Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 00:49
Verwijderd
Wie hier van de mannen heeft ooit een hoer geneukt?

Waar was dat? Waarom deed je het? En hoeveel koste het.

Verhalen van vrienden, mensen die je kent zijn ook welkom.

Ik zelf heb er geen ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 02:05
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

Zit je eraan te denken?
Oud 21-01-2003, 02:09
Whuzz
Whuzz is offline
Ik hoop dat deze link hier mag, maar hier kun je ALLES lezen over ervaringen die lui gehad hebben bij welke hoer n welke plaats dan ook.

http://www.hookers.nl/forum/

Heb zelf verder niets met de site te maken, afgezien van het feit dat ik uit nieuwsgierigheid wel eens wat op gelezen heb. Heb persoonlijk geen ervaring met hoeren. Zou niets voor mij zijn denk ik... Ik 'presteer' erg slecht wanneer ik zenuwachtig ben, dus ik vermoed dat ik hem bij een hoer zeker de eerste keer nooit omhoog zou krijgen
Mocht het uitgaan met m'n vriendin ben ik dus écht op m'n eigen handen aangewezen
Oud 21-01-2003, 03:20
DiveMaster
DiveMaster is offline
nope..voorlopig niet
Oud 21-01-2003, 10:35
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Ik 'presteer' erg slecht wanneer ik zenuwachtig ben, dus ik vermoed dat ik hem bij een hoer zeker de eerste keer nooit omhoog zou krijgen
Mocht het uitgaan met m'n vriendin ben ik dus écht op m'n eigen handen aangewezen

Klinkt bekend
Oud 21-01-2003, 10:54
Wuzzelez
Wuzzelez is offline
zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet
Oud 21-01-2003, 11:02
Thomas
Thomas is offline
Nee, merci.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 12:22
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

ik wandel wel eens langs de wallen, telt dat ook?

zo nee, dan is mijn reactie overbodig
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:01
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
http://www.hookers.nl/forum/
heb hier echt dubbel om gelegen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:02
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
heb hier echt dubbel om gelegen
Idd, ik ook.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:10
Maurice
Maurice is offline
ik ken iemand die zich daar heeft laten ontmaagden terwijl hij een vriendin had.

op zich ben je dan vrij stoer, maar ook redelijk gek (en stoned)
Oud 21-01-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
morris schreef:
ik ken iemand die zich daar heeft laten ontmaagden terwijl hij een vriendin had.

op zich ben je dan vrij stoer, maar ook redelijk gek (en stoned)
waarom ben je dan stoer? je bent alleen maar oneerlijk tegen je vriendin

mathfreak hier op forum heeft meerdere malen sexueel contact met prostituées gehad, hij lijkt er erg trots op te zijn want hij begint erover te praten zodra iemand hem die gelegenheid biedt... dus misschien kan hij je er meer over vertellen?

de regering wil overigens dat prostituées een minimumprijs aanhouden van 30 euro per uur... weet niet of ze dat inderdaad doen

edit: weet niet zeker of het mathfreak was trouwens... mocht ik het mis hebben, dan nu alvast mijn excuses

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 13:53.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:50
elledc
elledc is offline
Je moet gek zijn om naar een prostituée te gaan. Het is ook gek voor prostituées zelf, hebben vaak een heel ongelukkig leven en doen het enkel om geld te verdienen, wat miserabel toch
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
Je moet gek zijn om naar een prostituée te gaan. Het is ook gek voor prostituées zelf, hebben vaak een heel ongelukkig leven en doen het enkel om geld te verdienen, wat miserabel toch
of omdat ze sexverslaafd zijn... of sterker nog, er verslaafd aan zich te prostitueren
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:01
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
waarom ben je dan stoer? je bent alleen maar oneerlijk tegen je vriendin

mathfreak hier op forum heeft meerdere malen sexueel contact met prostituées gehad, hij lijkt er erg trots op te zijn want hij begint erover te praten zodra iemand hem die gelegenheid biedt... dus misschien kan hij je er meer over vertellen?

de regering wil overigens dat prostituées een minimumprijs aanhouden van 30 euro per uur... weet niet of ze dat inderdaad doen

edit: weet niet zeker of het mathfreak was trouwens... mocht ik het mis hebben, dan nu alvast mijn excuses
ik weet niet of hij het vervelend vindt, maar ik zou me kunnen voorstellen dat het erg naar is als iemand anders verteld wat jij (in bed etc.) doet. als hij het doet en wil vertellen, ok, maar ik weet niet of jij dat moet doen...?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
ik weet niet of hij het vervelend vindt, maar ik zou me kunnen voorstellen dat het erg naar is als iemand anders verteld wat jij (in bed etc.) doet. als hij het doet en wil vertellen, ok, maar ik weet niet of jij dat moet doen...?
het is niet alsof ik hem persoonlijk ken enzo... en hij zegt het zelf zo graag...
vraag 1 van het topic was 'Wie hier van de mannen heeft ooit een hoer geneukt?' en daar wist ik een antwoord op
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:11
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
het is niet alsof ik hem persoonlijk ken enzo... en hij zegt het zelf zo graag...
vraag 1 van het topic was 'Wie hier van de mannen heeft ooit een hoer geneukt?' en daar wist ik een antwoord op
hmm naja beetje hetzelfde principe als bijvoorbeeld een vraag: "hoe vaak vingeren meiden zich?"

iemand leest ergens dat ik het 40 keer per dag(jah jah) doe en post dat in dat topic. ik zou daar niet van gediend zijn. als ik er antwoord op wil geven, dan doe ik dat zelf wel.

maar goed, misschien vindt hij het niet erg
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:17
Verwijderd
hmm dit is wel wat anders
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=329899
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24365
om maar eens een greep te doen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:21
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
hmm dit is wel wat anders
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=329899
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24365
om maar eens een greep te doen
ik zeg dat ik er niet van gediend zou zijn en dat ik kan voorstellen dat hij dat ook niet is, hoe open hij er zelf ook over praat in topics.

maar laten we maar weer ontopic gaan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Alpaca schreef:
Zit je eraan te denken?
neuh, maar vroeg me gewoon af.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:10
Warsocket
Warsocket is offline
nee zal ik ook nooit doen want bij de hoeren is er geen sprake van houden van maar van lust en dat is niet wat mijn rechter-hand niet kan oplossen
Oud 21-01-2003, 15:58
Atje85
Atje85 is offline
nee!

(moet wel met liefde zijn)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:28
Verwijderd
Ik weet wel iemand hier op het forum die meerdere malen naar de hoeren is gegaan. Overigens weet ik zijn naam hier op het forum niet, en interesseert me dat ook niet. En als wist ik die naam dan zou het niet gepast zijn als ik als vreemde dat hier neer zou zetten.

Overigens moet je zelf weten of je daar heen gaat of niet. Het lijkt mij nogal onpersoonlijk enzo
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:58
DarkCat
DarkCat is offline
Lijkt me vreselijkom betaalde seks te hebben met een onbekende, van beide kanten gezien. Ik zou er niet aan moeten denken om mezelf te verkopen, en ik zou er ook niet aan moeten denken om te betalen voor gevoelloze seks. Ik wil godverdomme seks waar de vonken vanaf vliegen!

