Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2001, 16:04
girl1
girl1 is offline
hai allemaal!!

Ik ben zelf bes wel geinteresseerd in ufo's enzo, je hoort er zoveel van dat mensen er 1 hebben gezien (of zelfs ontvoerd zijn) dan kan het toch niet meer onecht zijn? Ikheb zelf nooit een ufo gezien..
Maarja mijn vraagje dhuss :
geloven jullie in ufo s
hebben jullie er weles 1 gezien??

tnx laters kuzzies
Advertentie
Oud 04-08-2001, 16:15
d-chicken
d-chicken is offline
Ik heb nog nooit een ufo gezien, alleen mensen uit amerika schijnen die dingen te zien
Oud 04-08-2001, 16:20
Marnin
Marnin is offline
Je hebt ook veel gekken die beweren dat ze napoleon zijn en dat gelooft ook niemand.

maar ik zal even serieze bewijzen geven waarom ik denk dat UFO 's hier niet vliegen

ten eerste zijn heel veel foto's vals, zijn de meeste meldingen betrekkleijk eenvoudig te verklaren bijv, weerballon,vliegtuig,wolk,enz

ten tweede de dichtsbijzijnde ster staat 1 lichtjaar en 1,5 lichtjaar verderop.
op die eerste denken ze niet dat er leven is, want hij heeft geen planeten zolas aarde erond cirklelen. maar laten we even stellen dat de wezens bestaan en ze op 2 lichtjaar afstand wonen. (dat is naar heelal maatstaven echt ontzettend dichtbij, hoor, dus waarschijnlijk wonen ze echt veel, veel verder, maar goed)

de lichtsnelheid kunnen ufos natuurlijk nooit halen en erg dichtbij komen zullen ze ook niet (om maar eens een praktich voorbeeld te geven, hoe moet je in godsnaam sturen als je zo snel gaat)
stel ze zijn erg intelligent en ze halen een tiende van de lichtsnelheid (wat ik erg betwijfel want dat is nog 30.000 km per seconde) dan zijn ze dus 20 jaar onderweg
dan zijn ze hier aangekomen. is het dan logisch dat ze alleen maar een beetje rond gaan vliegen en zich niet aan ons laten zien en vervolgens weer 20 jaar terug?
ze hoeven niet bang voor ons te zijn, want als ze slim zijn om zo'n snel ruimteschip te bouwen hebben ze vast ook bommen die ons in een keer allemaal onschadelijk maken
Oud 04-08-2001, 20:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ja, ik heb een UFO gezien.

Sterker nog; ik heb er meerdere gezien.
Minstens 5 in totaal, dat heb ik te danken aan mijn extreem goede gehoor en zicht.
Ik zie en hoor veel zwakke dingen, die andere mensen helemaal niet merken.

Maar goed; ik heb heel wat research gedaan.
O.a. een generaal van de KLu (luchtmacht) gesproken, twee F-16 vliegers, en een luchtverkeersleider.

Probeer eens DUTCHMIL te bellen, in Nieuw-Milligen.
Hun nummer heb ik zo niet bij de hand.
Dat is het militaire verkeersleidingscentrum; zij controleren al het militaire verkeer, zorgen dat militaire vliegtuigen niet te dicht bij civiele toestellen komen.

Als je hun belt, even vragen of ze kunnen nakijken welke vliegtuigen er op dat moment op die plaats waren, waar jij die UFO hebt gezien.

Onthoud zo goed mogelijk hoe de UFO eruit zag, en waar er lichten zaten, in welke kleur.

En hoe snel de UFO ging, in welke richting.
Zo exact mogelijk de plaats, en tijd, liefst op seconden precies.

Als blijkt dat er geen luchtverkeer was op die plaats op de tijd dat jij de UFO zag, dan is het heel goed mogelijk dat het een UFO is.

Wat ik zelf meestal doe, is ook de luchtmachtbases bellen (Volkel, Twenthe, Leeuwarden).
Dan kan je nog evt. de Duitse en Belgische luchtmachten bellen, en vergeet niet de Amerikaanse luchtmacht in Duitsland.

Maar DUTCHMIL in Nieuw-Milligen begeleid al het militaire verkeer, dus ook Belgische/Duitse/Amerikaanse vliegtuigen als die boven Nederland komen.

