Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 14:07
aloverboy
aloverboy is offline
heey mensen!!

uik heb ee paar vraagjes!! over... telekinese en over een ''gave''
mijn moeder heeft samen meet hara moder ooit verschijningen gezien in hun oude huis... die hbben het niet aan mijn oma haar zus vertelt en op een dag kwam die zus er mee dat ze ook verschijningen had gezien op dezelde plek naast de trap.
toen mijn oma en moeder zijn verhuist uit dat huis is het huis nooit meer bewoont geweest wat bleek nou.... er hebben al verschillende mensen gewoont maar die mensen hebben er nooit langer als 1 jaar gewoont... dit was en raar voorval 1

2e...
snd ik op zoek ben naar wat dingen rond (witte) magie zoijn er vreemde dingen gebuert.. 1x is mijn deur zomaar op slot gegaan zonder dat er iemand in de kamer was en de sleutel zat in de kamer met het raam dicht!!!
vlak nadat ik een boek over witte magie had geleend bij de bieb en een boek over zwarte is er al een familie lid overleden ( de zus van mijn oma van die verschijning)

wij hebben thuis ook een spel met tarrot kaarten liggen waar ik absoluut niet aan mag kome van mijn moeder waarom wet ik niet ! en als ik het pak dan voel ik een soort spanning.

3e ik weet bijna altijd als er iemand belt wie het is en dit heeft mijn moeder ook...
ik probeer veel dingen te begrijpen en te doen zoals telekinese... ( wat waarschijnlijk in de familie zit) ik heb 1x het ligt uit gekregen met mijn gedacht maar daarna had ik zo'n hoofdpijn dat ik een week ben thuisgebleven!!!

wie kan mij helpen hier mee?? wt heeft dit te betekenen!!
en hoe kan ik het verder ontwikkelen??

gr alOvErBoY!
Advertentie
Oud 18-02-2002, 14:52
watermannetje
watermannetje is offline
misschien ben je gewoon paranormaal begaaft, daar kan ik je niet bij helpen, als je daar hulp voor wilt moet je naar iemand die er verstand van heeft en er een opleiding voor heeft gedaan ofzo om paranormaal begaafte mensen te helpen
suc6 in elk geval
kussies
Oud 18-02-2002, 16:04
Digger3
Digger3 is offline
Tot nu toe, behalve dat je je eigen licht uit kan doen, geen bijzonder dingen hoor. En niets om je druk over te maken. Luister gewoon naar je moeder wat betreft de kaarten. Ze zal daar vast wel een goede reden voor hebben en die aan jou vertellen als de tijd daar is.

Het overlijden van een familie-lid hoef je zeker niet tot jezelf te betrekken. Het is zeker niet zo dat jij daar schuld aan kan hebben (als er al iemand schuldig aan is) alleen door het lezen van een boek.

Verder zou ik je adviseren, gewoon lekker veel te lezen, zodat je weet wat je doet en ook wat de mogelijke consequenties zijn van alles. Ontwikkel jezelf!

An it harm none, do as ye will
Oud 19-02-2002, 17:16
ConnX
ConnX is offline
creepy
Oud 19-02-2002, 18:39
Soullar
Soullar is offline
hehe vind je het gek dat je die koppijn kreeg?

is niet zo gek hoor je spande je gedachten zo erg in (laat me raden, bij/tussen je voorste lobben?) dat je echt koppijn ervan kreeg en dat zal wel minder worden als je vaker je zo inspant

ikzelf vind het altijd wel een bevestiging van mijn actie heb ook drie dagen koppijn gehad toen ik de röntgen foto van de tandarts tot 3x toe deed mislukken (jeej weer een half jaar uitgesteld het trekken van me verstandskiezen)

maar oefening baart kunst... probeer het te oefenen zou ik zeggen met kleine dingtjes, zoals een krant laten bewegen of je gordijnen komt vanzelf aan de grote dingen toe, hoop ik zelf ook nog eens te kunnen beinvloeden

succes

Regels voor berichten