Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
PS, mortal kombat is met een k ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Super Smash Bro's Melee - Geweldige multiplayer actie
![]() Capcom vs SNK 2 - Tjah, de bedrijven die dit spel hebben voorgebracht schoppen gewoon kont, weinig toelichting nodig imho. Guilty Gear X - Komt in de buurt van capcom vs snk2, alleen wat rappere actie. Marvel vs Capcom 2 - ownage tagteam/striker systeem. X-men vs Streetfighter - zie boven. SoulCalibur - beste 3d vechtspel imho. KoF is ook wel grappig ja, maar doet onder aan de SF league als je 't mij vraagt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het een bruut spel en dat zal zo blijven, maar ze hebben de special moves en de Fatalities zwaar verkloot! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die van Kung Lao is ook wel humor ![]() Maar die van Quan Chi is belachelijk ![]() ![]() Ze hadden beter die uit MK4 kunnen nemen waar hij iemand been eraf rukt en die knakker er dan mee dood slaat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Idd die van cyrax is Bruut... maar die van Jax slaat gewoon Nergens op ...hij jumpt alleen op z,n hoofd ...nou daar word ik ook niet vrolijk van maar goed ..ik vind het nog steeds een leuk spel |
![]() |
|
Ik ben echt een rasechte buttonbasher (ben zelf nog aan het sparen, maar vriendin van me heeft een playstation 1 met een ouwe tekken erop, lekker op die knoppen rammen tot je je duimen niet meer kan voelen blijft leuk!)
||
Citaat:
In deze is het Scorpion voor mij die Hapkido style speeld zooo verott lekker gewoon Heb jij die ene gozer al unlocked die met dat Coole masker ..die kost iets van 6500 shappire koins |
![]() |
||
Citaat:
nee nog niet ik open alleen nog kisten waar vechters in zitten ..moet alleen nog die Drahmin nog ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Cooking with Scorpion moet je gewoon openen, als je de kisten niet kent staat der geloof ik wel een guide of www.gamefaqs.com.
Zelf doe ik het zonder die chart, want ik vind het leuker als ik niet weet wat me te wachten staat ![]() |
![]() |
|
One must fall: Battlegrounds lijkt me wel wat worden, hij is namelijk jog niet af maar het is een vechtgame met en andere instelling, in plaats van altijd met z'n tweeen tegen elkaar is het nou een soort beat 'm up gecombineerd met Quake3 veel meer vrijheid.
Als je wilt moet je maar eens kijken opwww.omf.com , ik was trouwens een grote fan van de voorloper van dit spel (OMF 2097, één van de best vechtspellen op de PC). PS: Ik weet dat dit een beetje reclame is, maar zo erg kan dit toch niet zijn?
|
Verwijderd
|
Vast weer voor zijn zielige rot online spelletje, hem bannen zou inderdaad fijn zijn.......
Een echte brute fatility is die van cyrax ja. Die van shao kahn is opzich wel stoer om te zien. Maar tja.. ff iets anders, IK MIS IETS!!: Virtua Fighter 4!!! Jongens, ik kan niet geloven dat ik het nog niet heb gezien. Ik ben echt anti-button smash en die lui doen dat zo vaak dat het irritant is en dachten mij met elk vechtspel te kunnen verslaan. Ik koop virtua fighter 4 en nodigde hem een middagje uit om een vechtspelletje te komen spelen. Hij pakt die controller, pakt Akira (een van de moeilijkst bestuurbare characters) en hij blijft op de punch en kick button rossen. Slag.... slag..... trap trap..... meer niet, ik pak wolf hawkings en own hem kei en keihard. Die gozer is pissig m'n huis uitgestormd ![]() ![]() Het is dus echt een spel dat je moet leren spelen, er zijn geen special moves en geen fatalities maar toch erg lijp. Rated voor beste vecht spel voor huppeldepup ofzo. Weet het niet meer maar als je een hoogstaande fightgame wil hebben... kies Virtua Fighter 4, You Won't Be Dissapointed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jammer trouwens dat de secret chars geen fatalitys hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Mortal Kombat über alle vechtspellen! Dat was vroeger zo. En nu weer ![]() |
![]() |
|
Het lijkt me duidelijk dat Mortal Kombat het beat-em-up genre heeft geregeert in het sega-tijdperk. (Fatalities=
![]() ![]() Het grote gemis bij deze "betere/moderne" spellen is bloed en fatalities. Waarom heeft nog geen enkele game (behalve "Eternal champions" naar mijn weten) dit overgenomen?!?! Dus hoopvol keek ik uit naar MK5, een game die me eerst niet tegenviel. Veel bloed (blijf ook eindelijk liggen) Brute wapens en die steek optie is ook goed gevonden. Jammer genoeg zijn de fatalities kut (de meesten dan). En dan die vraag van "wie ben je altijd?" HOE OUD BEN JIJ EIGENLIJK? ( ![]() ![]() Staement: 1 persoon spelen is cheese.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spiersaai en bulten #1737 fizzle-fluffy | 500 | 16-11-2012 12:05 | |
Games |
Gamecube of Playstation 2? DarkScorpion | 53 | 30-11-2002 22:15 |