Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 14:23
phoebe
phoebe is offline
met carnaval ging ik op stap, en opeens kwam er een jongen bij onze groep staan. Hij begon wat met mij te flirten en ik flirte gewoon terug, toen begonnen we te dansen en al snel stonden we te zoenen. We hebben het er nti over gehad of het voor 1 avond was of voor een langere periode, hij heeft me wel toegevoegd bij msn.
Ik weet niet meer heel goed hij eruit ziet, maar vriendinnen zeggen dat hij niet erg knap was, maar ik weet het niet meer zeker. Ik weet wel dat hij superlief voor me was!
Wat moet ik hiermee???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 14:25
Miss Helena
Miss Helena is offline
spreek n paar x met m op msn, als dat bevalt ga je n x naar de bios ofzo. al zou ie niet de knapste zijn, zoals je vriendinnen zijn so what? jij moet m leuk vinden, zij niet en uiterlijk is niet t belangrijkste.
Oud 03-03-2003, 14:50
poesiefox
poesiefox is offline
Als hij superlief was voor je, wat wil je dan nog meer?
Oud 03-03-2003, 14:51
Doopy
Doopy is offline
just give it a shot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:02
Sithan
Sithan is offline
Je vriendinnen zijn jou niet, misschien vind jij m naast dat ie zo lief is ook wel onwijs knap...
dus inderdaad give it a shot en kom dan tot een besluit in plaats van je mening te baseren op die van iemand anders...
Oud 03-03-2003, 15:19
Kinshi
Kinshi is offline
Misschien is zijn foto vragen wel handig? Dan weet je ten minste weer hoe hij eruit zag. Maar bedenk dat uiterlijk niet alles is!! Gewoon gezellig gaan chatten op msn en dan nog eens een keertje afspreken... als dat niks wordt kan je ook gewone vrienden worden
Oud 03-03-2003, 15:21
Verwijderd
kijk
niet superknap kan ook wel betekenen dat ie er fatsoenlijk uitziet of gewoon leuk ofzo.

Gaat om innerlijk toch
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:16
Unexplained
Unexplained is offline
Dan spreek je toch gewoon een keer af om elkaar beter te leren kennen?

Het was carnaval, waarschijnlijk zaten jullie beide onder de alcohol. Probeer eens in nuchtere staat een afspraakje, misschien is het wel een eikel, weet jij veel, of wellicht de prins op het witte paard.

Aan een afspraakje maken gaan niet zoveel mensen dood.
Oud 03-03-2003, 17:35
faith666
faith666 is offline
Carnaval is nog niet voorbij!!!
Misschien zie je hem vandaag of morgen nog wel in de stad, vraag aan je vrienden oftie het wle zeker is en ga er gewoon voor! Als hij nog een avondje wil heb je sowieso wat meer zekerheid als je hem mee uit wil en wil hij niet.....jammer voor je maar wees niet bang dat je afgaat, het is niet voor niets carnaval!
Oud 03-03-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Kinshi schreef:
Misschien is zijn foto vragen wel handig? Dan weet je ten minste weer hoe hij eruit zag. Maar bedenk dat uiterlijk niet alles is!! Gewoon gezellig gaan chatten op msn en dan nog eens een keertje afspreken... als dat niks wordt kan je ook gewone vrienden worden
Ik zou dus GEEN foto vragen als ik jou was!!! staat wel een beetje raar he? ik weet dat ik met je heb staan zoenen maar hoe zie je er eigenlijk uit? heb je een foto?
Ik zou wel zoiets hebben van stelde wel weinig voor dan voor jou... of ik zou al onzeker worden omdat ik zou denken die moet wel erg bezopen geweest zijn.. misschien had ze me anders niet eens gezoend....
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 13:00
Miss Helena
Miss Helena is offline
idd, GEEN foto vragen; helemaal fout.
Oud 05-03-2003, 13:14
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
II_Duce schreef:
Das niet bij iedereen zo....
lullig genoeg nie nee
Oud 05-03-2003, 14:50
whizzer
whizzer is offline
ga gewoon wat met em chatten......., als je em leuk vind spreek je wat af ofzow..., en inderdaad, GEEN foto vragen!
Oud 05-03-2003, 15:10
Verwijderd
je gaat toch niet voor het uiterlijk, voor het innerlijk: je koopt toch ook geen pak melk voor de buitenkant je koopt het pak melk toch voor de melk toch????
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
bartya schreef:
je gaat toch niet voor het uiterlijk, voor het innerlijk: je koopt toch ook geen pak melk voor de buitenkant je koopt het pak melk toch voor de melk toch????
Ik weet niet. Persoonlijk zie ik toch liever een fris en schoon pak melk met zo'n fleurig plaatje van een gezonde sterke koe erop staan dan een oud verkronkeld grijs pakje met een label 'melk' erop. Ook al hebben ze dezelfde inhoud.

Maar ik ben ook kritisch wat consumptiemiddelen betreft
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:16
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
bartya schreef:
Toch wel, koop jij een pak melk met een grote zwarte veeg erop of pak je er eentje die nog schoon is????
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:17
Doopy
Doopy is offline
en ze kunnen dus van auto's grote vierkante saaie grijze machienes maken?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:19
Verwijderd
ja oke dan heb je gelijk maar bekijk het dan eens van het princiepe je koopt een pak melk eigenlijk wel voor de melk niet van; goh wat een leuk pak laat ik die eens kopen, snap je wat ik bedoel!!??
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
bartya schreef:
ja oke dan heb je gelijk maar bekijk het dan eens van het princiepe je koopt een pak melk eigenlijk wel voor de melk niet van; goh wat een leuk pak laat ik die eens kopen, snap je wat ik bedoel!!??
Is dat zo?

Als je een leuk meisje ziet bij het uitgaan ofzo, denk je dan niet ook van "hey die ziet er leuk uit" *?*

Van het innerlijk weet je dan nog lang niks af namelijk..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:25
Verwijderd
ja oke dat is wel zo maar je snapt wel wat ik bedoel dat je niet voor alleen het uiterlijk gaat, als je een leuk meisje ziet ga je er wel opaf maar als je met haar praat en haar innerlijk bevalt je niet ga je er niet zo snel mee verder.... toch?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
bartya schreef:
ja oke dat is wel zo maar je snapt wel wat ik bedoel dat je niet voor alleen het uiterlijk gaat, als je een leuk meisje ziet ga je er wel opaf maar als je met haar praat en haar innerlijk bevalt je niet ga je er niet zo snel mee verder.... toch?
En dus loop je voorbij aan de meisjes die je niet zo aantrekkelijk vindt, want hen zal je niet beter leren kennen. Zoveel voor dat mooie innerlijk wat toch niet wordt ontdekt.

Mijn punt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:30
Verwijderd
nou als je een minder 'mooi' meisje tegen komt kan je toch ook nog mee gaan praten dat maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:22
Crimson Death
Crimson Death is offline
Het gaat helemaaaal niet om het innerlijk, dat is romantisch gezeik
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 00:32
Verwijderd
Citaat:
bartya schreef:
nou als je een minder 'mooi' meisje tegen komt kan je toch ook nog mee gaan praten dat maakt niet uit.
Ja, alleen dat doen mensen niet.

Ook als ik van plan ben om 'zomaar met een meisje te gaan praten' dan kies ik eentje uit die er lekker en lief uitziet. Sorry, maar het oog wil ook wat. Ontken dat, en je ontkent zo ongeveer alles wat jou mannelijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 07:35
Crimson Death
Crimson Death is offline
Ja, Paul, maar daar wil ik geen relatie mee, en ik ben innerlijk ook vervelend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten