Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 23:02
Verwijderd
Vorige week was hij voor de derde keer gestraft door Ajax, omdat hij zich niet aan de clubafspraken hield. (hij moest praten met sponsors).
Vandaag heeft hij het helemaal verpest voor zichzelf. Hij gaat voor de rest van het seizoen naar het tweede. De reden hiervoor was dat hij in een interview aangaf dat hij vond dat hij niks fouts had gedaan en dat hij daarom zijn excuses ook niet heeft aangeboden aan Koeman. Maar die dag daarvoor had Koeman het met Mido uitgepraat en had Mido zijn excuses aangeboden, volgens Koeman en Beenhakker.

Wat denken jullie van deze straf? Hoe zal het verder met Mido gaan bij Ajax?
En wie wordt reservespits achter Zlatan?

Zelf denk ik dat er behalve de sponsorzaak, nog wel wat andere kleine dingetjes liepen met Mido. Anders lijkt het me een beetje een erg strenge straf. Maar het is wel duidelijk met hem: hij is (nog) geen goede prof. Anders wordt je niet 4x binnen anderhalf jaar uit de selectie gezet. Van mij part mag hij nu vertrekken hoor, dit schiet niet op. Vervanger gaat voor dit seizoen wel een probleem worden, omdat er niemand meer uit het buitenland mag worden gehaald. Enige mogelijkheid binnen de club lijkt met Ajax2-speler Jamal Akachar. Maar of die goed genoeg is, vraag ik me af.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2003, 23:38
Verwijderd
Het is idd erg dom van Mido. Toen hij gekocht was van AA Gent, was het al duidelijk dat hij 'zo'n typetje' was, met z'n ferrari enzo. Maar toen kon hij het nog goedmaken, omdat hij regelmatig scoorde. Nu is Zlatan echter in topvorm en zit hij op de bank. Hij zal moeten bewijzen en dat doe je niet op deze manier.

Ik vind het daarom ook dom dat Ajax Machlas heeft verhuurd. Ik heb het eigenlijk altijd al de beste spits van Ajax gevonden (als hij gewoon elke wedstrijd speelt, is hij volgens mij beter dan Zlatan). Maar ja, ook hij zal aan het eind van het seizoen wel weggaan.

Ik denk dat Ajax een nieuwe spits gaat kopen. Als ze slim zijn doen ze geen talent (die hebben ze al in Zlatan), maar net als Feyenoord: koop een ervaren man. De Rotterdammers deden dit met Bombarda en vooral met van Hooijdonk.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:59
Krugdinho
Krugdinho is offline
Boukhari of Litmanen maar dat zijn geen echte centrumspitsen...
bovendien is Litmanen geblesseerd en is de transfermarkt gesloten dus andere spits halen kan ook niet.
Oud 01-03-2003, 01:30
Diesel
Diesel is offline
Leo Beenhakker heeft net via een telefoongesprek, tijdens het NOS sportjournaal (herhaling), bekend gemaakt dat Mido's toekomst er niet goed uitziet bij Ajax.

Zelf heb ik Mido nooit echt goed gevonden. Zlatan is in tegenstelling tot Mido niet arrogant en is technisch veel verder. Van mij mag Mido gewoon weg. Koeman kan toch niet werken met types als Mido (wie wel?).

Ajax heeft op dit moment, zoals Bosdwerg al zei, een ervaren spits nodig, om in ieder geval dit seizoen goed af te ronden (en de CL-league natuurlijk). Zelf denk ik vooral aan de Zweed Markus Allbäck, een geboren spits die het erg goed kan vinden met Zlatan.
Oud 01-03-2003, 11:32
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik vond na de eerste verbanning op 20/02 dat ze hem nog wel een kans konden geven en dat was ook gebeurd, ik dacht die heeft nu wel geleerd van zin fouten, alles ok. Weet je.

Maar na dit incident vind ik het beter dat ze hem maar in Egypte houden en dan in de zomer verkopen ofzo. Want hij is gewoon ongehoorzaam en ontzettend arrogant. Koeman heeft weinig regels, niet zoals Adriaanse, maar aan die paar moet je je toch houden. Als je dat niet kan, rot dan maar op.
Oud 01-03-2003, 19:06
RayMania
RayMania is offline
Ja, eigen schuld van hem

Vond hem altijd wel een aardige spits, laatste tijd niet maar wat wil je als je steeds wordt verwijderd uit het 1e

En ik denk als Sikora terugkomt dat het dan:

Sikora - Zlatan - Mandy

wordt ...
Oud 01-03-2003, 19:09
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
RayMania schreef:

En ik denk als Sikora terugkomt dat het dan:

Sikora - Zlatan - Mandy

wordt ...
Andersom, Van der Meyde op rechts en Sikora op links.
Oud 01-03-2003, 19:13
Roberto15
Roberto15 is offline
Nando Rafael was een uitstekende spits geweest... stom dat hij geen werkvergunning kreeg
Oud 02-03-2003, 02:59
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik snap dat niet zo. Zo'n figuur als een Mido verdient bakken met geld en kan dan nóg niet het vermogen opbrengen om te doen wat gevraagd wordt. Stompzinnig.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:16
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
wat dachten jullie van een terugkeer van gerald sibon naar ajax?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:56
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef:
wat dachten jullie van een terugkeer van gerald sibon naar ajax?
beetje te laat, hij heeft net een contract getekent bij Heerenveen.

Ook is hij mislukt in Amsterdam
Oud 02-03-2003, 10:59
Verwijderd
Sibon komt uit de Engelse Second Division.
Was daarvoor niet goed genoeg voor Ajax.
Dus zal zeker niet goed genoeg zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:39
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Sibon komt uit de Engelse Second Division.
Was daarvoor niet goed genoeg voor Ajax.
Dus zal zeker niet goed genoeg zijn denk ik.
Idd
Oud 02-03-2003, 11:49
vreselijke fout
Ze hebben het over Dennenboom van Heerenveen bij studio sport.

Beperkte speler maar kan wel in het centrum en op links van de voorhoede

Maar Dennenboom is toch een Rotterdammer?
Oud 02-03-2003, 16:57
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hmmz... allemaal vreemd... Mido werd toch terug gehaald naar Ajax met hangende pootjes van Ajax???
Oud 02-03-2003, 17:06
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Hmmz... allemaal vreemd... Mido werd toch terug gehaald naar Ajax met hangende pootjes van Ajax???
Hoe bedoel je???? Naar ajax, van ajax??
Oud 02-03-2003, 17:41
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Hoe bedoel je???? Naar ajax, van ajax??
Dat die hangende pootjes van Ajax waren... Om Mido terug te halen naar Ajax... :/
Oud 02-03-2003, 19:10
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Dat die hangende pootjes van Ajax waren... Om Mido terug te halen naar Ajax... :/
hehe, ok.

