Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 14:43
Verwijderd
14 rood hoi allemaal,

ik heb een probleem, de laatste tijd heeft mijn vriendin vaak ruzie met haar ouders eerst dacht ik dat dat maar af en toe was maar nu wordt het steeds vaker, ze heeft nu al een paar keer gezegd dat ze van huis zou weg lopen haar ouders zeggen dan ook gewoon dat ze dat dan maar doet, ik heb haar altijd al proberen te helpen met succes dan ging het weer goed met haar en haar ouders maar nu wordt het steeds erger de ouders vinden dat ik er me eigenlijk niet meer mee mag bemoeien maar ik heb al bijna 2 jaar met haar en begin het nu niet meer leuk te vinden dat ze steeds ruzie heeft, wie weet wat ik nu het best kan doen, is er misschien een site ofzo daar over please help mij!!! groetjes bart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 14:45
Bright Halo
Bright Halo is offline

Waarover gaan de ruzies?
Oud 04-03-2003, 14:50
Verwijderd
Deze site, duh

Ja, idd, waarover gaan de ruzies? Misschien kun je zelf wel de oorzaak wegvagen, dan los je het probleem dus vanuit de kern op. De oorzaak zou eventueel bij je vriendin kunnen liggen. Als je dan zorgt dat je vriendin zich voortaan anders gedraagt is het probleem snel opgelost. Ligt het bij de ouders dan zou je je vriendin kunnen adviseren bij het praten met haar ouders over het probleem.

Suc6

P.s.: Verwijder dat andere topic ff.
Met citaat reageren
Kinshi
Kinshi is offline
Ik weet niet of je dit wat vindt hoor maar toch vertel ik het even. Je vriendin kan een keer echt weglopen naar jou bijvoorbeeld. Maar dan een soort onderduiken. Dus als haar ouders bellen niet zeggen dat ze bij jou is. Waarschijnlijk worden haar ouders dan zo bezorgd dat ze wel actie gaan ondernemen. Jouw vriendin kan dan terug naar huis en dan beseffen haar ouders weer hoeveel ze van haar houden. MAAR dit is niet de beste manier. Misschien kunnen jullie met haar ouders samen gaan praten over een oplossing want ruzie is niks
Verwijderd
ze gaan over vanalles en nog wat, echt om de onbenulligste dingen dan zegt ze bevoorbeeld iets en dan vatten haar ouders dat dan weer sagerijnig op en dan gaat het weer helemaal mis ik heb een hele tijd gezegd: als ze boos worden doe dan nix ga daar niet op in maar op een gegeven ogenblik ging het helemaal mis,
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:53
Verwijderd
ja maar als zij naar mij toe loopt door de week moet ze wel ver lopen nee ze wil dan naar een vrouw lopen die helpt haar en een paar andere meiden elk jaar met carnaval want ze is ook dansmarieke vandaar daar loopt ze dan heen zegt ze maar ze zegt ook dat ze dan nooit meer terug wil, ze belde vanmiddag ook al dat ze weer ruzie had, en dat haar ouders hadden gezegd dat als ze weg liep dat dat dan het einde van haar leven was voor deze familie en dan maar bij iemand anders introk dat maakte haar ouders niet uit.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:04
Kinshi
Kinshi is offline
Ik snap niet hoe jouw vriendin het thuis uithoudt Volgens mij kan ze daar echt beter weg, ook al is ze dan niet meer beter bij haar ouders. Heb jij geen mogelijkheid dat zij bij jou intrekt?
Oud 04-03-2003, 15:17
Verwijderd
Dan heb je echt een probleem ja. Ik denk ook dat ze dan beter uit huis kan gaan (niet weglopen, gewoon weggaan), zodat ze na een tijdje misschien weer bij hen in kan gaan wonen. Of er moet echt iets rigoureus veranderen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 10:56
Verwijderd
ik ben gister naar mijn vriendin gegaan, en nu was ik er wel en deden haar ouders heeel aardig heel raar, ook toen zij er bij was, ik vindt dit een beetje raar ik heb hun ook gevraagd waarom ze vaak ruzie hebben, ze zeiden dat het een meningsverschil vaak was waar hun dochter dan op inging toen vroeg ik dat later aan haar en dat bleek niet zo te zijn zij maakte volgens haar er altijd een probleem van, maar haar ouders doen nu weer heel aardig, ik heb het gevoel dat ze morgen of overmorgen weer vette ruzie hebben en dat ze dan bij thuis weer is na school tijd, vindt ik niet erg maar het moet een keer stoppen, dit is niet leuk zo...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten