Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 18:00
Commondude
Commondude is offline
Een maand geleden ontmoette ik een heel leuk meisje op de vereniging. Diezelfde avond dat ik haar ontmoette gingen we echter al zoenen. En de volgende keren dat ik haar zag ook. Ook gingen we de volgende week een strandwandeling maken, en gezellig wat slenteren drinken in Amsterdam. Ze keek altijd zo naar me alsof ze verliefd op me was, ook handje strelen en kussen en dergelijke.

Met valentijnsdag had ik haar een kaartje gestuurd. Later, toen ik haar weer zag op de vereniging deed ze raar. Ik dacht naja, misschien komt het doordat ze denkt dat ik verliefd op haar ben door het valentijnskaartje wat ik gestuurd had (ik was namelijk niet verliefd) en daar dus van geschrokken was, en zich geclaimed voelde. Later op de avond kwam ze gelukkig naar me toe. Ik vroeg hoe het nou zat tussen ons. Ze zei: "Ik vind je wel leuk maar wil geen relatie met je.". Ik zei: "Ik ben ook niet verliefd op je". Toen vroeg ze waarom ik een kaartje had gestuurd. Ik zei: Gewoon om aardig te zijn. Zij zei: Oh ok. Niet lang daarna zoenden we weer.

We zijn daarna nog een paar keer bij elkaar op bezoek geweest wat wel gezellig en knus was. Maar ik wilde haar geen gevoel geven dat ik haar claim ofzo dus ik heb haar anderhalve week niet gezien, en haar niet gebeld. Met mijn verjaardag stuurde ze een sms-je met 'hartelijk gefeliciteerd'. Oh, ze was me dus niet vergeten dacht ik. Want ik heb wel vaak aan haar gedacht maar belde niet om haar niet te claimen, want ze had in mijn ogen duidelijk aangegeven dat ze niet verliefd was en vrij wilde zijn.

Nu de volgende dag kom ik op de vereniging en daar was ze ook. Ze stond bij een groepje meiden en ik ging er even bijstaan om haar gedag te zeggen. Maar ze negeerde me volkomen! Naja toen voelde ik me al kut. Later kwam dat meisje gewoon langs en deed me weer compleet negeren! (ik was wel met een vriendin aan het praten). En toen kwam ze nog een keer langs met haar jas en ging ze naar huis zonder de hele avond ook maar iets tegen mij gezegd te hebben!

Wie kan haar gedrag verklaren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2003, 18:09
Bounce
Bounce is offline
Misschien denkt ze dat jij haar leuk vind. Echt verliefd bent. En daardoor denkt ze dat ze maar beter even afstand kan houden. Ik weet ook niet hoor..zoiets zou het kunnen zijn..Suc6 ermee!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:13
Commondude
Commondude is offline
Waarom zou ze denken dat ik verliefd ben? Ik heb dat wel aangegeven geloof ik zo. Elke keer als zij ook op het pand was liet ik haar ook met rust en ging gewoon met andere vriendinnen praten.

En ook heb ik haar anderhalve week met rust gelaten. Ik heb wel goed genoeg aangegeven dat ik niet verliefd ben of wel? Als zij dat weet, en zij is ook niet verliefd zoals ze zegt, dan kan ze toch wel aardig doen en ff een praatje met me maken? En niet compleet negeren?

Dit kwetst mij namelijk omdat ik haar heel lief vind.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:20
Bounce
Bounce is offline
Misschien kan je even over de sms of mail vragen waarom ze zo deed? ik zou het anders ook niet weten...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:56
lieve
lieve is offline
Ja, ik zou ouk nie meteen weten wat er met haar is!?
Strange situation!?!?!

Ik zou inderdaad ook eens een mailtje of een berichtje sturen!?
Of waarom eens niet bij haar langs gaan om te praten?!

Good luck !
Oud 07-03-2003, 19:12
Bright Halo
Bright Halo is offline
Vrouwen zijn problematisch (dit is een major understatement). Het kan zijn dat ze werkelijk veel voor je voelt, maar geen contact met je opnam in de hoop dat jij dat wel zou doen.

Jij deed dit niet en zij voelt zich gekwetst en was misschien al bezig jou uit haar hoofd te zetten. Ik krijg hier echt zo'n warm fuzzy feeling van

Een wijze les die te leren valt is dat je altijd je gevoel moet volgen. Als je dus aan haar denkt en haar wil zien, neem dan gewoon contact met haar op!! Ga er niet bij nadenken, want dat doet de vrouwelijke helft al meer dan genoeg

Doe gewoon wat je hart je ingeeft. Wil je haar weer zien? Zorg er dan voor! Geef niet direct op, maar probeer haar bijvoorbeeld te bellen. Of stuur haar nog een kaartje, of bloemen.

Als je maar in je achterhoofd houdt wat je wil. Ga dus geen halve dingen doen, want dat loopt altijd fout af.
Oud 07-03-2003, 19:27
Commondude
Commondude is offline
Dat is inderdaad een optie, want ze deed me wel een sms-je sturen waarin ze me feliciteerde.

Maar aan de andere kant had zij ook al duidelijk aangegeven dat ze niet verliefd was, maar mij alleen een heel leuke jongen vond. Daarom wide ik niet opdringerig zijn.

Misschien vindt ze me helemaal niet leuk meer en wil niks meer met me te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:34
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Commondude schreef:
Dat is inderdaad een optie, want ze deed me wel een sms-je sturen waarin ze me feliciteerde.

Maar aan de andere kant had zij ook al duidelijk aangegeven dat ze niet verliefd was, maar mij alleen een heel leuke jongen vond. Daarom wide ik niet opdringerig zijn.

Misschien vindt ze me helemaal niet leuk meer en wil niks meer met me te maken hebben.

Is er iets uit je verleden wat ze van haar vriendinnen gehoord kan hebben?

Anders zou ik niet weten waarom ze je opeens niet meer leuk zou vinden.

Moet je me toch eens uitleggen waarom je staat te zoenen met iemand op wie je niet verliefd bent. En het dan nog glashard zeggen ook. Van mij had je allang een klap voor je kanis gekregen. Of ben ik nou ouderwets?

Trouwens, wat niet is kan komen, maar als je zo moeilijk gaat doen komt het er zeker niet van.

Go for it, het ergste wat je kan overkomen is dat je een blauwtje loopt. Nou en.
Oud 07-03-2003, 19:50
Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
Commondude schreef:

De twijfel druipt er echt vanaf bij jou. Wat zei ik nou net over niet nadenken?

Jij vindt haar heel lief en zij vindt jou een hele leuke jongen. Jullie hebben samen een leuke tijd gehad en ze kwam verliefd over. Dat ze geen relatie met je wil kan aan zoveel dingen liggen. Voor hetzelfde geldt voelt ze zich gebruikt omdat jij met haar zoent en haar een valentijnskaartje stuurt, maar tegelijkertijd zegt dat je het niet erg vindt dat het niks wordt, omdat je niet verliefd bent. Het kan ook zijn dat ze al de hele tijd aanvoelt dat jij niet verliefd bent en daarom geen relatie met je wil. Er is van alles mogelijk.

Je gedraagt je ook niet logisch man!

Wil je iets met haar of niet? Maak duidelijk kenbaar wat je wil. Voor een meisje is het alles behalve leuk als ze iets voelt voor een jongen en hij met haar omgaat omdat hij het wel leuk vindt, maar er verder niks bij voelt.
Oud 07-03-2003, 20:50
Commondude
Commondude is offline
'k Heb ff gebeld maar zij zei dat ze geen kans had om ff tegen me te praten omdat er steeds iemand anders met mij ging praten.

Verder heb ik nog gevraagd of ze nog iets wilde afspreken, maar dat wil ze niet, maar ik vind het prima zo.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:56
amelie18
amelie18 is offline
als ze een echt meisje is loopt ze (heel dom) hard to get te spelen. heb het ook wel eens gedaan, natuurlijk niet erg handig. gewoon in meegaan, uiteindelijk zal ze wel laten blijken wat ze wil, echt waar!
veel succes, komt vast goed!
Reageren

Regels voor berichten