Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 13:17
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
jaja ik ben ff weer mn kast ingedoken .... heb toch al Te veel kleren...

aangeboden

een lieff roze strak truitje zie fototje

vraagprijsje iz ong. 15 eurotjes ...ik heb em nog nooittt aangehad en hij was 25 euro

en een metallica tshirt ....het is wel een aparte, hijs in et buitenland gekocht
de kleurtjes lijken beetje raar hier maar het ziet er wel koel uit

euhm hier weet ik ff geen prijsje voor bied maar ...

Laatst gewijzigd op 14-04-2002 om 13:20.
Advertentie
Oud 14-04-2002, 17:39
Verwijderd
dat truitje kan je tog gewoon op waterlooplein kopen voor 25 gulden ofzow???

is t one size fits all?
Oud 14-04-2002, 17:46
the reflecting god*
Citaat:
*pixie* schreef:
dat truitje kan je tog gewoon op waterlooplein kopen voor 25 gulden ofzow???

is t one size fits all?
misschien wel ja maar daar heb ik hem niet vandaa maar van 't oortje in hilversum en ik weet nog dat ik er ong.50 gulden voor heb moeten betalen dus ....

nou em het is wel een maat ja maar als je boven de 38 heb pas je em niet echt.....ik heb 38/40 en mij past ie wel maar hijs niet lang ofzo dus je ziet je buikje wel beetje en dat vink niet fijn dus
Oud 14-04-2002, 18:00
Verwijderd
Citaat:
the reflecting god* schreef:

misschien wel ja maar daar heb ik hem niet vandaa maar van 't oortje in hilversum en ik weet nog dat ik er ong.50 gulden voor heb moeten betalen dus ....

nou em het is wel een maat ja maar als je boven de 38 heb pas je em niet echt.....ik heb 38/40 en mij past ie wel maar hijs niet lang ofzo dus je ziet je buikje wel beetje en dat vink niet fijn dus

jah je hebt heel veel winkels die op waterlooplein inkopen doen.. moet je eg eens gaan kijken is leuk!!! en niet altijd heel duss

maar ik heb echt maat 36... dus dan past ie me nie.. ik wil me truitjes altijd ietsje te klein hebben want bij mij rekken ze altijd nog wat uit (door aan- en uit- trekken)

trouwens:: t is een superleuk truitje.. is ut nie een ideej om um over een lange-mouwentruitje te dragen die wel over je buik heen valt?? is zonde om weg te doen tog?
Oud 14-04-2002, 19:02
the reflecting god*
Citaat:
*pixie* schreef:

jah je hebt heel veel winkels die op waterlooplein inkopen doen.. moet je eg eens gaan kijken is leuk!!! en niet altijd heel duss

maar ik heb echt maat 36... dus dan past ie me nie.. ik wil me truitjes altijd ietsje te klein hebben want bij mij rekken ze altijd nog wat uit (door aan- en uit- trekken)

trouwens:: t is een superleuk truitje.. is ut nie een ideej om um over een lange-mouwentruitje te dragen die wel over je buik heen valt?? is zonde om weg te doen tog?
jaja ik kom vaak op et warterloo ... euhm als je 36 heb past ie juist wel bij mij zittie gewoon TE strak ik kan geen adem halen zo en ik heb dus van truitjes meestal 38 of 36 en broeken 40 dus
en als ik het over een andere aan zou trekken dan zou die nog strakker zitten en dat is niet fijn
Advertentie

Regels voor berichten