Dit is dus mijn vaste procedure voor het vaststellen of een UFO buitenaards zou kunnen zijn.

(Een UFO = Unidentified Flying Object, hoeft dus niet buitenaards te zijn.)
Oud 04-08-2001, 22:36
wissie
wissie is offline
Ja, ik geloof ik Ufo's. Ik denk dat ik er 1 gezien heb maar ik kan dit natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen.

Oud 05-08-2001, 01:02
Verwijderd
daar heb je iig alvast een alien
Oud 05-08-2001, 15:13
$omeone
$omeone is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Als je het zo opvat heeft iedereen dat wel eens gezien denk ik de algemene betekenis is toch wel buitenaardse wezens.
Oud 07-08-2001, 17:15
Dreams
Dreams is offline
Citaat:
Marnin schreef:
seconde) dan zijn ze dus 20 jaar onderweg
dan zijn ze hier aangekomen. is het dan logisch dat ze alleen maar een beetje rond gaan vliegen en zich niet aan ons laten zien en vervolgens weer 20 jaar terug?
Hmmm mischien hebben aliens wel een ander besef van tijd, en duurt een jaar wel gevoelsmatig een seconde ofzo? (ik zeg niet dát, maar mischien) Dan zou het weer wél kunnen!
Oud 07-08-2001, 23:56
the-tsjoepai-johnny
the-tsjoepai-johnny is offline
Citaat:
Marnin schreef:
Je hebt ook veel gekken die beweren dat ze napoleon zijn en dat gelooft ook niemand.

maar ik zal even serieze bewijzen geven waarom ik denk dat UFO 's hier niet vliegen

ten eerste zijn heel veel foto's vals, zijn de meeste meldingen betrekkleijk eenvoudig te verklaren bijv, weerballon,vliegtuig,wolk,enz

ten tweede de dichtsbijzijnde ster staat 1 lichtjaar en 1,5 lichtjaar verderop.
op die eerste denken ze niet dat er leven is, want hij heeft geen planeten zolas aarde erond cirklelen. maar laten we even stellen dat de wezens bestaan en ze op 2 lichtjaar afstand wonen. (dat is naar heelal maatstaven echt ontzettend dichtbij, hoor, dus waarschijnlijk wonen ze echt veel, veel verder, maar goed)

de lichtsnelheid kunnen ufos natuurlijk nooit halen en erg dichtbij komen zullen ze ook niet (om maar eens een praktich voorbeeld te geven, hoe moet je in godsnaam sturen als je zo snel gaat)
stel ze zijn erg intelligent en ze halen een tiende van de lichtsnelheid (wat ik erg betwijfel want dat is nog 30.000 km per seconde) dan zijn ze dus 20 jaar onderweg
ze hoeven niet bang voor ons te zijn, want als ze slim zijn om zo'n snel ruimteschip te bouwen hebben ze vast ook bommen die ons in een keer allemaal onschadelijk maken
ok..ok.. (de zon ligt op 7 "lichtminuten" hier van af)

en...1/10 lichtsnelheid kan Nasa-(rommel) wel halen
ok ok de technologie is er ze moet alleen ff zo'n ding bouwen

en dat noch terwijl dat aparaat een groot "zeil" erachter heeft van de grootte van de staat Texas....
Oud 08-08-2001, 00:45
rockyj
rockyj is offline
Citaat:
the-tsjoepai-johnny schreef:
ok..ok.. (de zon ligt op 7 "lichtminuten" hier van af)

en...1/10 lichtsnelheid kan Nasa-(rommel) wel halen
ok ok de technologie is er ze moet alleen ff zo'n ding bouwen

en dat noch terwijl dat aparaat een groot "zeil" erachter heeft van de grootte van de staat Texas....
Dat ding zou nog niet helemaal werken als ze hem zouden bouwen, want die word door licht aangedreven en als ie zou gaan reizen zou ie uit het licht gaan en daardoor niet zo snel gaan.
Oud 17-08-2001, 21:41
gna
gna is offline
Marnin jij denkt niet na

ten eerste, de mensheid bestaat relatief erg kort, en de technologische ontwikkelingen kwamen pas enkele honderden jaren geleden op gang
stel nou dat er ergens een buitenaards ras bestaat dat bijvoorbeeld 10.000 jaar langer bestaat dan de mens, en hun technologische ontwikkelingen kwamen net zo snel op gang als bij ons. Dan lopen ze dus ook 10.000 jaar voor! en als je ziet wat wij allemaal al voor elkaar gekregen hebben in korte tijd, dan is het erg aannemelijk dat er buitenaardse rassen bestaan met zeer geavanceerde technologie!

ten tweede: ooit gehoord wan worm-gaten? je kunt deze kort omschrijven als teleports: zeer korte routes om enorme afstanden te overbruggen in het heelal. Dit is geen vaag gelul, want ik heb er een artikel over gelezen in de kijk, en met iets meer technologie zou het mogelijk moeten zijn om wormgaten op te zoeken en ermee naar andere uithoeken van het heelal te gaan!

en... ik heb ook gelezen over wetenschappers die hebben berekend dat er miljoenen planeten in het heelal zijn met dezelfde omstandigheden als op de aarde: leven dus...

[Dit bericht is aangepast door gna (17-08-2001).]
Oud 18-08-2001, 00:47
KevinWiccan
KevinWiccan is offline
Weet iemand misschien hoe UFO's eruit zien van ver af? want ik had er (denk ik) net eentjuh gezien. Het leek op een ster, maar hij vloog gewoon "vooruit" en toen was ie ineens verdwenen..... waz kei raar (of ut was een vliegtuig ) maar ik hoorde nix en vliegtuiden zie je toch nie van zo ver af? ::???::
Oud 18-08-2001, 08:39
allback
allback is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ja, ik heb een UFO gezien.

Sterker nog; ik heb er meerdere gezien.
Minstens 5 in totaal, dat heb ik te danken aan mijn extreem goede gehoor en zicht.
Ik zie en hoor veel zwakke dingen, die andere mensen helemaal niet merken.

Maar goed; ik heb heel wat research gedaan.
O.a. een generaal van de KLu (luchtmacht) gesproken, twee F-16 vliegers, en een luchtverkeersleider.

Probeer eens DUTCHMIL te bellen, in Nieuw-Milligen.
Hun nummer heb ik zo niet bij de hand.
Dat is het militaire verkeersleidingscentrum; zij controleren al het militaire verkeer, zorgen dat militaire vliegtuigen niet te dicht bij civiele toestellen komen.

Als je hun belt, even vragen of ze kunnen nakijken welke vliegtuigen er op dat moment op die plaats waren, waar jij die UFO hebt gezien.

Onthoud zo goed mogelijk hoe de UFO eruit zag, en waar er lichten zaten, in welke kleur.

En hoe snel de UFO ging, in welke richting.
Zo exact mogelijk de plaats, en tijd, liefst op seconden precies.

Als blijkt dat er geen luchtverkeer was op die plaats op de tijd dat jij de UFO zag, dan is het heel goed mogelijk dat het een UFO is.

Wat ik zelf meestal doe, is ook de luchtmachtbases bellen (Volkel, Twenthe, Leeuwarden).
Dan kan je nog evt. de Duitse en Belgische luchtmachten bellen, en vergeet niet de Amerikaanse luchtmacht in Duitsland.

Maar DUTCHMIL in Nieuw-Milligen begeleid al het militaire verkeer, dus ook Belgische/Duitse/Amerikaanse vliegtuigen als die boven Nederland komen.

Dit is dus mijn vaste procedure voor het vaststellen of een UFO buitenaards zou kunnen zijn.

Wat ben jij een eigenwijs kereltje.
Oud 19-08-2001, 12:42
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
[QUOTE]Marnin schreef:
(om maar eens een praktich voorbeeld te geven, hoe moet je in godsnaam sturen als je zo snel gaat)

Sturen met een voertuig is een menselijk begrip. En het leven op buitenaardse planeten is waarschijnlijk totaal niet menselijk en komt absoluut niet overeen met het menselijk bestaan. Daar moet iedereen wel ff rekening mee houden. Als iemand een alien omschrijft dan heeft het vaak een hoofd, armen, benen, ogen en nog meer menselijke uiterlijke kenmerken. Maar waarschijnlijk heeft een alien helemaal niet een van die menselijke kenmerken.