En anders vermaak ik me wel op een andere manier.
Oud 21-01-2003, 18:05
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Je moet gek zijn om naar een prostituée te gaan.
Er zijn nou eenmaal mensen die niet de sociale vermorgens hebben om een relatie aan te gaan. Die mensen kunnen ook gewoon naar sex verlangen. Blijft er weinig anders over dan ervoor te betalen.
Oud 21-01-2003, 18:13
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Er zijn nou eenmaal mensen die niet de sociale vermorgens hebben om een relatie aan te gaan. Die mensen kunnen ook gewoon naar sex verlangen. Blijft er weinig anders over dan ervoor te betalen.
Ik kan het me niet voorstellen, maar vind ik het prima dat er hoeren zijn. Moeten ze zelf weten, toch?
Oud 21-01-2003, 20:10
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
Ik ben er niet trots op, maar zie me er door mijn sociale handicap toe genoodzaakt. Lees wat dat betreft nog maar eens zorgvuldig mijn eerste reply in http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24365 door, dan zul je het zien. Overigens heb ik nog steeds regelmatig contact met prostituées, voor het geval je dat mocht interesseren.

Citaat:
sarahbressers schreef:
Bij de club waar ik kom betaal ik 25 euro voor de kamer en 32 euro voor het meisje voor een half uur. Ik neem aan dat dit per club verschillend is, maar dat de minimumprijs van 30 euro per uur wel realistisch is.

Citaat:
sarahbressers schreef:
Nu weet je het in ieder geval wel zeker. Ik vind het overigens wel riskant van je om uitspraken te doen over iemand die niet alleen onwaar blijken te zijn, maar waarbij je ook nog eens twijfelt of je het over de juiste persoon hebt. Wees daar dus voorzichtig mee.

@utopia5: Ik heb in mijn tweede reply in het topic dat ik aangaf een aantal redenen opgesomd waarom mannen prostituées bezoeken, en ik kan je uit eigen ervaring verzekeren dat deze mannen allesbehalve gek zijn. Ik raad je aan om mijn tweede reply in dat topic maar eens door te lezen om jezelf van het tegendeel van je veronderstelling te kunnen overtuigen.

@dmtdmt: Als je deze reply en mijn eerste reply in het topic dat ik aangaf doorleest vind je de antwoorden op je vragen.

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik ben er niet trots op, maar zie me er door mijn sociale handicap toe genoodzaakt. Lees wat dat betreft nog maar eens zorgvuldig mijn eerste reply in http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24365 door, dan zul je het zien. Overigens heb ik nog steeds regelmatig contact met prostituées, voor het geval je dat mocht interesseren.

Nu weet je het in ieder geval wel zeker. Ik vind het overigens wel riskant van je om uitspraken te doen over iemand die niet alleen onwaar blijken te zijn, maar waarbij je ook nog eens twijfelt of je het over de juiste persoon hebt. Wees daar dus voorzichtig mee.
ik begrijp dat je er niet daadwerkelijk trots op bent, het was een manier van zeggen omdat het lijkt (ik zeg niet dat het zo is) alsof je er 'graag' over praat... maar het was dan inderdaad een te onduidelijke manier van zeggen, sorry... ik twijfelde niet zo heel hard over of het de juiste persoon was...
en ik zal het doorlezen...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Bij de club waar ik kom betaal ik 25 euro voor de kamer en 32 euro voor het meisje voor een half uur. Ik neem aan dat dit per club verschillend is, maar dat de minimumprijs van 30 euro per uur wel realistisch is.

@utopia5: Ik heb in mijn tweede reply in het topic dat ik aangaf een aantal redenen opgesomd waarom mannen prostituées bezoeken, en ik kan je uit eigen ervaring verzekeren dat deze mannen allesbehalve gek zijn. Ik raad je aan om mijn tweede reply in dat topic maar eens door te lezen om jezelf van het tegendeel van je veronderstelling te kunnen overtuigen.

@dmtdmt: Als je deze reply en mijn eerste reply in het topic dat ik aangaf doorleest vind je de antwoorden op je vragen.
Goed zo. Ik vind het opzich wel logisch dat je het doet. Als je er inderdaad problemen mee hebt om contact te maken. Maar ooit kom je wel over die drempel heen denk ik, alleen zal je ervoor moeten werken

Succes in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:52
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
ik begrijp dat je er niet daadwerkelijk trots op bent, het was een manier van zeggen omdat het lijkt (ik zeg niet dat het zo is) alsof je er 'graag' over praat... maar het was dan inderdaad een te onduidelijke manier van zeggen, sorry... ik twijfelde niet zo heel hard over of het de juiste persoon was...
en ik zal het doorlezen...
In zekere zin praat ik er ook "graag" over, maar niet alleen daarover overigens. Ik heb als kind nooit de gelegenheid gehad om met sexualiteit vertrouwd te raken, wat als gevolg heeft dat ik nu als volwassene tegen bepaalde conflicten aan loop, waar ik het hier verder niet over wil hebben. Voor mij dient dit forum hoofdzakelijk als uitlaatklep om de mogelijkheid te kunnen hebben om alsnog met anderen over sex te kunnen praten. Het valt wat dat betreft niet mee om wel sexuele gevoelens te hebben, maar niemand te hebben om ze mee te kunnen delen.
Wat je opmerking over je gebruik van het woord trots betreft kan ik je geruststellen. Ik neem het je verder niet kwalijk en stel voor om het dan verder ook maar te laten rusten.

@testout.com: Ik neem aan dat ik inderdaad wel een keer over die drempel heen zal komen. Ik ben in ieder geval al een hele tijd op zoek naar iemand die me daar daadwerkelijk over heen zal kunnen helpen, dus in die zin ben ik al geruime tijd bezig om er aan te werken. Bedankt voor je reactie.
Oud 21-01-2003, 21:39
Rah Digga
Rah Digga is offline
Ik zelf zou niet snel een gigolo in huren, maar ik vind het wel
heel goed dat er prostituees zijn voor de mensen die daar
wel behoefte aan hebben.
Ik heb liever dat mannen een prostituee bezoeken, dan iemand
aanranden om hun behoeften te bevredigen of allerlei meiden
alleen gebruiken voor de sex. Dan kun je beter naar iemand
gaan die daar enkel voor is toch?

Beetje offtopic maar,
@Mathfreak, ik heb respect voor je dat je er zo open over kan praten & ik hoop dat je iemand zal vinden die jou begrijpt.
Je zegt dat je op zoek bent naar iemand die dat kan, maar
krijg je ook proffessionele hulp of heb je wel eens een
cursus sociale vaardigheden gedaan?
Als deze vraag te persoonlijk is, negeer m dan maar & dan bied
ik alvast m`n excuses aan.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 14:56
Justice
Justice is offline
Ik zou persoonlijk dus nooit naar de hoeren gaan... Maar het is goed dat ze er zijn. Je zou er niet aan moeten denken wat sex frusties zouden gaan doen als ze er niet waren...

Hoeren zijn het middel tegen verkrachtingen... Zonder hen waren er namelijk een stuk meer geweest!
Oud 22-01-2003, 17:22
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Justice schreef:
Ik zou persoonlijk dus nooit naar de hoeren gaan... Maar het is goed dat ze er zijn. Je zou er niet aan moeten denken wat sex frusties zouden gaan doen als ze er niet waren...

Hoeren zijn het middel tegen verkrachtingen... Zonder hen waren er namelijk een stuk meer geweest!
Hmm. Op deze manier schilder je hoerenlopers wel een beetje af als potentiele verkrachters...
Oud 22-01-2003, 17:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Hmm. Op deze manier schilder je hoerenlopers wel een beetje af als potentiele verkrachters...
hh LOL zo zal hij het wel niet bedoelen hoor
Oud 22-01-2003, 17:26
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Qimm schreef:
hh LOL zo zal hij het wel niet bedoelen hoor
Vast niet, maar het staat er wel een beetje op die manier denk ik.

Zelf ben ik trouwens nog nooit naar de hoeren geweest. Maar ergens kan ik me voorstellen dat mannen het doen. Als je geen of een erg slecht seksleven hebt, om wat voor reden dan ook, dan kan ik me voorstellen dat je graag wilt betalen voor goede seks.
Oud 22-01-2003, 18:23
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Studentje schreef:
nee hoor hij schildert verkragters af als potentiele hoerenlopers

subtiel versgil
Oud 22-01-2003, 18:32
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Rah Digga schreef:
Ik heb liever dat mannen een prostituee bezoeken, dan iemand aanranden om hun behoeften te bevredigen of allerlei meiden alleen gebruiken voor de sex. Dan kun je beter naar iemand gaan die daar enkel voor is toch?
Zo te zien denken we er allebei precies hetzelfde over.

Citaat:
Rah Digga schreef:
Beetje offtopic maar,
@Mathfreak, ik heb respect voor je dat je er zo open over kan praten & ik hoop dat je iemand zal vinden die jou begrijpt.
Je zegt dat je op zoek bent naar iemand die dat kan, maar
krijg je ook proffessionele hulp of heb je wel eens een
cursus sociale vaardigheden gedaan?
Als deze vraag te persoonlijk is, negeer m dan maar & dan bied
ik alvast m`n excuses aan.
Je vraag is in ieder geval niet persoonlijk (althans niet voor mij). Ik hoop binnenkort met een behandeling bij het RIAGG in Helmond te kunnen beginnen waar ik op 18 december al een intakegesprek heb gehad. Ik krijg waarschijnlijk de komende dagen of in de loop van volgende week wel te horen wanneer ik precies met de behandeling kan beginnen. Ik heb inderdaad wel eens een cursus sociale vaardigheden gevolgd, namelijk in het voorjaar van 1988 bij het Bureau Studentenpsychologen van de TU Eindhoven. Ik kwam daar in december 1987 terecht wegens problemen met mijn wiskundestudie en heb daar tot augustus 1988 gesprekken met een studentenpsychologe gehad die ik zelf als zeer prettig heb ervaren.
Even een misverstand ophelderen: toen ik in mijn vorige reply vermeldde dat ik iemand zocht om me over die drempel (moeilijk toenadering tot vrouwen zoeken) te kunnen helpen bedoelde ik daar een toekomstige partner mee en geen hulpverlener, zoals jij naar mijn idee veronderstelt. Bedankt dat je mijn openheid weet te waarderen.

@Studentje: De opmerking van Justice dat prostituées een middel zijn tegen verkrachtingen moet niet worden uitgelegd als dat iedere prostituéebezoeker een potentiële verkrachter is, maar dat het aantal sexuele misdrijven veel hoger zou liggen als er geen prostituées zouden zijn omdat er helaas jongens en mannen zijn die zich soms niet weten te beheersen met alle gevolgen van dien. Als ze de mogelijkheid hebben om in plaats daarvan een prostituée te bezoeken kunnen ze in ieder geval sex hebben op een manier die voor hen en hun omgeving wel acceptabel is.
Oud 22-01-2003, 18:38
Evito
Evito is offline
Mathfreak,
ik wil me geenszins met je privé-zaken bemoeien, maar
heb je nooit een leuke vrouw gezien tussen de meisjes met wie je contact hebt? Dan is je sociale huivering misschien iets minder omdat je al met haar het bed gedeeld hebt? Misschien is het best mogelijk eens een keer een gesprek met eentje aan te gaan in plaats van seks te hebben, ze zal je misschien beter begrijpen dan je denkt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:58
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Evito schreef:
Mathfreak,
ik wil me geenszins met je privé-zaken bemoeien, maar
heb je nooit een leuke vrouw gezien tussen de meisjes met wie je contact hebt? Dan is je sociale huivering misschien iets minder omdat je al met haar het bed gedeeld hebt? Misschien is het best mogelijk eens een keer een gesprek met eentje aan te gaan in plaats van seks te hebben, ze zal je misschien beter begrijpen dan je denkt.
Misschien komt dit erg platvloers op jou en anderen over, maar als ik een prostutuée bezoek doe ik dat hoofdzakelijk voor de sex. Er zit inderdaad een leuke vrouw tussen waar ik regelmatig mee over diverse dingen praat als ik bij haar ben, maar dat is dan een prettige bijkomstigheid. Je bemoeit je in zekere zin inderdaad met privézaken, maar ik wou je desondanks toch even een antwoord geven. Ik durf echt niet te voorspellen wat er zou kunnen gebeuren als ik niet de mogelijkheid zou hebben om prostituées te bezoeken (met de nadruk op "zou kunnen"), vandaar dat ik blij ben dat ik ondanks mijn sociale handicap toch in staat ben om op een voor mij en mijn omgeving acceptabele manier sex met een vrouw kan hebben, ook al is het dan tegen betaling.
Oud 22-01-2003, 21:46
Rah Digga
Rah Digga is offline
@ Mathfreak. Wat fijn dat je bij het Riagg terecht kan, ik hoop
dat je daar de hulp vindt die je zoekt! Ik wens je iig veel
succes.
Ik weet dat je het over een toekomstige partner had, maar ik
vroeg naar proffessionele hulpverlening, omdat het imho
beter zou zijn voor zowel jou als je toekomstige partner dat je
al een deel van je drempelvrees overwonnen hebt, voordat
je een relatie begint. Ik denk dat een relatie ook meer kans
van slagen zal hebben als dat het geval is.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 10:39
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

@Studentje: De opmerking van Justice dat prostituées een middel zijn tegen verkrachtingen moet niet worden uitgelegd als dat iedere prostituéebezoeker een potentiële verkrachter is, maar dat het aantal sexuele misdrijven veel hoger zou liggen als er geen prostituées zouden zijn omdat er helaas jongens en mannen zijn die zich soms niet weten te beheersen met alle gevolgen van dien. Als ze de mogelijkheid hebben om in plaats daarvan een prostituée te bezoeken kunnen ze in ieder geval sex hebben op een manier die voor hen en hun omgeving wel acceptabel is.
Ik begrijp dat hij het niet zo bedoelde, maar het stond er wel zo. Om even alle onduidelijkheden weg te nemen over mijn mening, ik denk dat prostituéebezoekers (idd een beter woord denk ik) helemaal geen potentiële verkrachters zijn. Misschien een klein deel zoals jij zegt, maar zelfs dan gaat het mij te ver om alle prostituéebezoekers af te schilderen als potentiële verkrachters.
Oud 23-01-2003, 18:06
Evito
Evito is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Misschien komt dit erg platvloers op jou en anderen over, maar als ik een prostutuée bezoek doe ik dat hoofdzakelijk voor de sex. Er zit inderdaad een leuke vrouw tussen waar ik regelmatig mee over diverse dingen praat als ik bij haar ben, maar dat is dan een prettige bijkomstigheid. Je bemoeit je in zekere zin inderdaad met privézaken, maar ik wou je desondanks toch even een antwoord geven. Ik durf echt niet te voorspellen wat er zou kunnen gebeuren als ik niet de mogelijkheid zou hebben om prostituées te bezoeken (met de nadruk op "zou kunnen"), vandaar dat ik blij ben dat ik ondanks mijn sociale handicap toch in staat ben om op een voor mij en mijn omgeving acceptabele manier sex met een vrouw kan hebben, ook al is het dan tegen betaling.
Nee, dat vind ik heel normaal, helemaal niet platvoers; daar zijn ze toch ook voor? Ik bedoel ook alleen maar te zeggen dat het misschien ook wel vrouwen zijn die jou wel begrijpen; en ze praten wel gewoon met je, omdat je netjes betaalt...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:21
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Rah Digga schreef:
@ Mathfreak. Wat fijn dat je bij het Riagg terecht kan, ik hoop
dat je daar de hulp vindt die je zoekt! Ik wens je iig veel
succes.
Bedankt. Ik heb in ieder geval het grote voordeel dat ik zelf in psychologie geïnteresseerd ben en al ervaring heb met gesprekstherapie, dus ik ga er van uit dat het me inderdaad zal lukken om de hulp te vinden die ik zoek. Ik kijk er zelfs al reikhalzend naar uit om zo snel mogelijk met de behandeling te kunnen beginnen.

Citaat:
Rah Digga schreef:
Ik weet dat je het over een toekomstige partner had, maar ik
vroeg naar proffessionele hulpverlening, omdat het imho
beter zou zijn voor zowel jou als je toekomstige partner dat je
al een deel van je drempelvrees overwonnen hebt, voordat
je een relatie begint. Ik denk dat een relatie ook meer kans
van slagen zal hebben als dat het geval is.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat ik iemand ontmoet terwijl ik al in behandeling ben en door mijn contact met haar gaandeweg mijn drempelvrees weet te overwinnen, maar ik kan me ook wel vinden in jouw punt. Hoe een en ander zich wat dat betreft verder zal ontwikkelen is een kwestie van afwachten.

@Studentje: Ik ben het volledig met je eens dat het verkeerd is om prostituéebezoekers per definitie als potentiële verkrachters te beschouwen. Het lijkt mij eerlijk gezegd beter om van aanranders en verkrachters potentiële prostituéebezoekers te maken, als je begrijpt wat ik bedoel. Zelf had ik overigens niet de indruk dat de opmerking van Justice suggereerde dat prostituéebezoekers per definitie potentiële verkrachters zouden zijn, maar dat is mijn persoonlijke interpretatie. Laten we het er maar op houden dat de formulering zoals die er stond niet was bedoeld zoals jij dat hebt opgevat en beter op een duidelijker manier had kunnen worden omschreven om dergelijke misverstanden te voorkomen.

@Evito: Ik neem inderdaad aan dat er best vrouwen tussen zitten die mij ook begrijpen of dat althans probeeren. Ik herinner me dat ik eens een prostituée bezocht heb die een broer had die net als ik vanwege een handicap werkzaam is bij de sociale werkvoorziening, dus voor haar was het niet zo vreemd om daar mee om te gaan. Helaas heb ik haar maar één keer kunnen bezoeken bij de club waar ze werkte. Ze was erg lief voor me, en dat maakte het voor mij extra fijn om sex met haar te kunnen hebben. Ze vertelde me overigens dat ze met het geld dat ze er mee verdiende een eigen kinderkapsalon op wou zetten omdat ze zelf kapster is geweest. Ze had ook een zoontje dat helaas was overleden en dat ze af en toe erg miste.

Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 00:10
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Lijkt me vreselijkom betaalde seks te hebben met een onbekende, van beide kanten gezien. Ik zou er niet aan moeten denken om mezelf te verkopen, en ik zou er ook niet aan moeten denken om te betalen voor gevoelloze seks. Ik wil godverdomme seks waar de vonken vanaf vliegen!

En anders vermaak ik me wel op een andere manier.
offtopic: Ik mag jou manier van denken wel!
Oud 28-01-2003, 17:35
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Whoehahahahahaha you go girl !!!

p.s. ik vindt het altijd wel intressant te lezen met welke reden mannen in hemelsnaam naar een prostituee gaan, en andersom waarom een persoon in hemelsnaam de prostitutie ingaat,of hoe die persoon er in hemelsnaam terecht. Je laat je niet vrijwillig neuken door vreemde, lijkt me.... Najah..., tenzij je daarop kickt natuurlijk...

Niet dat ik daarop geil ofzo, vindt het gewoon intressant..., het achterliggende verhaal daarvan.....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 13:18
def P
def P is offline
Het oudste beroep ter wereld is tevens het meest ondergewaardeerd.

Nadat het daglicht is overleden
en de drank al scheutig naar binnen is gegleden,
dan worden weer massaal de oude wallen betreden
en begint de lange nacht voor de lichte zeden.
Prostituees, of voor sommige boeren,
beter bekend onder de titel van hoeren.
Ze lopen drie keer langs om naar binnen te loeren,
een knipoogje en ze zijn al over hun toeren.
Ze schreeuwen en ze lachen en ze doet wat uit,
ze kijken op haar neer en ze schelden haar uit.
Geile hoer, del, snol, teef en gat,
zelf hebben ze nog nooit een echte vrouw gehad.
Ze roepen allemaal dat neuken voor de poen
het allerlaagste is wat de vrouw maar kan doen.
Maar voor je nou gaat roepen van: "Openbare kut!"
denk dan toch eens een keer aan het maatschappelijke nut.
Dankzij hoeren blijven mannen langer aan de band,
dankzij hoeren worden minder vrouwen aangerand.
Dankzij hoeren zitten mannen nooit om sex verlegen
en kan zelfs opa nog een keer z'n zakkie legen.
Dus behandel hoeren toch een keer correct,
want ze doen nuttig werk en verdienen respect.

Ik heb het nou natuurlijk niet weer over bitchen,
want die zou ik nog het liefste in een bodybag ritsen.
Want wat is het verschil tussen een bitch en een hoer?
Een hoer die is oprecht en een bitch ligt op de loer.
Hoeren, ik zal er zelf niet naar binnengaan,
maar toch is het noodzakelijk dat zij bestaan.

Bow wow wow yippee yo yippee yah,
die prostitutie heeft de P-Funk P.
fok P-Funk, punk, de stijl is O.P.

die prostitutie heeft de P-Funk P.
Bow wow wow yippee yo yippee yah.

Drop a oldschool beat!

Krijg nou geen eenzijdig beeld van mij,
want niet met alle hoeren ben ik even blij.
Want sommige hoeren doen het voor de heroine
en doen aan echt alles om hun poen te verdienen.
Alles wat gevaarlijk is doen ze gewoon,
zelfs in hun reet en zonder een condoom.
En ze spelen niet alleen met hun eigen leven,
want via-via kunnen ze ook jou AIDS geven.
Hoe hoger de nood wordt, hoe meer de prijs daalt,
zelfs voor een tientje wordt ie uit je broek gehaald.
Dus mannen die op straat lopen met een stijve,
loop dan met een grote boog om deze vieze wijven.
Want ze zijn ziek en hebben wonden en wratten,
en verspreiden gore ziektes als neukende ratten.
Nog iets wat ze eigenlijk moeten verhinderen,
sommige hoertjes zijn gewoon nog kinderen.
Van een jaar of 16 en de heren
kan het natuurlijk weer geen neuk interesseren.
Vieze geile mannetjes, wees eens slim,
en douw je lul niet zomaar overal in.
Denk eerst eens na voor je naar binnen toe gaat,
of je er soms niet iets of iemand mee schaadt.
Een hoerenloper is in principe niet slecht,
zolang ie het maar doet met het nodige respect.

Dus..

Lang leve de echte hoer,
schop die heroine-junk terug naar d'r moer. Yeah
Lang leve de echte hoer,
schop die heroine-junk terug naar d'r moer. Check-it
Lang leve de echte hoer,
schop die heroine-junk terug naar d'r moer.
Lang leve de echte hoer,
schop die heroine-junk terug naar d'r.. MOER.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 13:39
Bendzj
Bendzj is offline
Maak er een singletje van, zou ik zeggen
Oud 18-03-2003, 15:25
Verwijderd
De gedachte dat ik zou moeten betalen voor seks siert me niet. Dan maar geen seks.

*is na al die jaren nog steeds niet blind geworden*
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:31
Def.P
Def.P is offline
Ik ben ooit eens voor de gein op de Theemsweg in Amsterdam geweest.
Iedereen staat daar stijf van die heroine. (inculsief die hoeren)
Ga nooit naar die Theemsweg, maar ga naar de Wallen als je zo nodig moet.
Theemsweg=kankerzooi
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:37
pure dutch
pure dutch is offline
yooooo

hebben jullie geld over of zo???
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten