Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo heb je er wel eens over nagedacht dat hij het misschien rot vindt om je ziek te zien liggen? Dattie dat niet kan aanzien ofzo.... kijk ik ken de hele geschiedenis vooraf niet... maar meteen afkraken.. hij stuurde toch wel berichten dus...
Wel vaag van die keer dattie met z'n maten naar cafe ging terwijl jij al beter was.. maar goed.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik lag helemaal niet voor dood zenne!
|
![]() |
heykes iedereen,
ik wou jullie gewoon de afloop laten weten! ![]() Ik ben vanmiddag bij hem thuis geweest, en hij zei dat hij me iets moest vertellen dat ik 'misschien'niet graag zou horen!!! ![]() ![]() ![]() Dus zijn we samen tot de conclusie gekomen om gewoon een einde te maken aan onze relatie( en raar maar waar hé, ik ben opgelucht,content,...) Ik heb nog wel ffkes bij hem thuis gezeten,en wij hebben lekker zitten kletsen over wat we deze week al gedaan hebbe enzo Maar we blijven overeenkomen, en dat vind ik de max! ![]() + we zullen elkaar ook wel terug tegenkomen op fuiven en op cafe! Allemaal bedankt voor jullie raad hé! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Kom op zeg!! je bent wel meer waard!!
laat hem zitten, hij laat jou ook zitten niet waar? wat heb je nou aan zo'n gozer? een vriendje is er voor de lol, maar je moet ook op hem kunnen rekenen! hij stond duidelijk niet voor je klaar.. Juist als je ziek bent moet ie elke dag op de stoep staan! Ga je niet blind staren op hoe die is en misschien was, maar denk er vooral aan hoe hij tegen jou is. Maak een keuze voor jezelf en ga daar ook achter staan! Ik zou ook niet gelijk met Kenny wat beginnen, dat is veel te snel. Achteraf krijg je daar spijt van. Laat die Kenny eerst maar eens aan jou blijken wat ie voor je over heeft! Niet te snel overgeven aan z'n charmes! Als ie je echt leuk vindt, doet ie wel moeite voor je! Sterkte! kus mel |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lerares maakt fout met cijfer! demihoogendoorn | 15 | 18-02-2012 20:04 | |
Liefde & Relatie |
ex wilt na anderhalf jaar een keer afspreken Tanja__17 | 31 | 08-01-2011 18:03 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: zijn vriendin verlaten voor mij? Trinity | 12 | 18-04-2010 10:16 | |
Verkeer & Vervoer |
Dilemma 206 <-> berlingo Verwijderd | 11 | 08-04-2009 13:25 | |
Psychologie |
Dilemma vertellen of zwijgen? Miss-NoNa-BaGus | 7 | 20-05-2005 21:59 | |
Liefde & Relatie |
Iemand voor een keuze stellen Wasp | 23 | 11-02-2003 15:34 |