| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
hier vind je een lijstje met boeken over pendelen van uitgeverij Schors uit amsterdam. Ik geloof dat vooral het boek 'pendelen van z tot z' aan te bevelen valt. over tarot: ik heb gewoon in de winkel gekeken welke set kaarten mij met meeste aansprak en mij het beste lag..en ik ben er nog steeds erg tevreden mee ![]()
|
|
|
|
pendelen heb ik mezelf ook aangeleerd, sommige mensen leren het sneller dan andere 8)
hahaha, tja, pendelen en multiple-choice is een goeie combinatie ja 8) hehehhehe, 9,3 voor mijn engels luistertoets 8) terijl ik niet eens de helft heb gehoord 8) greetz, lady desdemoniah
|
|
|
|
[QUOTE]Lady Desdemoniah schreef:
pendelen heb ik mezelf ook aangeleerd, sommige mensen leren het sneller dan andere 8) hahaha, tja, pendelen en multiple-choice is een goeie combinatie ja 8) hehehhehe, 9,3 voor mijn engels luistertoets 8) terijl ik niet eens de helft heb gehoord 8) greetz, lady desdemoniah[/QUOTE cool, goed idee, alleen ik denk niet dat me docent het zo goed vind als ik de hele tijd met zo'n ding in me hand zit... en waarschijnlijk ga ik erug achter liggen... |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
vraagje aan christenen salacia | 52 | 16-01-2003 22:11 | |