Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 15:43
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
ik hoor hier veel mensen over photoshop en zie al die tekeningen, maar was is dat voor een programma.
ik zou er graag mee willen werken...
is dat een programma die je moet kopen of staat hij al op je computer, ik hoor het graag...

kuzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2003, 17:29
Verwijderd
Het staat niet automatisch op je pc... je zult het moeten kopen. Volgens de regels mag ik niet zeggen dat je het kunt downloaden, dus doe ik het ook niet.

Het is een programma waarin je tekeningen, foto's ed. kan bewerken en maken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 09:45
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
'Staat het al op je computer...' was het maar zo, das een goeie.

Dat is een professioneel programma dat ongeveer € 2500 kost. Ik heb het van Kazaa gedownload, heb daarna ook wat boeken over Photoshop gekocht en geleend bij de bib. Het is niet zo eenvoudig, je moet er wel voor leren. Maar uiteindelijk kan je ook wat.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:02
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
ok dank je wel, download het wel, doe ik bij veel programma's en ja zal niet zomaar op de computer staan maar ja paint stond er ook op dus het zou kunnen.

doejj

p.s heet dat programma dan ook gewoon photoshop??
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
S@nder schreef:
'Staat het al op je computer...' was het maar zo, das een goeie.

Dat is een professioneel programma dat ongeveer € 2500 kost. *censuur*, heb daarna ook wat boeken over Photoshop gekocht en geleend bij de bib. Het is niet zo eenvoudig, je moet er wel voor leren. Maar uiteindelijk kan je ook wat.
Dat is overdreven :\ 600 euro. En over de illegale download acties zeggen we hier niks. :\
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:48
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dat is overdreven :\ 600 euro. En over de illegale download acties zeggen we hier niks. :\
Ok, ik wist de prijs ook niet precies. Over illegale downloadacties gesproken, ik gaf geeneens een link waar het direct te downloaden is. En het gebruik van Kazaa is ook niet strafbaar. Vanwaar die voorzichtigheid?

Als antwoord op het PS'je: Ja, het programma heet ook gewoon Photoshop. De meest recente versie is 7.0.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
S@nder schreef:
Ok, ik wist de prijs ook niet precies. Over illegale downloadacties gesproken, ik gaf geeneens een link waar het direct te downloaden is. En het gebruik van Kazaa is ook niet strafbaar. Vanwaar die voorzichtigheid?

Omdat kazaa misschien niet strafbaar is, maar photoshop daar downloaden wel. Je hebt niet voor niets serials nodig. Ik kan niet zeggen dat ik het zelf niet doe (kom nou, 600 gulden ) maar dit is een forum waar je die illegale dingen niet mag bespreken. Helaas, af en toe, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 14:07
S
S is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Omdat kazaa misschien niet strafbaar is, maar photoshop daar downloaden wel. Je hebt niet voor niets serials nodig. Ik kan niet zeggen dat ik het zelf niet doe (kom nou, 600 gulden ) maar dit is een forum waar je die illegale dingen niet mag bespreken. Helaas, af en toe, maar toch.
600 euro .

Maar je kunt ook de studenten-versie kopen, deze is helemaal niet zo duur.

Maar het meest voor de hand liggendst is natuurlijk downloaden.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 21:44
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
ik heb hem gekocht, illustrator ook, coreldraw ook en director, flash en indisign ook
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 21:47
SpAwNy
SpAwNy is offline
Ik gebruik het ook.. egt een fijn programma als je veel met plaatjes etc bezig bent...

klikken !
Oud 04-03-2003, 13:18
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
het bleek al op mijn computer te staan, me vader had het al gedownload een keer photoshop 7.0

maar tog bedankt
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 13:41
Type
Type is offline
Citaat:
<(-_-)> schreef:
het bleek al op mijn computer te staan, me vader had het al gedownload een keer photoshop 7.0

maar tog bedankt
en nu komt het grootste probleem: ermee leren omgaan...

Ik wens je succes
Reageren

Regels voor berichten