Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 19:05
H3nk
H3nk is offline
Tis al een tijdje geleden maar goed ik zag dit forum ik denk toch ff navragen.
Ik ging n keer naar de kroeg met n maat en daar kwam ik een blowkikker uit mn klas tegen... ik stelde voor om eens een jointje te roken want dat had ik nog nooit gedaan.
We liepen de halve stad door al blowend en ik en mijn maat kregen ook een shot van die gast. Mijn maat lag elke keer te kotsen (minstens 10 keer die avond ) maar ik hoesten het meteen uit (beetje zwakke longen heb ik I guess).
Mijn maat moest er maar vanaf blijven maar ik ging verder met die gast. Ik heb in totaal 5 joints met m gedeeld waarvan een vrij zware maar ik voelde bijna niks! Hij zei dat ie compleet van de kaart was en aan zn ogen te zien geloofde ik dat wel.... maar ik voelde me alleen een beetje zwaar in het hoofd (wat wel een prettig effectje was) maar voor de rest dus niks.

Tlijkt me sterk dat het niet werkt ofzow bij mij.... mijn nichtje en neef zeiden ook dat ze het niks aan vonden.... zou het dan toch aan mij liggen??? Of moet ik compleet stoned zijn voordat het effect heeft?
Oud 08-03-2003, 19:06
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Eens flink inhaleren en de rook langer vast houden in je longen. Hou dat een joint vol en je zult misschien wel verschil merken....
Oud 08-03-2003, 19:07
H3nk
H3nk is offline
hmz toch maar nog n keer proberen.... was trouwens het verschil tussen hasj en wiet .... voordelen nadelen?
Oud 08-03-2003, 19:18
Wasp
Wasp is offline
Gebruik de zoekfunctie voor die vraag maar, H3nk.
't Verschilt per persoon.
Bij mij werkt wiet lachopwekkend, en uiteindelijk duf.
En hasj zweverig en opgewekt. (geen duf gevoel achteraf)
Oud 08-03-2003, 19:30
Verwijderd
Mijn eerste keren waren ook betekenisloos (eerste keer ook 6joints gerookt -> alleen slaperig). Het effect kwam pas na een 10tal keren. Probeer inderdaad de rook langer binnen te houden dan komt het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:47
Julian
Julian is offline
Beter inhaleren denk ik, moet je even aan wennen... maar na een tijdje word dat makkelijker
Dus de rook echt diep inademen, helemaal je longen in, daar even vasthouden en dan weer uitademen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 20:38
Droyd
Droyd is offline
Idd, ik inhaleerde ook niet zo goed...Tot ik eens echt mijn best deed...Het verschil was echt heel goed te merken
Oud 08-03-2003, 22:31
]{ing
]{ing is offline
[inhale]
[exhale]

hehe :>
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:19
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm, heeft een vriend van me ook. 7 joints, hij merkt er niks van. Terwijl iedereen knetter van mijn shots word (na ze eerst uitgehoest te hebben, muwaha ) voelt hij niks. He, vervelend
Oud 11-03-2003, 15:03
H3nk
H3nk is offline
nja ene persoon is er dus sneller door beinvloed dan de ander.... he verdomme ik moet weer zon langzame zijn! heb ik ook al met alchohol
Oud 12-03-2003, 10:56
machtigespa
machtigespa is offline
je eerste joint is nooit lekker, want je weet niet hoe het moet. dat komt pas na verloop van tijd. en koop geen voorgedraaide en draai ze zelf. kun je ze zo sterk maken als je zelf wil.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:36
very drunk driver
very drunk driver is offline
eerste keer hoest je alles uit en heeft de thc geen kans om in je bloed te komen als je het meer doet dan komt het vanzelf. probeer een waterpijp (kun je zelf maken) die komen niet zo hard in je keel aan als je niet te hard hijst en daarna overstappen op joints
Oud 13-03-2003, 20:14
H3nk
H3nk is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 13-03-2003 @ 19:36:
eerste keer hoest je alles uit en heeft de thc geen kans om in je bloed te komen als je het meer doet dan komt het vanzelf. probeer een waterpijp (kun je zelf maken) die komen niet zo hard in je keel aan als je niet te hard hijst en daarna overstappen op joints
Ja hahaha dat was ik toevallig van plan ja (na de proefwerk week wel ) maar ik moest alleen bij de shot alles uithoesten en als ik de rook érg lang binnenhield..... maar ja wat voor mij toen misschien "erg" lang was is eigenlijk normaal
Oud 13-03-2003, 21:19
Griller
Griller is offline
Citaat:
Parallel schreef op 09-03-2003 @ 11:19:
Hmm, heeft een vriend van me ook. 7 joints, hij merkt er niks van. Terwijl iedereen knetter van mijn shots word (na ze eerst uitgehoest te hebben, muwaha ) voelt hij niks. He, vervelend
Zulke shotjes , waarvan je moet hoesten?? Dat wil ik nog wel es zien

Ontopic:
Doe waterpijp! dat werkt!
Oud 13-03-2003, 21:34
Locke
Locke is offline
Eet het op
Reageren

Regels voor berichten