Maar nee, dat was volgens mij niet zo. De spelersgroep had geen bezwaar tegen een terugkomst van Mido en dus luisterde Koeman. En zo kwam hij terug. Nu heeft hij het verbruit.
Oud 02-03-2003, 19:12
Krugdinho
Krugdinho is offline
Als ze slimmen zijn proberen ze Michael Mols te halen,maar die heeft gezegt in nederland alleen nog maar voor fc utrecht te spelen.
Oud 04-03-2003, 08:51
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Als ze slimmen zijn proberen ze Michael Mols te halen,maar die heeft gezegt in nederland alleen nog maar voor fc utrecht te spelen.
+ Micheal Mols is over de 30 en als Ajax over 2 seizoenen Zlatan Ibrahimovic verkoopt hebben ze weer niets.
Denneboom lijkt me een goede, was eerst niet echt fan van em, maar dit seizoen heeft ie wel een paar keer indruk op me gemaakt. Een grote sterke spits, Nederlands, heeft een actie in huis en is jong. Maar denk niet dat Heerenveen hem zomaar laat gaan.
Oud 04-03-2003, 12:53
karamba
karamba is offline
Citaat:
Souljah schreef:
+ Micheal Mols is over de 30 en als Ajax over 2 seizoenen Zlatan Ibrahimovic verkoopt hebben ze weer niets.
Denneboom lijkt me een goede, was eerst niet echt fan van em, maar dit seizoen heeft ie wel een paar keer indruk op me gemaakt. Een grote sterke spits, Nederlands, heeft een actie in huis en is jong. Maar denk niet dat Heerenveen hem zomaar laat gaan.
Ik ben wel een fan van jonge voetballers. Ik vind ook dat ajax verder moet gaan met de jeugd en dan vooral Nederlanders. Denneboom is dus een jonge speler en ook nog Nederlander maar hij past denk ik niet in het Ajax systeem. Het is niet iemand die een neusje voor de goal heeft. Ajax moet een man halen voor de doelpunten niet voor de actie's! Daarvoor hebben ze al genoeg mensen op het middeveld lopen. Een echt diepe spits. Hebben ze dan ook echt nix uit de eigen jeugd? Die passen toch het best in het systeem en aangezien ze ook nog uit de eigen omgeving komen voetballen ze echt met het hart!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:00
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
addy schreef:
Ik ben wel een fan van jonge voetballers. Ik vind ook dat ajax verder moet gaan met de jeugd en dan vooral Nederlanders. Denneboom is dus een jonge speler en ook nog Nederlander maar hij past denk ik niet in het Ajax systeem. Het is niet iemand die een neusje voor de goal heeft. Ajax moet een man halen voor de doelpunten niet voor de actie's! Daarvoor hebben ze al genoeg mensen op het middeveld lopen. Een echt diepe spits. Hebben ze dan ook echt nix uit de eigen jeugd? Die passen toch het best in het systeem en aangezien ze ook nog uit de eigen omgeving komen voetballen ze echt met het hart!!!!
Kwame Quansah en voormalig taxichaffeur Akachar komen dan het dichtst in de buurt. Koeman heeft al gezegt dat hij Akachar niet rijp acht voor Ajax 1. Van Quansah weet ik dat hij heel veel scoorde in de Ajax jeugd en dat hij nu in Belgie speelt(GBA volgens mij). Dus misschien gaat koeman Quansah een kans geven en laten we dan hopen dat het geen 2e Hose is.
Oud 04-03-2003, 14:09
Tha-Fonzzz
Tha-Fonzzz is offline
Dr zal vast in Zimbabwe of weet ik veel wat voor vaag land nog wel één of andere topspits rondlopen, waar geen hond ooit van gehoord heeft en die Ajax in de gaten houdt. Zal vast wel goed komen, al is het dan wel weer de zoveelste aankoop.
Het zal denk ik echter wel moeten, in de jeugd lopen volgens mij niet zoveel goeie spitsen rond. Akachar vind ik nix. Tja en dan...
Ryan Babel (Iemand die weet of hij goed genoeg is?...)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:19
karamba
karamba is offline
Koeman gaf ook al aan dat hij niemand uit de eigen jeugd meer wou halen dit seizoen, hij had met de jong, schneider en seedorf immers al de besten uit jong ajax gehaald. Quansah schijnt goed te spelen in België. Misschien een die Seol van Anderlecht. Als we het toch over de belgische competitie hebben... Dan hebben alle drie de topclubs koreaantjes in huis. Maar om er echt serieus aan na te denken denk ik dat een keer een Nederlandse echt amsterdamse spits goed zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 01:14
Verwijderd
Kijk, ik ben voor ajax hoor, maar ik zie toch liever zlatan voetballen dan mido....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 13:10
INViCTuS
INViCTuS is offline
Bye bye Mido!

Terecht dat ie weg is stomme aap!

Ben je 20 en mag je in de selectie van ajax 1?

Dom bezig toch?

Achja boeien wat kan mij dat ajax ook verotten
Oud 05-03-2003, 16:03
Souljah
Souljah is offline
Aan voetbalonline vertelt mido doodleuk dat het zeer waarschijnlijk is dat ie volgend seizoen in nou camp speelt, een hele rits topclubs zit achter hem aan(volgens hem dan) maar hij wil naar barca.

bron
Oud 05-03-2003, 16:08
vreselijke fout
SUPERTIP: Geloof nooit iets dat op voetbalonline staat
Oud 05-03-2003, 16:15
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ajax wil Rick Hoogendorp huren van RKC voor de rest van het seizoen.
Oud 05-03-2003, 18:44
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ajax wil Rick Hoogendorp huren van RKC voor de rest van het seizoen.
RKC wilt alleen verkopen. Deal gaat niet door stond ook op internet.
Misschien ruil Mido - Hoogendorp voor de rest van het seizoen?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:38
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
RKC wilt alleen verkopen. Deal gaat niet door stond ook op internet.
Misschien ruil Mido - Hoogendorp voor de rest van het seizoen?
Haha!
Ze zien er al vanaf, RKC wil alleen verkopen en ajax wil ni kopen...
Oud 07-03-2003, 10:29
Souljah
Souljah is offline
Mido vertrekt waarschijnlijk op huurbasis naar Celta de Vigo voor de rest van het seizoen

Bron
Oud 07-03-2003, 10:38
Verwijderd
hmm..ik dacht dat je niet meer kon transfereren op dit moment van de UEFA.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:14
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
hmm..ik dacht dat je niet meer kon transfereren op dit moment van de UEFA.
"Obviously all markets are closed bus as we understand it there is a ruling in Spain which allows clubs to bring in a player outside the national league"
Reageren

Regels voor berichten