| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en...1/10 lichtsnelheid kan Nasa-(rommel) wel halen ok ok de technologie is er ze moet alleen ff zo'n ding bouwen en dat noch terwijl dat aparaat een groot "zeil" erachter heeft van de grootte van de staat Texas....
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Marnin jij denkt niet na
ten eerste, de mensheid bestaat relatief erg kort, en de technologische ontwikkelingen kwamen pas enkele honderden jaren geleden op gang stel nou dat er ergens een buitenaards ras bestaat dat bijvoorbeeld 10.000 jaar langer bestaat dan de mens, en hun technologische ontwikkelingen kwamen net zo snel op gang als bij ons. Dan lopen ze dus ook 10.000 jaar voor! en als je ziet wat wij allemaal al voor elkaar gekregen hebben in korte tijd, dan is het erg aannemelijk dat er buitenaardse rassen bestaan met zeer geavanceerde technologie! ten tweede: ooit gehoord wan worm-gaten? je kunt deze kort omschrijven als teleports: zeer korte routes om enorme afstanden te overbruggen in het heelal. Dit is geen vaag gelul, want ik heb er een artikel over gelezen in de kijk, en met iets meer technologie zou het mogelijk moeten zijn om wormgaten op te zoeken en ermee naar andere uithoeken van het heelal te gaan! en... ik heb ook gelezen over wetenschappers die hebben berekend dat er miljoenen planeten in het heelal zijn met dezelfde omstandigheden als op de aarde: leven dus... [Dit bericht is aangepast door gna (17-08-2001).]
|
|
|
|
Weet iemand misschien hoe UFO's eruit zien van ver af? want ik had er (denk ik) net eentjuh gezien. Het leek op een ster, maar hij vloog gewoon "vooruit" en toen was ie ineens verdwenen..... waz kei raar (of ut was een vliegtuig
) maar ik hoorde nix en vliegtuiden zie je toch nie van zo ver af? ::???::
|
|
||
|
Citaat:
Wat ben jij een eigenwijs kereltje. |
||
|
|
|
|
[QUOTE]Marnin schreef:
(om maar eens een praktich voorbeeld te geven, hoe moet je in godsnaam sturen als je zo snel gaat) Sturen met een voertuig is een menselijk begrip. En het leven op buitenaardse planeten is waarschijnlijk totaal niet menselijk en komt absoluut niet overeen met het menselijk bestaan. Daar moet iedereen wel ff rekening mee houden. Als iemand een alien omschrijft dan heeft het vaak een hoofd, armen, benen, ogen en nog meer menselijke uiterlijke kenmerken. Maar waarschijnlijk heeft een alien helemaal niet een van die menselijke kenmerken. |
|
|
|
|
|
ik heb een keer vaag iets gezien.
Was vreemd zwart hoekig ding in lucht met platte bodem... en vloog retesnel weg ik denk dat ik een f-111 heb gezien. Jeweetwel die amerikaanse stealthvliegtuigen, maar het was zowiezo vaag
|
|
||
|
Citaat:
ow en hebben jullie wel eens de aurora gezien, niet de aurora borealis hoor ![]() soullar [Dit bericht is aangepast door Soullar (21-08-2001).]
|
|
|
|
ooit wel eens wat over graancirkels gehoord?
