Ik heb dit boek een dag of 1, 2 geleden gelezen, en ik vond het een heel leuk en goed boek. Hier en daar een beetje "vage" of "moeilijke" taal, maar verder toch leuk.
Jammer dat het zo dun was, had makkelijk een dikke pil van 500 bladzijden kunnen zijn, nu leek het zo snel opgelost. of eigelijk ook niet natuurlijk
voor de mensen die het boek niet hebben gelezen/kennen:
het gaat over Rex en Saskia die samen op vakantie gaan, bij een pompstation gaat Saskia wat te drinken kopen, maar komt niet meer terug. Rex zoekt haar lange tijd (= een paar jaar) maar vind haar niet terug en begint iets met Lieneke. Uiteindelijk komt de ontvoerder naar hem toe als hij voor de zoveelste keer een zoekactie begint. Lemorne (de ontvoerder) wil hem laten weten wat hij met Saskia heeft gedaan als hij hetzelfde ondergaat als zij. Rex stemt toe, voor hij het weet word hij verdoofd met chloroform. Als hij weer wakker word is het donker om hem heen, en licht hij in een kist. Hij weet op dat moment dat hij levend is begraven.
Daar ongeveer eindigd het boek. Het is dus een soort oneindig verhaal, Lemorne zal steeds opnieuw naar de nabestaanden toegaan en ook heb levend begraven.
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die dit boek ook hebben gelezen en wat jullie er van vonden?