Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor normaal gebruik voldoet USB prima, een verbinding maken is idd weinig werk. Maar Ethernet heeft zo zijn voordelen. Als het verschil niet zo groot is, is het daarom goed om een afweging te maken. That's all i'm saying. ![]()
||
Citaat:
En met FreeSCO zal zit niet gaan werken, alhoewel ik natuurlijk altijd voor een echte softrouter zal gaan, FreeBSD in mijn geval.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er bestaat een Alcatel Speedtouch USB driver voor Linux en ook eentje voor *BSD, dus dat is het probleem niet. Citaat:
![]() Ik had nogal wat problemen met de combinatie Realtek 8139 + FreeBSD + PPTP (naar ADSL ethernet modem). Het werkte wel, maar de verbinding vloog er veel te vaak uit (ik volgde de handleiding van KJ Koster). |
![]() |
||
Citaat:
Welke versie van de RTL8139 had je? De C versie lost namelijk een aantal problemen van de B versie op. De C versie heb ik nog nooit problemen mee gehad, en ik gebruik die uitvoerig. En samen met een snelheid van 9MB/s over FTP voor €5 is natuurlijk buitengewoon goed. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had 2 kaarten (C versie). Mijn ISP, Planet, gooide mij na pakweg 5 minuten er gewoon weer uit. Bij Linux doet die dat niet.
En ik heb naar idle connection timeouts etc gezocht, daar ligt het niet aan (mijn PPP zou dus gewoon up moeten blijven, maar dat gebeurde niet). Ik vond het maar vaag, maar had de router nodig, dus ging er weer Linux op ![]() |
![]() |
|
Onder Linux geen problemen? Dan kan het misschien aan de Windows driver liggen. Doe je wel www.windowsupdate.com altijd nadat je Windows hebt geinstalleerd?
Anders gebruik je namelijk een oude driver. Maar Linux/UNIX is natuurlijk veel beter. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zei dat het met FreeBSD niet goed werkte! ![]() Windows probeer ik niet eens daarvoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[ADSL] Verbindingsprobleem tandenborstel | 6 | 04-05-2005 16:39 | |
Software & Hardware |
[adsl] router en modem tegelijk via splitter laten inbellen ??? Atje85 | 18 | 05-01-2004 20:15 | |
Software & Hardware |
[netwerk] usb modem vraag Puta | 7 | 26-12-2003 17:10 | |
Software & Hardware |
[ADSL] USB of Ethernet modem? Hellracer | 14 | 19-12-2003 21:31 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Instabiele verbinding met usb-modem Bhasj | 4 | 12-12-2003 04:01 | |
Software & Hardware |
ADSL Linux sean paul | 6 | 08-12-2002 17:49 |