nou, de meeste zou je min of meer kunnen verklaren (dat ze wel door mensen zijn gemaakt) maar volgens mij zijn de aliens het zat dat hun bestaan steeds ontkend wordt, kijk maar eens naar deze recent gemaakte cirkel: http://www.rumormillnews.net/cgi-bin....pl?read=10722
|
|
|||
|
uhm ik ga hier leuk discussie punten aanhalen tegen marnins beweringen
maar ik geef dr wel gelijk ik geloof ook niet al te veel in ufos :-) niettemin :Citaat:
) en ach evolutie komt op t zelfde neer .. evolutie gaat over aanpassing .. wie weet zweeft daar in de ruimte iets rond dat zich zo aanpast dat t helemaal geen zuurstog of voeding nodig heeft alleen licht van kleine sterren en eens in de duizend jaar een aanraking met materie .. of dat geen intelligent leven kan zijn .. waarom niet ? wie bepaalt wat intelligent is anyway .. je moet t proberen niet als mens te bekijken ( wat natuurlijk moeilijk is als mens :-)) kijk niet van we hebben zuurstof nodig om te leven dus zonder zuurstof geen leven .. wie weet bestaat er iets dat NIKS nodig heeft maar compleet zelfstandig is .. waarom niet excistence far exceeds imagination ! ( nog ff iets .. ze hebben er geen planeten omheen gezien maar wie zegt dat alle planeten dezelfde proporties of principes hebben .. wat van een planeet die alleen bestaat uit een grote bal geluidsgolven ? bevolkt duur golven die intelligent zijn .. dat kunnen ze vanaf hier nooit meten ... of een planeet kleiner als een atoom .. natuurkundig onmogelijk .. maar dan zou je er vanuit gaan dat we beseffen wat allemaal mogelijk is en wat niet )Citaat:
maar op elk punt valt wel wat te zeggen. wie zegt dat er niet meer mogelijkheden zijn dan een ruimteschip ? we kennen die mogelijkheden niet dus kunnen dat niet beseffen of in ons denken toepassen .. tuurlijk we kunnen gissen naar teleportatie maar das maar een fractie van de mogelijkheden.. das een ding. zelfs al hebben ze zoets als een ruimte voertuig dan kunnen ze nog andere methodes en energie bronnen toepassen als ons waardoor onze natuurkundige kennis niks van de snelheid of mogelijkheid kan bepalen .. .. een vliegtuig naar de middeleeuwen sturen wordt vaak vergeleken om dit te weerleggen maar dat zouden ze nog kunnen beseffen ze kennen t principe van vogels .. nee maar leg dan t principe van de telefoon communicatie is uit .. of nog beter internet en de mogelijkheid om in een paar seconde een programma van hier naar tokyo te sturen .. of t feit dat een chip zo groot als je pink een gigantische wereld van informatie kan bevatten.. probeer t voor de gein zelf te bevatten denk er maar eens goed overna namelijk :-) dan over hun manier van denken ... een mens zou t niet doen 20 jaar reizen heen om ff je te laten zien en dan 20 jaar terug maar wie zegt dat 20 jaar lang voor ze is ? wie zegt dat ze niet verstoppertje met ons spelen ( moeten ze perse serieuze afgezanten zijn .. wie zegt uberhaupt dat ze een politiek systeem hebben ..) wie weet wat t nog meer kan zijn misschien is dr iets hier wat ze eens in de 40 jaar nodig hebben om te overleven ( net als walvissen die af en toe adem moeten halen boven water.) .. zelfde met t van dat ze niet bang voor ons hoeven zijn .. wie weet hebben ze geen wapens waarom moeten ze zich bewust zijn van oorlog .. of goed en kwaad in t algemeen misschien is er wel meer als goed en kwaad .. wat wij niet beseffen en hun beseffen t principe goed en kwaad weer niety t komt allemaal op t zelfde neer .. je denkt te veel vanuit jezelf. in t algemeen .. je met buitenaards leven bemoeien is nutteloos probeer t niet te beseffen als je iets als een ufo ziet .. leuk voor je maar t heeft geen nut te onderzoeken want je komt er niet uit want je bent een mens .. nothing more nothing less pff wat een verhaal zeg daar had ik zin in (ik hou van filosoferen enzow ) ps: ik probeer je hier niet af te kraken hoor gewoon discussie punten aanhalen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
, zou denk ik er ook over.(BTW, NASA maakt zich zo'n btje ook schuldig aan "te menselijk denken" (denken is ook al menselijk ), ze zeggen bijvoorbeeld dat er geen leven op Mars is, of zelfs niet op de maan, maar hoe kunnen wij dat weten? Hoe zou je ooit kunnen bevatten wat leven voor een "alien" betekent? Er zijn geen goede levensomstandigheden zeggen ze ook. Bullshit! Hoe kan je nou weer weten wat een "alien" nodig heeft om te leven?)
| Advertentie |
|
|
|
|