Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 09:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
the third reject from the left on the second shelf from above

please take this body cause it's on sale
please love this body
with all its ugliness and scars
love every line that has been drawn
during a heavy convulsion
be fond of every bruise it holds
and please take care of this bargain
it's been collecting dust upon the surface
for way too lang now
whipe the spiderwebs from my eye-lashes
just cause you love me
in all my imperfectness
i'm just a fucking joke
of that fucker they call god
but will you please at least laugh
i'm just a mistake
by an artist that was drunk
please drink me
please love this body
with the scratches and the scars
love the lungs that are covered in tar
from every relieving cigarette
so sickening but so precious, don't you know
love the heart inside the cripled body
kiss the tongue inside the blistered mouth
please treat this bargain like a queen
treat this whore like she's your dream
please love me with all you have to give
and please take it with the scars
and everything it carries
love the flurry of diseases
and the chocolate-sprinkles too
forget the face upon this head
and love me like i hoped you would

Hm. Ik heb dit forum een tijdje verwaarloosd, maargoed, ik ben terug, iemand suggesties / commentaar..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 10:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
up..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 13:15
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik denk dat je jezelf een beetje teveel afkraakt, maar behalve dat.. ik vind sommige stukjes erg mooi, maar misschien dat het als gedicht iets te lang is. Eigenlijk krijg ik bij het gedicht meer een 'songtekst-gevoel'... Indelen in strofes zou misschien sowiezo wat fijner lezen zijn. En ik krijg niet echt vat op je rijm, dan rijmt het weer wel, en dan rijmt het weer niet. Vooral op het eind, bij de laatste zin is het jammer dat het niet rijmt, heb het gevoel dat je er een sterker einde van zou kunnen maken. Ik vind het tweede deel, vanaf 'please love this body' tot 'treat this whore like she's your dream' het beste stuk
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef:
Ik denk dat je jezelf een beetje teveel afkraakt, maar behalve dat.. ik vind sommige stukjes erg mooi, maar misschien dat het als gedicht iets te lang is. Eigenlijk krijg ik bij het gedicht meer een 'songtekst-gevoel'... Indelen in strofes zou misschien sowiezo wat fijner lezen zijn. En ik krijg niet echt vat op je rijm, dan rijmt het weer wel, en dan rijmt het weer niet. Vooral op het eind, bij de laatste zin is het jammer dat het niet rijmt, heb het gevoel dat je er een sterker einde van zou kunnen maken. Ik vind het tweede deel, vanaf 'please love this body' tot 'treat this whore like she's your dream' het beste stuk
thnx
ik zal nog eventjes wat kritischer ernaar kijken..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:44
Anne
Anne is offline
Citaat:
wallflower schreef:
up..

Mag niet!
Kijk even in de announcement voor de regels.
Oud 07-03-2003, 20:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Anneee schreef:

Mag niet!
Kijk even in de announcement voor de regels.
sorry
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 14:20
Sundae
Sundae is offline
Ik ben niet zo'n Engels freak, halverwege haak ik meestal af. Maar jouw gedicht las ik helemaal uit, en dat zegt wel genoeg denk ik
Je bent trouwens wel erg negatief in je gedicht, en soms herhaalt het zichzelf een beetje...het imperfectness en mistake komt me iets te vaak terug (in verschillende woorden, zinnen...) Misschien dat je er iets positiefs over jezelf in kunt zetten.
En ik vind dat je het woord 'fuck' en 'fucker' wat vaak gebruikt...Niet dat ik niet tegen vloeken kan, maar voor de afwisseling zijn verschillende scheldwoorden ook wel leuk
Oud 08-03-2003, 14:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
*~annûh~* schreef:
Ik ben niet zo'n Engels freak, halverwege haak ik meestal af. Maar jouw gedicht las ik helemaal uit, en dat zegt wel genoeg denk ik
Je bent trouwens wel erg negatief in je gedicht, en soms herhaalt het zichzelf een beetje...het imperfectness en mistake komt me iets te vaak terug (in verschillende woorden, zinnen...) Misschien dat je er iets positiefs over jezelf in kunt zetten.
En ik vind dat je het woord 'fuck' en 'fucker' wat vaak gebruikt...Niet dat ik niet tegen vloeken kan, maar voor de afwisseling zijn verschillende scheldwoorden ook wel leuk
jah, je hebt wel gelijk, ik gebruik een beetje veel dezelfde woorden..
ik vind het nogal moeilijk iets positiefs over mezelf te zeggen, ik zie het allemaal niet zo.. maar daar ging het gedicht juist om, dat er nix leuk of aantrekkelijk is aan mij, maar of diegene tegen wie het gericht is daar alsjeblieft blind voor kan zijn.

Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 14:48
Sundae
Sundae is offline
Citaat:
wallflower schreef:
jah, je hebt wel gelijk, ik gebruik een beetje veel dezelfde woorden..
ik vind het nogal moeilijk iets positiefs over mezelf te zeggen, ik zie het allemaal niet zo.. maar daar ging het gedicht juist om, dat er nix leuk of aantrekkelijk is aan mij, maar of diegene tegen wie het gericht is daar alsjeblieft blind voor kan zijn.

Ik denk zeker dat veel mensen (waaronder ikzelf ) het gevoel herkennen in je gedicht
Oud 08-03-2003, 18:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
*~annûh~* schreef:
Ik denk zeker dat veel mensen (waaronder ikzelf ) het gevoel herkennen in je gedicht
daar ben ik blij om.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten