Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is t behoorlijk duur maar je doet er wel langer mee.
|
![]() |
Mafheid ---> Ayahuasca wordt wel door Indianen gebruikt, maar niet als "brainwashmiddel". (in dat stuk dat waarnaar je doorlinkt wordt het ook op een andere manier bedoeld. ik heb het echt over "blaco" maken van iemand, niet het tot een dieper zelfinzicht komen (waarbij je oude ego 'sterft').
Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 00:07. |
![]() |
|
![]() |
Waaah dude van ayahuasca ga je vet spacen o wat spacede ik hard gister en toen ik 35 pillen en drie flessen wodka ophad, moest ik gewoon kotsen hoe kan dat nou? Maar m'n vrienden kijken nu wel tegen me op hahah vooral omdat ze op straat m'n maag gingen leegpompen en toen ik die maaginhoud opeiste om naog een keer vaag van te worden en het werkte ook nog!
Zo beter birthmark? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kun je misschien zeggen waarom? Ik bedoel als je de naam van iets noemt hoeft toch niet meteen iedereen het te gaan uit proberen. ![]()
|
![]() |
T is een hier algemeen voorkomende plant waar al ZO VEEL ongelukken mee zijn gebeurd ( zelfs doden) en mensen die het nooit te boven zijn gekomen en in psychiatrische behandeling moesten, met name mensen die deze 'fabeltjes' niet geloofden, dat ik het echt niet ga posten. Genoeg info over te vinden. Zoek maar als je het graag wil weten.
Harrie : Jah sorry meer was er niet... |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zat ff over doornappel te lezen wow die shit lijkt me TE erg
Een vriend zwierf rond over een slagveld waar duizenden gesneuvelden lagen te stinken terwijl er ook nog enkele zwaar gewonden kreunend rondkropen. Weer een ander veranderde in een wild zwijn en kroop knorrend rond op handen en knieën, terwijl hij zand, eikels en takken vrat. Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef. bron: uit je bol
|
![]() |
Hahah inderdaad jullie hebben gelijk en de verantwoordelijkheid voor het noemen ervan
![]() |
![]() |
|
Ja, Uit je Bol is over t algemeen niet echt objectief en volledig, hoewel ze wel zo willen overkomen.
Ze schrijven bijvoorbeeld heel vrolijk over de vliegenzwam, zonder er bij te zeggen dat als je daar iets te veel van eet het dodelijk kan zijn.
|
![]() |
|
|