor bent. Als je het nu goed hebt met je beste vriend/nieuwe vriend en jullie zijn verliefd op elkaar en het voelt goed... tja, laat het dan gewoon over je heen komen.

Je hoeft ook niet met een hamer op tafel te slaan van 'en nu hebben we een relatie', je kan gewoon rustig afwachten hoe het loopt zonder het woord relatie in de mond te nemen als je je daar nog niet gemakkelijk bij voelt. Het is geen ja/nee, er zijn heel veel nuances in hoe ver je kunt en wilt gaan.

Er zijn geen wetten voor, gewoon proberen dus.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:56
Bright Halo
Bright Halo is offline
Gewoon je gevoel volgen. Als het goed voelt, waarom niet?

Tuurlijk is het even wennen, maar in deze situatie kan ik het mij wel voorstellen.
Oud 04-03-2003, 19:06
steentje
steentje is offline
maar ik maak me ook heel erg veel zorgen wat mijn omgeving ervan gaat zeggen.
De meeste vinden het geweldig aangezien we al heel erg lang om elkaar heendraaien, maar er zijn er ook die het maar niets vinden en dat ik een paar maanden moet wachten voordat ik een nieuwe vriend krijg. Ik word dan gewoon raar aangekeken....
Oud 04-03-2003, 19:14
Angeles
Angeles is offline
Mensen vinden altijd wel iets om over te kletsen en te roddelen, dus daar zou ik me niet al te veel van aantrekken. Als jij dat wel doet zou je kunnen besluiten om buiten de deur niet heel klef te doen en niet meteen te verspreiden dat jullie een relatie hebben, dus gewoon het nog een beetje voor jezelf houden.

Ik zou als ik jou was ook niet heel veel moeite doen om het te verbergen (dus niet dat je heel moeilijk en geheimzinnig moet gaan doen) maar als je er gewoon een beetje subtiel mee omgaat en eerst samen probeert er iets van te maken, dan komt de buitenwereld over een poosje wel.

En wie er wel achterkomt en er iets van zegt... tja, jammer voor diegene.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:19
Marcade
Marcade is offline
.. heu .. dat .. is .. dus die vriend .. die je toen .. gezoend had .. toen je nog met die andere had?

Njah nou dan is het niet snel meer he want je hebt toch al gezoend met hem; en .. dergelijke .. .. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:31
steentje
steentje is offline
Citaat:
Marcade schreef:
.. heu .. dat .. is .. dus die vriend .. die je toen .. gezoend had .. toen je nog met die andere had?

Njah nou dan is het niet snel meer he want je hebt toch al gezoend met hem; en .. dergelijke .. .. *zucht*
is idd die vriend jah...maar kvind t nog snel!
Oud 04-03-2003, 19:52
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik dacht uit eerder posts op te maken dat je niks met hem wilde??
Maar goed, ik denk dat je zelf het beste weet wanneer je klaar bent voor een nieuwe relatie. Ik hoop wel dat je ex het een beetje goed opvat. Of hebben jullie geen contact meer?
Ow en niet te veel naar andere mensen luisteren... je voelt het zelf wel.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:46
Thomas
Thomas is offline
Ik heb eerst 23 maanden een vriendin gehad. De tussepoos totdat ik een nieuwe (huidige) vriendin kreeg was ruim een maand. Niet echt bijzonder lang dus.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 05:43
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Je bent toch vreemd gegaan. Dus je had het zelf kunnen verwachten. Rare reacties krijg je toch wel. En je ex zou nu waarschijnlijk ook dingen gaan vermoeden. Hij zou je wel misschien vraag of je was vreemdgegaan als hij dat niet al gedaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 05:44
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
steentje schreef:
is idd die vriend jah...maar kvind t nog snel!
Als je het te snel vind moet je het niet doen. simpel
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 09:05
steentje
steentje is offline
mijn ex weet nog van niets en dat wil ik graag zo houden. En hij kan er ook niet achter komen aangezien hij ver weg woont en hij geen conrtact heeft met iemand hier. Ik heb nog regelmatig contact met hem ja.

en ik wilde idd eerst niets met hem, maar blijkbaar nou wel want kben helemaal verliefd!

gelukkig is mijn beste vriend veel makkelijker met alles en die wil net zo rustig aan doen als ik wil en geeft me alle tijd die ik nodig heb. Dus ik zie wel hoe het gaat, maar aantrekken wat andere zeggen zal ik toch wel blijven doen.
Oud 05-03-2003, 09:42
Marcade
Marcade is offline
Ik ben het met Angeles eens.

Gewoon rustig aan doen. Gewoon in de relatie groeien, klaar. Doen samen wat je leuk vind en goed bij voelt.

..

Als ik die goede vriend zou zijn, trouwens, zou het me wel ietsiepietsie zorgen baren, dat jij dus in je vorige relatie 'vreemd' bent gegaan, en dat verzwegen hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 10:24
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik snap niet dat je het niet gewoon verteld. maar dat zal wel aan mij liggen. Reacties erover krijg je toch wel. maar iig have fun
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten