Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ook is hij mislukt in Amsterdam ![]()
||
Citaat:
|
![]() Beperkte speler maar kan wel in het centrum en op links van de voorhoede ![]() Maar Dennenboom is toch een Rotterdammer? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar nee, dat was volgens mij niet zo. De spelersgroep had geen bezwaar tegen een terugkomst van Mido en dus luisterde Koeman. En zo kwam hij terug. Nu heeft hij het verbruit.
||
![]() |
Citaat:
Denneboom lijkt me een goede, was eerst niet echt fan van em, maar dit seizoen heeft ie wel een paar keer indruk op me gemaakt. Een grote sterke spits, Nederlands, heeft een actie in huis en is jong. Maar denk niet dat Heerenveen hem zomaar laat gaan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Dr zal vast in Zimbabwe of weet ik veel wat voor vaag land nog wel één of andere topspits rondlopen, waar geen hond ooit van gehoord heeft en die Ajax in de gaten houdt. Zal vast wel goed komen, al is het dan wel weer de zoveelste aankoop.
Het zal denk ik echter wel moeten, in de jeugd lopen volgens mij niet zoveel goeie spitsen rond. Akachar vind ik nix. Tja en dan... Ryan Babel (Iemand die weet of hij goed genoeg is?...) |
![]() |
|
![]() |
Koeman gaf ook al aan dat hij niemand uit de eigen jeugd meer wou halen dit seizoen, hij had met de jong, schneider en seedorf immers al de besten uit jong ajax gehaald. Quansah schijnt goed te spelen in België. Misschien een die Seol van Anderlecht. Als we het toch over de belgische competitie hebben... Dan hebben alle drie de topclubs koreaantjes in huis. Maar om er echt serieus aan na te denken denk ik dat een keer een Nederlandse echt amsterdamse spits goed zou zijn.
|
![]() |
|
![]() |
Aan voetbalonline vertelt mido doodleuk dat het zeer waarschijnlijk is dat ie volgend seizoen in nou camp speelt, een hele rits topclubs zit achter hem aan(volgens hem dan) maar hij wil naar barca.
bron
||
Citaat:
Ze zien er al vanaf, RKC wil alleen verkopen en ajax wil ni kopen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers en berichten deel VI Ketjing | 500 | 10-05-2005 12:06 | |
Vrije tijd |
UEFA Cup Finale (19 Mei): Valencia CF - Olympique Marseille Verwijderd | 29 | 19-05-2004 22:55 | |
Vrije tijd |
Transfers & geruchten deel II Uitgeluld | 500 | 27-04-2004 05:54 | |
Vrije tijd |
Mido's vervanger TimTaylor | 58 | 10-06-2003 10:27 | |
Vrije tijd |
Column Derksen VI The Senna Fan | 12 | 10-03-2003 20:04 | |
Vrije tijd |
Spits Mido(ajax( wil vertrekken) Krugdinho | 26 | 17-09-2002 22:06 |