Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik dacht uit eerder posts op te maken dat je niks met hem wilde??
![]() Maar goed, ik denk dat je zelf het beste weet wanneer je klaar bent voor een nieuwe relatie. Ik hoop wel dat je ex het een beetje goed opvat. Of hebben jullie geen contact meer? Ow en niet te veel naar andere mensen luisteren... je voelt het zelf wel. |
![]() |
|
mijn ex weet nog van niets en dat wil ik graag zo houden. En hij kan er ook niet achter komen aangezien hij ver weg woont en hij geen conrtact heeft met iemand hier. Ik heb nog regelmatig contact met hem ja.
en ik wilde idd eerst niets met hem, maar blijkbaar nou wel want kben helemaal verliefd! gelukkig is mijn beste vriend veel makkelijker met alles en die wil net zo rustig aan doen als ik wil en geeft me alle tijd die ik nodig heb. Dus ik zie wel hoe het gaat, maar aantrekken wat andere zeggen zal ik toch wel blijven doen.
|
Ik ben het met Angeles eens.
Gewoon rustig aan doen. Gewoon in de relatie groeien, klaar. Doen samen wat je leuk vind en goed bij voelt. .. Als ik die goede vriend zou zijn, trouwens, zou het me wel ietsiepietsie zorgen baren, dat jij dus in je vorige relatie 'vreemd' bent gegaan, en dat verzwegen hebt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Vraagje Lychee | 3 | 11-02-2009 23:05 | |
De Kantine |
Het grote ctrl+v topic #67 TopDrop | 500 | 31-08-2007 16:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2 Miracle | 499 | 21-08-2006 11:07 | |
Lifestyle |
Tattoo-vraagjes.. Janneke1 | 63 | 01-03-2003 21:27 | |
Seksualiteit |
de eerste keer, na hoeveel tijd? jonguh17 | 58 | 23-12-2002 23:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oplossing(en) tegen puistjes NaSgIrL | 46 | 05-06-2002 13:43 |