Oud 19-08-2001, 14:22
gna
gna is offline
de aliens waar dingen over bekend zijn, zijn ook redelijk menselijk hoor, benen, armen, hoofd...
Oud 19-08-2001, 16:07
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
gna schreef:
de aliens waar dingen over bekend zijn, zijn ook redelijk menselijk hoor, benen, armen, hoofd...
Maar dan hoeven ze niet direct allemaal zo te zijn en bovendien wie zegt dat dat allemaal waar is. Er zijn niet (of nauwelijks) bewijzen daarvan.

Oud 20-08-2001, 19:45
mainsupreme
mainsupreme is offline
ik heb een keer vaag iets gezien.
Was vreemd zwart hoekig ding in lucht met platte bodem... en vloog retesnel weg

ik denk dat ik een f-111 heb gezien. Jeweetwel die amerikaanse stealthvliegtuigen, maar het was zowiezo vaag
Oud 21-08-2001, 00:04
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
rockyj schreef:
Dat ding zou nog niet helemaal werken als ze hem zouden bouwen, want die word door licht aangedreven en als ie zou gaan reizen zou ie uit het licht gaan en daardoor niet zo snel gaan.

waar wou jij uit het licht gaan?

ow en hebben jullie wel eens de aurora gezien, niet de aurora borealis hoor

soullar

[Dit bericht is aangepast door Soullar (21-08-2001).]
Oud 21-08-2001, 21:36
gna
gna is offline
ooit wel eens wat over graancirkels gehoord?
nou, de meeste zou je min of meer kunnen verklaren (dat ze wel door mensen zijn gemaakt)
maar volgens mij zijn de aliens het zat dat hun bestaan steeds ontkend wordt, kijk maar eens naar deze recent gemaakte cirkel: http://www.rumormillnews.net/cgi-bin....pl?read=10722
Oud 27-08-2001, 16:55
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
uhm ik ga hier leuk discussie punten aanhalen tegen marnins beweringen maar ik geef dr wel gelijk ik geloof ook niet al te veel in ufos :-) niettemin :

Citaat:
Marnin schreef:

op die eerste denken ze niet dat er leven is, want hij heeft geen planeten zolas aarde erond cirklelen.
hier maken heel veel mensen een vreemde denkfout .. in dat iets perse als de aarde moet zijn om leven te hebben .. terwijl in wat je ook gelooft t onlogish is .. geloof je in god in dat geval denk je dan niet dat god zelfs machtig genoeg is om overal leven te creeeren of een alternatief op leven misschien ( probeer t niet te beseffen wat een alternatief op leven is want dat kunnen wij toch niet ) en ach evolutie komt op t zelfde neer .. evolutie gaat over aanpassing .. wie weet zweeft daar in de ruimte iets rond dat zich zo aanpast dat t helemaal geen zuurstog of voeding nodig heeft alleen licht van kleine sterren en eens in de duizend jaar een aanraking met materie .. of dat geen intelligent leven kan zijn .. waarom niet ? wie bepaalt wat intelligent is anyway .. je moet t proberen niet als mens te bekijken ( wat natuurlijk moeilijk is als mens :-)) kijk niet van we hebben zuurstof nodig om te leven dus zonder zuurstof geen leven .. wie weet bestaat er iets dat NIKS nodig heeft maar compleet zelfstandig is .. waarom niet excistence far exceeds imagination ! ( nog ff iets .. ze hebben er geen planeten omheen gezien maar wie zegt dat alle planeten dezelfde proporties of principes hebben .. wat van een planeet die alleen bestaat uit een grote bal geluidsgolven ? bevolkt duur golven die intelligent zijn .. dat kunnen ze vanaf hier nooit meten ... of een planeet kleiner als een atoom .. natuurkundig onmogelijk .. maar dan zou je er vanuit gaan dat we beseffen wat allemaal mogelijk is en wat niet )

Citaat:
Marnin schreef:

komt op t zelfde neer als t vorige je bekijkt t vanuit t standpunt van een mens .. too much science fiction , er zitten daaro vastgeen vulcans met punt oren ( hoewel ik best denk dat er wezens zullen zijn van ons soort materie en bewustzijn )..

maar op elk punt valt wel wat te zeggen.
wie zegt dat er niet meer mogelijkheden zijn dan een ruimteschip ? we kennen die mogelijkheden niet dus kunnen dat niet beseffen of in ons denken toepassen .. tuurlijk we kunnen gissen naar teleportatie maar das maar een fractie van de mogelijkheden.. das een ding.
zelfs al hebben ze zoets als een ruimte voertuig dan kunnen ze nog andere methodes en energie bronnen toepassen als ons waardoor onze natuurkundige kennis niks van de snelheid of mogelijkheid kan bepalen ..
.. een vliegtuig naar de middeleeuwen sturen wordt vaak vergeleken om dit te weerleggen maar dat zouden ze nog kunnen beseffen
ze kennen t principe van vogels .. nee maar leg dan t principe van de telefoon communicatie is uit .. of nog beter internet en de mogelijkheid om in een paar seconde een programma van hier naar tokyo te sturen .. of t feit dat een chip zo groot als je pink een gigantische wereld van informatie kan bevatten.. probeer t voor de gein zelf te bevatten denk er maar eens goed overna namelijk :-)
dan over hun manier van denken ... een mens zou t niet doen 20 jaar reizen heen om ff je te laten zien en dan 20 jaar terug
maar wie zegt dat 20 jaar lang voor ze is ? wie zegt dat ze niet verstoppertje met ons spelen ( moeten ze perse serieuze afgezanten zijn .. wie zegt uberhaupt dat ze een politiek systeem hebben ..) wie weet wat t nog meer kan zijn misschien is dr iets hier wat ze eens in de 40 jaar nodig hebben om te overleven ( net als walvissen die af en toe adem moeten halen boven water.) ..
zelfde met t van dat ze niet bang voor ons hoeven zijn .. wie weet hebben ze geen wapens waarom moeten ze zich bewust zijn van oorlog .. of goed en kwaad in t algemeen misschien is er wel meer als goed en kwaad .. wat wij niet beseffen en hun beseffen t principe goed en kwaad weer niety

t komt allemaal op t zelfde neer .. je denkt te veel vanuit jezelf.
in t algemeen .. je met buitenaards leven bemoeien is nutteloos probeer t niet te beseffen als je iets als een ufo ziet .. leuk voor je maar t heeft geen nut te onderzoeken want je komt er niet uit want je bent een mens .. nothing more nothing less

pff
wat een verhaal zeg daar had ik zin in

(ik hou van filosoferen enzow )
ps: ik probeer je hier niet af te kraken hoor gewoon discussie punten aanhalen
Oud 29-08-2001, 19:15
Revenant
Revenant is offline
Citaat:
KevinWiccan schreef:
Weet iemand misschien hoe UFO's eruit zien van ver af? want ik had er (denk ik) net eentjuh gezien. Het leek op een ster, maar hij vloog gewoon "vooruit" en toen was ie ineens verdwenen..... waz kei raar (of ut was een vliegtuig ) maar ik hoorde nix en vliegtuiden zie je toch nie van zo ver af? ::???::
Kan goed een vliegtuig zijn geweest, die verdween in een wolk...en het is heel normaal dat je dat vliegtuig niet van die afstand hoort.
Oud 02-09-2001, 11:55
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
pff
wat een verhaal zeg daar had ik zin in

(ik hou van filosoferen enzow )
ps: ik probeer je hier niet af te kraken hoor gewoon discussie punten aanhalen
Jep hier ben ik het mee eens. Ik wist alleen niej hoe dat te verwoorden
Oud 19-02-2002, 19:54
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Als UFO's met lichtsnelheid willen reizen doen ze dat. Ze hoeven echt niet daarvoor te sturen hoor slimpie.
Oud 20-02-2002, 11:12
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
t komt allemaal op t zelfde neer .. je denkt te veel vanuit jezelf.
in t algemeen .. je met buitenaards leven bemoeien is nutteloos probeer t niet te beseffen als je iets als een ufo ziet .. leuk voor je maar t heeft geen nut te onderzoeken want je komt er niet uit want je bent een mens .. nothing more nothing less
dat had ik nou net willen zeggen , zou denk ik er ook over.

(BTW, NASA maakt zich zo'n btje ook schuldig aan "te menselijk denken" (denken is ook al menselijk ), ze zeggen bijvoorbeeld dat er geen leven op Mars is, of zelfs niet op de maan, maar hoe kunnen wij dat weten? Hoe zou je ooit kunnen bevatten wat leven voor een "alien" betekent? Er zijn geen goede levensomstandigheden zeggen ze ook. Bullshit! Hoe kan je nou weer weten wat een "alien" nodig heeft om te leven?)

Regels voor berichten