Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 20:00
very drunk driver
very drunk driver is offline
wie is er nou zo gek om dat te doen. nu kan ik een beetje in de vakantie gaan leren. ik heb het idee ik nu op school zit maar dan thuis.

waarom doen ze dat kunnen ze het niet veranderen
Oud 06-03-2003, 20:03
Verwijderd
of wat dacht je van proefwerkweek na wintersport (waarvan je op virjdagochtend weggaat en op zondagmiddag pas terugkomt helemaal kapot)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:28
Snufje
Snufje is offline
hehe
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:22
Balance
Balance is offline
liever d'r na dan d'r voor, dat doen bijna alle docenten bij ons.
Ik heb liever dan nog een weekje de tijd.
Oud 07-03-2003, 07:20
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
liever d'r na dan d'r voor, dat doen bijna alle docenten bij ons.
Ik heb liever dan nog een weekje de tijd.
ja jij wel maar op die manier kan niemand ehct van zn vakantie genieten of op wintersport gaan of carneval gan vieren..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:05
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
wie is er nou zo gek om dat te doen. nu kan ik een beetje in de vakantie gaan leren. ik heb het idee ik nu op school zit maar dan thuis.

waarom doen ze dat kunnen ze het niet veranderen
Heb je nu vakantie dan? Ik heb op dit moment al toetsweek, maar ik vind het wel makkelijk om in de vakantie een beetje te kunnen leren, als je een gewone schoolweek hebt voor de toetsweek heb je immers ook niet zoveel tijd om te leren
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:24
Thomas
Thomas is offline
Ik zou wel willen dat dit bij ons zo geregeld zou zijn. Ik zou het iig zeer prettig vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:33
Miracle
Miracle is offline
bij ons hebben we 4 toetsweken namelijk, de eerste de 2e week na de herfstvakantie, de 2e in de 2e week na de kerst vakantie, de 3e 2 weken na de voorjaarsvakantie en de 4e net na pinksteren... ach ik ben er wel tevreden mee... maar ik heb dan ook verder geen vergelijkings materiaal.
Oud 07-03-2003, 13:17
Verwijderd
Bij mij op m'n oude school was altijd de regel dat er geen so's of repetities mochten worden gegeven de dag na de een vakantie
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
lucy48 schreef:
Heb je nu vakantie dan? Ik heb op dit moment al toetsweek, maar ik vind het wel makkelijk om in de vakantie een beetje te kunnen leren, als je een gewone schoolweek hebt voor de toetsweek heb je immers ook niet zoveel tijd om te leren
nee.. ik had vorige week vakantie en nu pw week..

ja dat vin ik ook handig maar dan kan je in de vakantie eigenlijk niet weg.. In de krokus ga ik graag op vakantie en ik ben echt neit de enige.... wat moet ik dan, mijn hele vakantie afzeggen of gewoon minder goed leren voor een pw omdat de school zo nodig een pw week meteen na de vakantie moet plannen...

in gewone schoolweek heb ik juist meer tijd om te leren... nouwja niet meer tijd maar na school doe je makkelijker iets dan wanneer je de hele dag vrij heb om wat te doen..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 18:28
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
******** schreef:
nee.. ik had vorige week vakantie en nu pw week..

ja dat vin ik ook handig maar dan kan je in de vakantie eigenlijk niet weg.. In de krokus ga ik graag op vakantie en ik ben echt neit de enige.... wat moet ik dan, mijn hele vakantie afzeggen of gewoon minder goed leren voor een pw omdat de school zo nodig een pw week meteen na de vakantie moet plannen...

in gewone schoolweek heb ik juist meer tijd om te leren... nouwja niet meer tijd maar na school doe je makkelijker iets dan wanneer je de hele dag vrij heb om wat te doen..
Dat is waar
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 14:12
NN
NN is offline
Wen er alvast maar aan. Op een universiteit heb je helemaal geen herfst, krokus of voorjaarsvakanties meer.

Nu veel mensen lekker op (wintersport)vakantie gaan zit ik tentamens te leren.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:38
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
NN schreef:
Wen er alvast maar aan. Op een universiteit heb je helemaal geen herfst, krokus of voorjaarsvakanties meer.
ehm, jawel hoor.. is per universiteit verschillend.

ik heb aanstaande maandag een hertentamen, niet erg fijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten