Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
sigaren zijn top, vooral oud kampen en justus van maurik noblesse. ik vind het echt veel lekkerder als sigaretten, alleen vinden mensen je altijd aso als je in het openbaar een sigaar opsteekt, omdat er gelijk een rookgordijn ontstaat, terwijl ik sigaretten eigenlijk veel meer vind stinken
|
Yup. Sinds een jaar ofzo. Qua merken heb ik mezelf nog niet erg ontwikkeld, omdat er niet vaak de gelegenheid is een sigaar te roken. Thuis kan het niet, en in veel cafe's lijkt het iets te patserig. Ik neem meestal een sigaar als we uit eten gaan, erg lekker bij een Espresso.
Ik heb het lieftst een wat grotere sigaar. Een corona van bijvoorbeeld Balmoral. Cigarillos vind ik wat te scherp, ik rook geen sigaretten en ben dus niet veel 'gewend' ![]() |
![]() |
|
![]() |
Philly's sweet!!! Natuurlijk wel een geeltje wiet erin
![]() Ik rook eigenlijk alleen blunts omdat ik sigaren roken nutteloos vind, het is wel lekker maar voor het geld heb ik het er niet voor over. Maar blunts koop ik best vaak, blunts vind ik nl ook meer voor speciale gelegenheden, dus niet doordeweeks maar wel bijna elke vrijdag omdat er dan wel altijd een feestje is of dergelijks ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik wou stoppen met roken ben ik overgegaan op sigaren (zou gezonder zijn), enmet succes want het stoppen is gelukt. Een sigaartje op z'n tijd is lekker, maar dan wel echt op z'n tijd, want dan geniet ik er echt erg van.
En tja... een blunt gaat er idd ook wel in.
|
iok hou ook wel vaneen goed sigaartje. moet je die van balmoral eens proberen. en dan wel de corona's die zijn lekker dik en 3 kwartier rookplezier. en lekker dat ze zijn. 10 voor 8,40 beetje prijzig maar wel heel lekker genieten
|
Ik rook ook sigaar.
Mijn favoriet is de : Davidoff Moutain Cadet no 1. Verder de oud kampen, en vooral sigaren uit honduras,La perla Cuba is ook super! heb niet graag wilde havana's Ik heb binnekort gala, en wil met stijl aankomen,natuurlijk mooie smoking,mooie partner, nu nog een geweldige sigaar. Hebben jullie tips?? Prijs maakt niet uit! Wel een super sigaar! Groeten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Sigaren HeyIkBenTobbe | 1 | 13-04-2010 18:36 | |
Drugs & Alcohol |
Sigaren. Verslavend? en t.o.v. sigaretten? geestelijk minder of meer? trophus | 6 | 24-11-2007 21:37 | |
Drugs & Alcohol |
Overstap sigaretten naar sigaren. Wie kan me informeren? herby | 34 | 17-04-2005 13:50 | |
Drugs & Alcohol |
roken.... cupesoup | 189 | 24-11-2004 16:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Sigaren Satrapold | 36 | 17-06-2004 10:37 | |
Drugs & Alcohol |
Sigaren Williams | 26 | 06-09-2003 08:17 |