Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 14:53
lieve
lieve is offline
--> Ik heb sinds 2 maand een relatie met een (toen )superlieve, leuke,grappige gast.
De eerste maand zou je zegge ,waren we volgens iedereen perfect voor elkaar! Alles ging goed enzo. dus niks aan de hand.
Maar ik heb 3 weken thuisgezeten wegens ziekte, tijdens die 3 weken heb ik hem niet gezien!! Kun je het me kwalijk nemen dat ik een beetje op m'n tenen getrapt ben!
Nu vorige week mocht ik terug naar school, en zelfs in die week is hij niet langsgekomen! Hij had beloofd vrijdag te komen, en stuurde een uurtje voor hij zou komen een bericht dat hij niet kan komen want dat hij al beloofd had aan zijn maten dat hij naar het stamcafe kwam!
Ik was zo kwaad dat ik gewoon een heel weekend niets van me heb laten horen!
Nu vandaag(dinsdag)heb ik hem een berichtje gestuurd!
En hij reageerde er weer heel kort en krachtig op!
Ik heb die gast al 1 maand niet gezien, wat wil hij nu?? Hij doet kei-afstandelijk,vraagt niet wat ik van plan ben om te doen, vraagt me niet om af te komen,...
Het is nu 1 week vakantie en nog steeds hoor ik niets van hem,als ik iets van hem wil weten moet ik heb maar een SMS'je sturen of vraag ik het aan 1 van z'n maten! (ik spreek meer met z'n maten dan met hem )

-->Maar ik praat op MSN ook al enkele maanden met een jongen,Kenny, die vorig jaar op m'n school zat!
Hij is keilief, heeft aandacht voor me, luistert steeds, zo'n typische beste vriend! Maar hij laat duidelijk merken dat hij gevoelens voor me heeft!
Ben hem vorige vrijdag nog tegengekomen op een fuif,en we hebben ons goed geamuseerd!(Toen kon het omdat m'n vriend toch niet meeging naar die fuif, als die 2 elkaar tegenkomen is het ruzie om iets wat vroeger gebeurd is... ik zou niet weten wat! !)
Maar ik vrees dat ik ook gevoelens begin te krijgen voor Kenny,
vooral dan omdat hij er steeds is wanneer ik hem nodig heb! Hij wou me zelfs komen opzoeken toen ik ziek was, maar juist in die week had ik het ergste deel van m'n ziekte. En heb ik hem gevraagd om liever niet te komen! Waarom kan hij er steeds voor me zijn en mijn vriend niet??? ???

Mijn vriendinnen zeggen me vaak, laat je vriend gaan! En probeer iets met Kenny!?
Maar ik weet helemaal niet wat ik moet doen! Ik zou vooral eens dringend met m'n vriend moeten praten! Dit is niet meer normaal! Ik heb hem ondertussen al een maand niet meer gezien!
Maar ik ben zeker dat als ik hem zie, hij me weer helemaal kan inpakken! ! Want ik heb nog altijd gevoelens voor m'n vriend!
Oud 04-03-2003, 14:56
Methuselah
Methuselah is offline
Laat in elk geval maar die "vriend" van je vallen... Wat 'n loser

Tja, en iets met die Kenny beginnen? Hij heeft nu al blijkbaar grote ruzie om iets van vroeger met je "vriend", wie weet wat dat gaat worden als ie merkt dat ie nu wat met jou heeft...
Oud 04-03-2003, 14:59
Doopy
Doopy is offline
hoeveel moet ie nog fout doen voordat jet het doorhebt, volgens mij(aan je verhaal te horen) is is niet meer echt met je bezig, en interesseert het hem ook niet.

ik zou zeggen dumpen die gast, en welkom kenny

sterkte met je keuze
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:00
Kinshi
Kinshi is offline
Is jouw vriend je wel waard eigenlijk? Hij heeft jou denk ik meer voor de fun. Zodra jij het moeilijk hebt laat hij je weer vallen... denk daar eens goed over na! Die Kenny klinkt een stuk vertrouwelijker maar dat komt omdat je het ons zo vertelt. Ik zou beginnen met eens goed met je huidige vriend te praten. Als daar uit komt dat hij jou niet meer zo leuk vindt dan is het pech (ja het klinkt hard). Niet meteen met Kenny gaan. Jouw vriend nu is niet lief dus moet je niet meteen met de eerste de beste die wél lief is een relatie aangaan. Ten tweede, jouw vriend (ook al is hij ) vindt het vast ook niet leuk als je meteen na hem weer iemand hebt.
Oud 04-03-2003, 15:00
Bright Halo
Bright Halo is offline
Waarom zou iemand een hele maand lang afstandelijk doen?

Dat hij je in die tijd niet eens miste en geen contact zocht, zegt meer dan je lief is heb ik zo het idee.

Waar is jullie relatie sowieso op gebaseerd? 4 weken?
Oud 04-03-2003, 15:16
lieve
lieve is offline
Wel ik moet wel zeggen dat ik m'n vriend al enkele(6à7) maanden ken! Dus het is niet dat we elkaar maar juist die 2 maanden dat we samen zijn,kennen!
En ik moet ook zeggen dat hij in die 3 weken wel gebeld heeft zenne,en berichten gestuurd heeft. Het is nu niet dat hij niets van hem laten horen heeft hé!
Maar jullie hebben gelijk! Ik zou gewoon met hem ies een klappeke moeten doen en dan gewoon mijn besluit maken!
Oud 04-03-2003, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
Laat in elk geval maar die "vriend" van je vallen... Wat 'n loser

Tja, en iets met die Kenny beginnen? Hij heeft nu al blijkbaar grote ruzie om iets van vroeger met je "vriend", wie weet wat dat gaat worden als ie merkt dat ie nu wat met jou heeft...
[squeaky voice] oh my god! you killed Kenny! [/squeaky voice]
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:58
Miss Helena
Miss Helena is offline
kappe met die jongen. hij laat nix horen, terwijl je ziek bent. snap niet waar je je energie nog in steekt. vergeet m en kijk wat je met die kenny wilt.
Oud 05-03-2003, 15:26
Jordana
Jordana is offline
Die kerel geeft gewoon niet om jou!Dumpen zou ik zo zeggen.En dan aan die Kenny laten blijken dat je het ook wel ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:29
Verwijderd
Wat een boer, die vriend van je.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:41
lieve
lieve is offline
Citaat:
perseus schreef:
Wat een boer, die vriend van je.
We wonen dan ook maar in een plattelandsgemeenteke hé
Oud 05-03-2003, 17:55
Mevr. Roumen
Mevr. Roumen is offline
kan iemand dit kortsamenvatten voor mij ik ga het echt niet lezen hoor no way
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:58
Verwijderd
Hallo heb je er wel eens over nagedacht dat hij het misschien rot vindt om je ziek te zien liggen? Dattie dat niet kan aanzien ofzo.... kijk ik ken de hele geschiedenis vooraf niet... maar meteen afkraken.. hij stuurde toch wel berichten dus...
Wel vaag van die keer dattie met z'n maten naar cafe ging terwijl jij al beter was.. maar goed..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:58
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Hallo heb je er wel eens over nagedacht dat hij het misschien rot vindt om je ziek te zien liggen?
hallooooo ze was niet dood aan het gaan ....het is echt de domste argument die ik ooit gehoord .heb..
Oud 05-03-2003, 20:56
lieve
lieve is offline
Citaat:
ZerO schreef:
hallooooo ze was niet dood aan het gaan ....het is echt de domste argument die ik ooit gehoord .heb..
Dat is inderdaad wel het domste argument!
Ik lag helemaal niet voor dood zenne!
Oud 06-03-2003, 18:10
lieve
lieve is offline
heykes iedereen,
ik wou jullie gewoon de afloop laten weten!

Ik ben vanmiddag bij hem thuis geweest, en hij zei dat hij me iets moest vertellen dat ik 'misschien'niet graag zou horen!!! En ik zei van 'ja, ik eigenlijk ook'
Dus zijn we samen tot de conclusie gekomen om gewoon een einde te maken aan onze relatie( en raar maar waar hé, ik ben opgelucht,content,...) Ik heb nog wel ffkes bij hem thuis gezeten,en wij hebben lekker zitten kletsen over wat we deze week al gedaan hebbe enzo
Maar we blijven overeenkomen, en dat vind ik de max! En ik ben zeker dat dat ook zal gebeuren, omdat we nog zo goed hebben zitten praten daarna hé!
+ we zullen elkaar ook wel terug tegenkomen op fuiven en op cafe!

Allemaal bedankt voor jullie raad hé!
Oud 07-03-2003, 14:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:27
poesiefox
poesiefox is offline
Ach ja, die kalverliefdes. Het is allemaal nog speel he...
Oud 10-03-2003, 11:26
Verwijderd
Blij dat het goedgekomen is.
Nog veel plezier met alles..
kus
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:33
ShiningStar
ShiningStar is offline
Kom op zeg!! je bent wel meer waard!!
laat hem zitten, hij laat jou ook zitten niet waar?
wat heb je nou aan zo'n gozer? een vriendje is er voor de lol, maar je moet ook op hem kunnen rekenen! hij stond duidelijk niet voor je klaar..
Juist als je ziek bent moet ie elke dag op de stoep staan!
Ga je niet blind staren op hoe die is en misschien was, maar denk er vooral aan hoe hij tegen jou is.
Maak een keuze voor jezelf en ga daar ook achter staan!
Ik zou ook niet gelijk met Kenny wat beginnen, dat is veel te snel. Achteraf krijg je daar spijt van. Laat die Kenny eerst maar eens aan jou blijken wat ie voor je over heeft! Niet te snel overgeven aan z'n charmes! Als ie je echt leuk vindt, doet ie wel moeite voor je!
Sterkte!
kus mel
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:34
ShiningStar
ShiningStar is offline
mmmmm

je was er al uit
maar toch succes

liefs
Met citaat reageren
Advertentie