![]() |
|
Ik hoop dat deze link hier mag, maar hier kun je ALLES lezen over ervaringen die lui gehad hebben bij welke hoer n welke plaats dan ook.
http://www.hookers.nl/forum/ Heb zelf verder niets met de site te maken, afgezien van het feit dat ik uit nieuwsgierigheid wel eens wat op gelezen heb. Heb persoonlijk geen ervaring met hoeren. Zou niets voor mij zijn denk ik... Ik 'presteer' erg slecht wanneer ik zenuwachtig ben, dus ik vermoed dat ik hem bij een hoer zeker de eerste keer nooit omhoog zou krijgen ![]() Mocht het uitgaan met m'n vriendin ben ik dus écht op m'n eigen handen aangewezen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Klinkt bekend ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() zo nee, dan is mijn reactie overbodig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mathfreak hier op forum heeft meerdere malen sexueel contact met prostituées gehad, hij lijkt er erg trots op te zijn want hij begint erover te praten zodra iemand hem die gelegenheid biedt... dus misschien kan hij je er meer over vertellen? de regering wil overigens dat prostituées een minimumprijs aanhouden van 30 euro per uur... weet niet of ze dat inderdaad doen edit: weet niet zeker of het mathfreak was trouwens... mocht ik het mis hebben, dan nu alvast mijn excuses Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 13:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vraag 1 van het topic was 'Wie hier van de mannen heeft ooit een hoer geneukt?' en daar wist ik een antwoord op |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iemand leest ergens dat ik het 40 keer per dag(jah jah ![]() maar goed, misschien vindt hij het niet erg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm dit is wel wat anders
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=329899 http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24365 om maar eens een greep te doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar laten we maar weer ontopic gaan ![]() |
![]() |
|
nee zal ik ook nooit doen want bij de hoeren is er geen sprake van houden van maar van lust en dat is niet wat mijn rechter-hand niet kan oplossen
![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet wel iemand hier op het forum die meerdere malen naar de hoeren is gegaan. Overigens weet ik zijn naam hier op het forum niet, en interesseert me dat ook niet. En als wist ik die naam dan zou het niet gepast zijn als ik als vreemde dat hier neer zou zetten.
Overigens moet je zelf weten of je daar heen gaat of niet. Het lijkt mij nogal onpersoonlijk enzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lijkt me vreselijkom betaalde seks te hebben met een onbekende, van beide kanten gezien. Ik zou er niet aan moeten denken om mezelf te verkopen, en ik zou er ook niet aan moeten denken om te betalen voor gevoelloze seks. Ik wil godverdomme seks waar de vonken vanaf vliegen!
En anders vermaak ik me wel op een andere manier. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
@utopia5: Ik heb in mijn tweede reply in het topic dat ik aangaf een aantal redenen opgesomd waarom mannen prostituées bezoeken, en ik kan je uit eigen ervaring verzekeren dat deze mannen allesbehalve gek zijn. Ik raad je aan om mijn tweede reply in dat topic maar eens door te lezen om jezelf van het tegendeel van je veronderstelling te kunnen overtuigen. @dmtdmt: Als je deze reply en mijn eerste reply in het topic dat ik aangaf doorleest vind je de antwoorden op je vragen.
Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 20:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik zal het doorlezen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Succes in ieder geval ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat je opmerking over je gebruik van het woord trots betreft kan ik je geruststellen. Ik neem het je verder niet kwalijk en stel voor om het dan verder ook maar te laten rusten. @testout.com: Ik neem aan dat ik inderdaad wel een keer over die drempel heen zal komen. Ik ben in ieder geval al een hele tijd op zoek naar iemand die me daar daadwerkelijk over heen zal kunnen helpen, dus in die zin ben ik al geruime tijd bezig om er aan te werken. Bedankt voor je reactie.
|
![]() |
Ik zelf zou niet snel een gigolo in huren, maar ik vind het wel
heel goed dat er prostituees zijn voor de mensen die daar wel behoefte aan hebben. Ik heb liever dat mannen een prostituee bezoeken, dan iemand aanranden om hun behoeften te bevredigen of allerlei meiden alleen gebruiken voor de sex. Dan kun je beter naar iemand gaan die daar enkel voor is toch? Beetje offtopic maar, @Mathfreak, ik heb respect voor je dat je er zo open over kan praten & ik hoop dat je iemand zal vinden die jou begrijpt. Je zegt dat je op zoek bent naar iemand die dat kan, maar krijg je ook proffessionele hulp of heb je wel eens een cursus sociale vaardigheden gedaan? Als deze vraag te persoonlijk is, negeer m dan maar & dan bied ik alvast m`n excuses aan. |
![]() |
|
Ik zou persoonlijk dus nooit naar de hoeren gaan... Maar het is goed dat ze er zijn. Je zou er niet aan moeten denken wat sex frusties zouden gaan doen als ze er niet waren...
Hoeren zijn het middel tegen verkrachtingen... Zonder hen waren er namelijk een stuk meer geweest!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zelf ben ik trouwens nog nooit naar de hoeren geweest. Maar ergens kan ik me voorstellen dat mannen het doen. Als je geen of een erg slecht seksleven hebt, om wat voor reden dan ook, dan kan ik me voorstellen dat je graag wilt betalen voor goede seks.
||
Citaat:
![]() subtiel versgil ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Even een misverstand ophelderen: toen ik in mijn vorige reply vermeldde dat ik iemand zocht om me over die drempel (moeilijk toenadering tot vrouwen zoeken) te kunnen helpen bedoelde ik daar een toekomstige partner mee en geen hulpverlener, zoals jij naar mijn idee veronderstelt. Bedankt dat je mijn openheid weet te waarderen. @Studentje: De opmerking van Justice dat prostituées een middel zijn tegen verkrachtingen moet niet worden uitgelegd als dat iedere prostituéebezoeker een potentiële verkrachter is, maar dat het aantal sexuele misdrijven veel hoger zou liggen als er geen prostituées zouden zijn omdat er helaas jongens en mannen zijn die zich soms niet weten te beheersen met alle gevolgen van dien. Als ze de mogelijkheid hebben om in plaats daarvan een prostituée te bezoeken kunnen ze in ieder geval sex hebben op een manier die voor hen en hun omgeving wel acceptabel is.
|
Mathfreak,
ik wil me geenszins met je privé-zaken bemoeien, maar heb je nooit een leuke vrouw gezien tussen de meisjes met wie je contact hebt? Dan is je sociale huivering misschien iets minder omdat je al met haar het bed gedeeld hebt? Misschien is het best mogelijk eens een keer een gesprek met eentje aan te gaan in plaats van seks te hebben, ze zal je misschien beter begrijpen dan je denkt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
@ Mathfreak. Wat fijn dat je bij het Riagg terecht kan, ik hoop
dat je daar de hulp vindt die je zoekt! Ik wens je iig veel succes. Ik weet dat je het over een toekomstige partner had, maar ik vroeg naar proffessionele hulpverlening, omdat het imho beter zou zijn voor zowel jou als je toekomstige partner dat je al een deel van je drempelvrees overwonnen hebt, voordat je een relatie begint. Ik denk dat een relatie ook meer kans van slagen zal hebben als dat het geval is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
@Studentje: Ik ben het volledig met je eens dat het verkeerd is om prostituéebezoekers per definitie als potentiële verkrachters te beschouwen. Het lijkt mij eerlijk gezegd beter om van aanranders en verkrachters potentiële prostituéebezoekers te maken, als je begrijpt wat ik bedoel. Zelf had ik overigens niet de indruk dat de opmerking van Justice suggereerde dat prostituéebezoekers per definitie potentiële verkrachters zouden zijn, maar dat is mijn persoonlijke interpretatie. Laten we het er maar op houden dat de formulering zoals die er stond niet was bedoeld zoals jij dat hebt opgevat en beter op een duidelijker manier had kunnen worden omschreven om dergelijke misverstanden te voorkomen. @Evito: Ik neem inderdaad aan dat er best vrouwen tussen zitten die mij ook begrijpen of dat althans probeeren. Ik herinner me dat ik eens een prostituée bezocht heb die een broer had die net als ik vanwege een handicap werkzaam is bij de sociale werkvoorziening, dus voor haar was het niet zo vreemd om daar mee om te gaan. Helaas heb ik haar maar één keer kunnen bezoeken bij de club waar ze werkte. Ze was erg lief voor me, en dat maakte het voor mij extra fijn om sex met haar te kunnen hebben. Ze vertelde me overigens dat ze met het geld dat ze er mee verdiende een eigen kinderkapsalon op wou zetten omdat ze zelf kapster is geweest. Ze had ook een zoontje dat helaas was overleden en dat ze af en toe erg miste.
Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 18:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Whoehahahahahaha you go girl !!!
![]() p.s. ik vindt het altijd wel intressant te lezen met welke reden mannen in hemelsnaam naar een prostituee gaan, en andersom waarom een persoon in hemelsnaam de prostitutie ingaat,of hoe die persoon er in hemelsnaam terecht. Je laat je niet vrijwillig neuken door vreemde, lijkt me.... ![]() Niet dat ik daarop geil ofzo, vindt het gewoon intressant..., het achterliggende verhaal daarvan..... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het oudste beroep ter wereld is tevens het meest ondergewaardeerd.
Nadat het daglicht is overleden en de drank al scheutig naar binnen is gegleden, dan worden weer massaal de oude wallen betreden en begint de lange nacht voor de lichte zeden. Prostituees, of voor sommige boeren, beter bekend onder de titel van hoeren. Ze lopen drie keer langs om naar binnen te loeren, een knipoogje en ze zijn al over hun toeren. Ze schreeuwen en ze lachen en ze doet wat uit, ze kijken op haar neer en ze schelden haar uit. Geile hoer, del, snol, teef en gat, zelf hebben ze nog nooit een echte vrouw gehad. Ze roepen allemaal dat neuken voor de poen het allerlaagste is wat de vrouw maar kan doen. Maar voor je nou gaat roepen van: "Openbare kut!" denk dan toch eens een keer aan het maatschappelijke nut. Dankzij hoeren blijven mannen langer aan de band, dankzij hoeren worden minder vrouwen aangerand. Dankzij hoeren zitten mannen nooit om sex verlegen en kan zelfs opa nog een keer z'n zakkie legen. Dus behandel hoeren toch een keer correct, want ze doen nuttig werk en verdienen respect. Ik heb het nou natuurlijk niet weer over bitchen, want die zou ik nog het liefste in een bodybag ritsen. Want wat is het verschil tussen een bitch en een hoer? Een hoer die is oprecht en een bitch ligt op de loer. Hoeren, ik zal er zelf niet naar binnengaan, maar toch is het noodzakelijk dat zij bestaan. Bow wow wow yippee yo yippee yah, die prostitutie heeft de P-Funk P. Bow wow wow yippee yo yippee yah, fok P-Funk, punk, de stijl is O.P. Bow wow wow yippee yo yippee yah, die prostitutie heeft de P-Funk P. Bow wow wow yippee yo yippee yah. Drop a oldschool beat! Krijg nou geen eenzijdig beeld van mij, want niet met alle hoeren ben ik even blij. Want sommige hoeren doen het voor de heroine en doen aan echt alles om hun poen te verdienen. Alles wat gevaarlijk is doen ze gewoon, zelfs in hun reet en zonder een condoom. En ze spelen niet alleen met hun eigen leven, want via-via kunnen ze ook jou AIDS geven. Hoe hoger de nood wordt, hoe meer de prijs daalt, zelfs voor een tientje wordt ie uit je broek gehaald. Dus mannen die op straat lopen met een stijve, loop dan met een grote boog om deze vieze wijven. Want ze zijn ziek en hebben wonden en wratten, en verspreiden gore ziektes als neukende ratten. Nog iets wat ze eigenlijk moeten verhinderen, sommige hoertjes zijn gewoon nog kinderen. Van een jaar of 16 en de heren kan het natuurlijk weer geen neuk interesseren. Vieze geile mannetjes, wees eens slim, en douw je lul niet zomaar overal in. Denk eerst eens na voor je naar binnen toe gaat, of je er soms niet iets of iemand mee schaadt. Een hoerenloper is in principe niet slecht, zolang ie het maar doet met het nodige respect. Dus.. Lang leve de echte hoer, schop die heroine-junk terug naar d'r moer. Yeah Lang leve de echte hoer, schop die heroine-junk terug naar d'r moer. Check-it Lang leve de echte hoer, schop die heroine-junk terug naar d'r moer. Lang leve de echte hoer, schop die heroine-junk terug naar d'r.. MOER. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naar de hoeren - ontmaagding. Sphaxy | 39 | 23-03-2016 23:09 | |
Seksualiteit |
Hoeren aaron500 | 26 | 12-11-2012 14:59 | |
Seksualiteit |
gezellig naar de hoeren?!?!? evanescence | 78 | 02-11-2004 19:51 | |
Seksualiteit |
naar de hoeren! king112 | 87 | 07-08-2003 15:52 | |
Seksualiteit |
Het verlangen naar seks maar het niet kunnen krijgen king112 | 27 | 28-03-2003 16:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Respect voor de hoer Dying Bride | 16 | 14-01-2002 16:01 |